Tatum wordt dat met de seconden erger.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Aukje is een lekker wijf! maar ze komt idd wel een beetje vervelend over...
RAWR RAWR RAWRquote:
EW is ook al een tijdje meer van hetzelfde, zo'n beetje elke mogelijke BNer is er al een keer geweest. Daarnaast vind ik dat er ook wel weer eens wat mag worden gedaan aan de vaste items.quote:
Inderdaad. Stenders heeft ze al ingehaald.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
EW is ook al een tijdje meer van hetzelfde, zo'n beetje elke mogelijke BNer is er al een keer geweest. Daarnaast vind ik dat er ook wel weer eens wat mag worden gedaan aan de vaste items.
Als jij dat zelfs vindt dan moet er echt wat veranderenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
EW is ook al een tijdje meer van hetzelfde, zo'n beetje elke mogelijke BNer is er al een keer geweest. Daarnaast vind ik dat er ook wel weer eens wat mag worden gedaan aan de vaste items.
Moet dat nou weer zoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
ik krijg na deze uitzending diep respect voor Ruud de Wild. dat hij zn kleine Ruudje in opgesteven toestand in haar Fregglegrot heeft kunnen wurmen, zijn zaadcellen heeft kunnen lozen en dat deze zaadcellen zich hebben kunnen nestelen in haar vochtige baarmoeder.
Ruud stelde wat moeilijke vragen met veel getallen en praatte haar het bed in.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
ik krijg na deze uitzending diep respect voor Ruud de Wild. dat hij zn kleine Ruudje in opgesteven toestand in haar Fregglegrot heeft kunnen wurmen, zijn zaadcellen heeft kunnen lozen en dat deze zaadcellen zich hebben kunnen nestelen in haar vochtige baarmoeder.
ja, hoe ranziger hoe beter.quote:
Ze mogen bij m'n ouders wel een oud motorblok ophalen van een oude terreinwagen. Geeft denk ik wel een klapper als die naar beneden stuitertquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef Qunix het volgende:
Laat mij de gast zijn.
Ik neem dan ook wat mee voor uit het raam.
is zo'n ding uberhaupt wel te tillen voor een Tess Milne of een Chantal Janzen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze mogen bij m'n ouders wel een oud motorblok ophalen van een oude terreinwagen. Geeft denk ik wel een klapper als die naar beneden stuitert
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is zo'n ding uberhaupt wel te tillen voor een Tess Milne of een Chantal Janzen?
Ik kijk pas sinds 5 voor 9, maar ik vind het wel meevallen. Ze is niet zo hihi haha als figuren als Tess Milne enzo, maar dat vinden de meeste heren dus niet zo leuk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:16 schreef Cee het volgende:
Ik luister niet maar verneem van alles via twitter. Is ze zo erg bezig dan?
Dan zal de afdeling Gebouwenbeheer wel weer gaan protesteren, net als die keer dat ze een vaatwasser uit het raam wilden gooien.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze mogen bij m'n ouders wel een oud motorblok ophalen van een oude terreinwagen. Geeft denk ik wel een klapper als die naar beneden stuitert
quote:
Serieus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |