Moet dat nou weer zoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
ik krijg na deze uitzending diep respect voor Ruud de Wild. dat hij zn kleine Ruudje in opgesteven toestand in haar Fregglegrot heeft kunnen wurmen, zijn zaadcellen heeft kunnen lozen en dat deze zaadcellen zich hebben kunnen nestelen in haar vochtige baarmoeder.
Ruud stelde wat moeilijke vragen met veel getallen en praatte haar het bed in.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
ik krijg na deze uitzending diep respect voor Ruud de Wild. dat hij zn kleine Ruudje in opgesteven toestand in haar Fregglegrot heeft kunnen wurmen, zijn zaadcellen heeft kunnen lozen en dat deze zaadcellen zich hebben kunnen nestelen in haar vochtige baarmoeder.
ja, hoe ranziger hoe beter.quote:
Ze mogen bij m'n ouders wel een oud motorblok ophalen van een oude terreinwagen. Geeft denk ik wel een klapper als die naar beneden stuitertquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef Qunix het volgende:
Laat mij de gast zijn.
Ik neem dan ook wat mee voor uit het raam.
is zo'n ding uberhaupt wel te tillen voor een Tess Milne of een Chantal Janzen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze mogen bij m'n ouders wel een oud motorblok ophalen van een oude terreinwagen. Geeft denk ik wel een klapper als die naar beneden stuitert
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is zo'n ding uberhaupt wel te tillen voor een Tess Milne of een Chantal Janzen?
Ik kijk pas sinds 5 voor 9, maar ik vind het wel meevallen. Ze is niet zo hihi haha als figuren als Tess Milne enzo, maar dat vinden de meeste heren dus niet zo leuk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:16 schreef Cee het volgende:
Ik luister niet maar verneem van alles via twitter. Is ze zo erg bezig dan?
Dan zal de afdeling Gebouwenbeheer wel weer gaan protesteren, net als die keer dat ze een vaatwasser uit het raam wilden gooien.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze mogen bij m'n ouders wel een oud motorblok ophalen van een oude terreinwagen. Geeft denk ik wel een klapper als die naar beneden stuitert
quote:
Serieus?quote:
Godverdomme Rockquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
quote:
Zo lelijk is ze echt niet, irritant wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
Ze deed gewoon niet leuk mee, vond de camera's stom, de wisseling van de wacht stom en uit het raam stom.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kijk pas sinds 5 voor 9, maar ik vind het wel meevallen. Ze is niet zo hihi haha als figuren als Tess Milne enzo, maar dat vinden de meeste heren dus niet zo leuk.
als ze haar mond houdt en ik heb haar nog nooit horen praten zou ik het wel op haar kunnen, maar ik zou nu constant denken aan dat domme gezwets en daar zou mijn ferme staaf maar een slappe soepstengel van worden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo lelijk is ze echt niet, irritant wel.
klassieker tochquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:24 schreef Sirolf het volgende:
Dus ik ken de songtekst van het Koffietijd-liedje uit m'n hoofd... en zal vast niet de enige zijn.
Die steek je toch gewoon in haar bek.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ze haar mond houdt en ik heb haar nog nooit horen praten zou ik het wel op haar kunnen, maar ik zou nu constant denken aan dat domme gezwets en daar zou mijn ferme staaf maar een slappe soepstengel van worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |