Was je niet vergeten. Je had al gemeld dat je een blauwe enveloppe hebt ontvangen. Dan staat het geld ook al op je rekening.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Helemaal vergeten... ik heb het alsinds gisteren.
Dat is niet helemaal waar. Dagtekening 20 mei (vorige week vrijdag) had het veelal pas op 23 mei (afgelopen maandag).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:41 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Was je niet vergeten. Je had al gemeld dat je een blauwe enveloppe hebt ontvangen. Dan staat het geld ook al op je rekening.
Ach, je hebt altijd ergens een uitzondering.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:49 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Dagtekening 20 mei (vorige week vrijdag) had het veelal pas op 23 mei (afgelopen maandag).
Nou... jij antwoord ook stom, want ik heb toch écht vandaag de brief gekregen, met dagtekening van vandaag maar niet het geld op de rekening... duzzzzeee..... en voorgaande jaren was het inderdaad altijd gelijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:56 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ach, je hebt altijd ergens een uitzondering.
En was jij het niet die toch niet op het geld zat te wachten?
Ahhh, nog een uitzondering.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:56 schreef vreugde het volgende:
[..]
Nou... jij antwoord ook stom, want ik heb toch écht vandaag de brief gekregen, met dagtekening van vandaag maar niet het geld op de rekening... duzzzzeee..... en voorgaande jaren was het inderdaad altijd gelijk
nietus... ik heb echt wel twee hele dagen moeten wachtenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:41 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Was je niet vergeten. Je had al gemeld dat je een blauwe enveloppe hebt ontvangen. Dan staat het geld ook al op je rekening.
omdat je langer de kans hebt om bezwaar te maken op deze manier. Stel je voor dat door omstandigheden de post er langer over doet en je dus een week minder tijd hebt om bezwaar te maken. Dan zijn de poppetjes aan de andere kant aan het dansen. Dus vandaar in het voordeel van de burger.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:14 schreef Amsel het volgende:
Maar ik snap niet waarom ze dan ook brieven versturen met een dagtekening zo ver in de toekomst
En ik..... heb ook ABN... en sorry... maar de ING heeft mijn man en daar is het altijd op tijd en s'morgens alquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nietus... ik heb echt wel twee hele dagen moeten wachtendat lag beslist aan de ABN!
Wat heeft wel of niet op geld wachten te maken met de mededeling dat ik 20 mei de brief kreeg en 23 mei het geld?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:56 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ach, je hebt altijd ergens een uitzondering.
En was jij het niet die toch niet op het geld zat te wachten?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:53 schreef becharmed het volgende:
Bij zakelijke aangifte krijg je ook voor 1 juli bericht?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:33 schreef Tha_Duck het volgende:
Nee, zakelijk moet je gewoon invullen en betalen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:52 schreef becharmed het volgende:
Volgens onze boekhouder krijgen wij terug dus waarom betalen?
We hebben het hier toch over de aangifte Inkomstenbelasting?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef Tha_Duck het volgende:
Dan heb je meer uitgegeven dan binnengekregen of zit je onder de grens van 1800 nogwat per jaar. Dus dat is positief!
dank je voor je goede uitleg. Nu weet ik het weer helemaalquote:Op zondag 29 mei 2011 11:47 schreef zitroen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
We hebben het hier toch over de aangifte Inkomstenbelasting?
Tha_Duck heeft het duidelijk over de BTW, da's natuurlijk heel andere koek![]()
Zakelijke belastingaangifte voor de Inkomstenbelasting moet ook gewoon voor 1 april en ook dat wordt dan verwerkt voor 1 juli. Er zijn natuurlijk zat ZZP-ers en eenmansbedrijven die geld terugkrijgen. Wij ook. Heb nog niets ontvangen, maar het is dan ook nog geen 1 juli
Je kan tot 5 jaar terug de aangifte doen van de IB voor een teruggaaf. Dus laatste die je nu kan aanvragen is 2006.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat is nou de deadline voor het terugvragen van teveel belasting dat je al via de loonbelasting hebt betaald?
(Ik zie dat op de site van de BD niet staan...)
Thx, zoiets vermoedde ik al wel, maar zo'n bevestiging is wel zo prettigquote:Op zondag 29 mei 2011 13:32 schreef Shugosha het volgende:
[..]
Je kan tot 5 jaar terug de aangifte doen van de IB voor een teruggaaf. Dus laatste die je nu kan aanvragen is 2006.
Ik heb ook de aangifte samen gedaan, ik al de brief binnen, partner nog niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:03 schreef inXs het volgende:
Nou mijn fiscaal partner heeft het binnen! Enveloppe + geld. Ik nog niets, aangezien we het tegelijk verstuurd hebben (moet ook wel met je fiscale partner) heb ik hierbij bewezen dat het niet op volgorde van binnenkomst gaat
En wat als je je jaaropgaaf kwijt bent over 2006?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:32 schreef Shugosha het volgende:
[..]
Je kan tot 5 jaar terug de aangifte doen van de IB voor een teruggaaf. Dus laatste die je nu kan aanvragen is 2006.
Volgens mij heb je dan pech... op die dingen staat doorgaans vermeld dat ze slechts één keer verstrekt worden. Ik heb nog nooit uit hoevem proberen of dit waar is. Succesquote:Op zondag 29 mei 2011 13:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En wat als je je jaaropgaaf kwijt bent over 2006?
Blijkbaar stuurt de BD eerder een terugkoppeling dan per brief. Ik kreeg vrijdag een brief met dagtekening van 31 mei. De boekhouder vertelde mij dat die dagtekening meestal ook de dag is van t ontvangen vd poen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:56 schreef Chinless het volgende:
Half maart ingediend via Elsevier software. 20 mei elektronische terugkoppeling dat het verwerkt is.
Verder nog geen brief gezien
Vraag de desbetreffende werkgever/uitkerende instantie voor de gegevens. Als dit niet lukt kun je proberen een IB60 verklaring aan te vragen bij de belastingdienst, staat alleen op aangegeven wat het bekende jaarinkomen is en niet wat er aan loonheffing is ingehouden, dus je bent dan afhankelijk van het maken van een schatting.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En wat als je je jaaropgaaf kwijt bent over 2006?
wanneer heb je je aangifte opgestuurd?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:31 schreef Sosha het volgende:
Ik hoop stiekem dat ik morgen alsnog de brief krijg met dagtekening 31 mei
En het is binnenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:05 schreef Amsel het volgende:
Vandaag de brief binnen, dagtekening 31 mei. Nu wachten op m'n geld...
Same here, terwijl ze mijn rekeningnummer al 17 jaar hebbenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:20 schreef Co_OL het volgende:
2 weken geleden de brief op de bus gedaan om het rekeningnummer opnieuw op te geven![]()
Nog steeds niks ontvangen
15 maart... maar ik heb dankzij dit topic geleerd dat het geen bal uitmaakt wanneer je 't instuurtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:34 schreef zkadrouch het volgende:
[..]
wanneer heb je je aangifte opgestuurd?
Sterker nog ik heb juist een nieuw rekeningnummer opgegeven tijdens de aangiftequote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:49 schreef lin1406 het volgende:
[..]
Same here, terwijl ze mijn rekeningnummer al 17 jaar hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |