Godverdomme Rockquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
ik krijg na deze uitzending diep respect voor Ruud de Wild. dat hij zn kleine Ruudje in opgesteven toestand in haar Fregglegrot heeft kunnen wurmen, zijn zaadcellen heeft kunnen lozen en dat deze zaadcellen zich hebben kunnen nestelen in haar vochtige baarmoeder.
quote:
Zo lelijk is ze echt niet, irritant wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
ik krijg na deze uitzending diep respect voor Ruud de Wild. dat hij zn kleine Ruudje in opgesteven toestand in haar Fregglegrot heeft kunnen wurmen, zijn zaadcellen heeft kunnen lozen en dat deze zaadcellen zich hebben kunnen nestelen in haar vochtige baarmoeder.
Ze deed gewoon niet leuk mee, vond de camera's stom, de wisseling van de wacht stom en uit het raam stom.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kijk pas sinds 5 voor 9, maar ik vind het wel meevallen. Ze is niet zo hihi haha als figuren als Tess Milne enzo, maar dat vinden de meeste heren dus niet zo leuk.
als ze haar mond houdt en ik heb haar nog nooit horen praten zou ik het wel op haar kunnen, maar ik zou nu constant denken aan dat domme gezwets en daar zou mijn ferme staaf maar een slappe soepstengel van worden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo lelijk is ze echt niet, irritant wel.
klassieker tochquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:24 schreef Sirolf het volgende:
Dus ik ken de songtekst van het Koffietijd-liedje uit m'n hoofd... en zal vast niet de enige zijn.
Die steek je toch gewoon in haar bek.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ze haar mond houdt en ik heb haar nog nooit horen praten zou ik het wel op haar kunnen, maar ik zou nu constant denken aan dat domme gezwets en daar zou mijn ferme staaf maar een slappe soepstengel van worden.
Op een vrijdag de 13e dus maar eens Aukje van Ginneken en Tatum samen uitnodigen voor EW?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:26 schreef heloef het volgende:
Dit komt echt niet meer goed tussen Gerard, Michiel en Tjibbe en Tatum Dageslet dus die komt niet meer terug.
Je doet het niet ranzig genoeg. Nu komt het alleen wat pervers over.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ze haar mond houdt en ik heb haar nog nooit horen praten zou ik het wel op haar kunnen, maar ik zou nu constant denken aan dat domme gezwets en daar zou mijn ferme staaf maar een slappe soepstengel van worden.
Ze vond er niet zoveel aan... Was tevens vice-versa.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:26 schreef Pino112 het volgende:
MJ![]()
![]()
Maar wtf is er nou gebeurd dan, zij is em gepeerd?
Nee hoor, ze is gewoon afgekondigd en daarna weggegaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:26 schreef Pino112 het volgende:
MJ![]()
![]()
Maar wtf is er nou gebeurd dan, zij is em gepeerd?
maar in mn achterhoofd hoor ik dan toch die zeurstem en dat gemekker dus nee....quote:
hoe kan ik dat dan beter zeggen? ik leer graagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je doet het niet ranzig genoeg. Nu komt het alleen wat pervers over.
Tatum vond het niet leuk en heel 3FM en haar luisteraars ook niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ze vond er niet zoveel aan... Was tevens vice-versa.
Geloof mij, dat wil je nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar in mn achterhoofd hoor ik dan toch die zeurstem en dat gemekker dus nee....
[..]
hoe kan ik dat dan beter zeggen? ik leer graag
+1quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ze vond er niet zoveel aan... Was tevens vice-versa.
Hmm, oke. Vaagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:27 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is gewoon afgekondigd en daarna weggegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |