Jij CFO en ik CEO van bijv. Shell over vijftien jaar en de links-stemmers van dit topic die bij ons op het hoofdkantoor als schoonmaker werkenquote:
Oh ja die is ook stoerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tofik Dibi is er nog.
[..]
Dan zeggen we dan vroegaah nog voor 1993 is.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:21 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Jij CFO en ik CEO van bijv. Shell over vijftien jaar en de links-stemmers van dit topic die bij ons op het hoofdkantoor als schoonmaker werken
Of jullie falen en jullie mogen bij ons schoonmaken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:21 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Jij CFO en ik CEO van bijv. Shell over vijftien jaar en de links-stemmers van dit topic die bij ons op het hoofdkantoor als schoonmaker werken
Shell is dan toch al failliet, oliecrisis dit datquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:21 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Dromenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of jullie falen en jullie mogen bij ons schoonmaken.
Ban hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:22 schreef AchmedJan het volgende:
Waar BaasD, Verras en AJook weer terug zijn..
1 uur over doen om te eten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:23 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ben helemaal vergeten dat ik een uur geleden moest avondeten en mijn familie is blijkbaar al klaar met eten
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:23 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ben helemaal vergeten dat ik een uur geleden moest avondeten en mijn familie is blijkbaar al klaar met eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |