VVD is het meest tegen studenten, meneertje straat.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Niet in Leiden iigEn sowieso. Geweld
Maar toch, als jij aangereden wordt en de rest van je leven in een rolstoel moet zal je blij zijn dat je die uitkering hebtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:05 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik vind dat je levensonderhoud je eigen verantwoordelijkheid is.
Niet? Gister nog over gehad?quote:
Ik snap wat je bedoeld (quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hallo, ik woon zowat in Rotterdam en zit bijna elke dag in de tram met allemaal marokkanen/turken die niet even normaal kunnen gedragen.Daar ben je al gauw klaar mee.
Niemand die zo gek genoeg is om naast geneeskunde een tweede studie te kiezen.quote:
Ga ik misschien ook doen. Aanvankelijk PvdA, maar word een beetje teleurgesteld door hun gedrag bij de laatste verkiezingen.quote:
Nee, maar ze verpesten het voor zichzelf.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld (), maar geld niet voor de alle Marokkanen en Turken.
De VVD is niet tegen studenten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
VVD is het meest tegen studenten, meneertje straat.
OK en nu? Moet ik maar niet zo mongolisch zijn dat ik word aangereden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Maar toch, als jij aangereden wordt en de rest van je leven in een rolstoel moet zal je blij zijn dat je die uitkering hebt
Cohenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ga ik misschien ook doen. Aanvankelijk PvdA, maar word een beetje teleurgesteld door hun gedrag bij de laatste verkiezingen.
Hoewel, Cohen.
Nee, een deel van die groep verpest het voor die hele groep.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar ze verpesten het voor zichzelf.
De VVD houdt de schijn op voor een kenniseconomie te zijn, maar gedraagt zich daar allesbehalve naar.quote:
Ik ben m0cr0 en je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, een deel van die groep verpest het voor die hele groep.
Een wijze man heeft gesproken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef yosander het volgende:
Mensen die VVD stemmen omdat ze denken later veel geld te gaan verdienen, ongeacht of ze dat lukt of niet.
Stem dan eerst links of D66 als student en dan pas later VVD = win-win.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
OK en nu? Moet ik maar niet zo mongolisch zijn dat ik word aangereden.
ongeneeslijke ziekte krijgt, er kunnen 10.000 reden zijn...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
OK en nu? Moet ik maar niet zo mongolisch zijn dat ik word aangereden.
Rotterdam-Leidenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Neem je dan de trein Utrecht-Leiden?
Of je stemt gewoon altijd links.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef yosander het volgende:
Mensen die VVD stemmen omdat ze denken later veel geld te gaan verdienen, ongeacht of ze dat lukt of niet.
Precies, waarom zou je als scholier of student in godsnaam VVD stemmen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef yosander het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |