quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:32 schreef 3rdRock het volgende:
deze Rihanna doet mij enorm denken aan die megahit van Jamai....Come on!
God hebbe haar zielquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
Annie M.G. Schmidt zou vandaag 100 zijn geworden
goeieavond allemaal
Het is moeilijk voor te stellen, maar god houdt zelfs van haar...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
God hebbe haar ziel![]()
Ik had liever gehad dat God Tatum van ons had weggenomen.
En morge is ze 16 jaar overledenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
God hebbe haar ziel![]()
Ik had liever gehad dat God Tatum van ons had weggenomen.
ze vond het mooi geweest.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En morge is ze 16 jaar overledengewoon nog ff d'r 84e verjaardag meegepikt.
en vanwege de geboortedag draaide Claudia een Vliegende Panters Metalmedley van Annie-liedjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En morge is ze 16 jaar overledengewoon nog ff d'r 84e verjaardag meegepikt.
en toen was ze bloedirritant!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef alors het volgende:
Ze heeft nog precies datzelfde lachje als in Fort Alpha![]()
SPOILER: operation dj sandstormOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
Nice!SPOILER: operation dj sandstormOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zwarte lijst is er zekerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:05 schreef TearSong het volgende:
Is er een zwarte lijst voor gasten? Ik weet namelijk wel iemand voor op die lijst ;-) Wat een marteling dit.
Aukjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die zwarte lijst is er zekeren daar komt zij zeker weten op
Inderdaad vind haar langzaam maar zeker rete irritant worden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die zwarte lijst is er zekeren daar komt zij zeker weten op
Aukje is een lekker wijf! maar ze komt idd wel een beetje vervelend over...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |