Volgens onze boekhouder krijgen wij terug dus waarom betalen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:33 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, zakelijk moet je gewoon invullen en betalen
Dan heb je meer uitgegeven dan binnengekregen of zit je onder de grens van 1800 nogwat per jaar. Dus dat is positief!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:52 schreef becharmed het volgende:
[..]
Volgens onze boekhouder krijgen wij terug dus waarom betalen?
hoe weet je de dagtekening? heb je gebeld?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:24 schreef ziekefikkie het volgende:
13 maart ingediend
01 juni dagtekening
Nog geen brief, wel gebeld. Had in december 2010 nog een aangifte voor 2009 ingediend, die kwam binnen 5 weken. Na 3 weken was de dagtekening bekend, alleen duurde het 14 dagen (10 werkdagen) eer het geld was overgeboekt.
Hoop dat het nu wel rond 1 juni komt en niet pas weken later.
Waarom moet je dan precies bellen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:26 schreef vogeltje1979 het volgende:
[..]
hoe weet je de dagtekening? heb je gebeld?
misschien moet ik ook maar eens bellen... heb het spul in januari al doorgegeven via digid
waarom bel je niet even,, weet je gelijk hoe het ervoor staatquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:45 schreef Sosha het volgende:
Ik doe mijn aangifte eigenlijk altijd op zijn laatst in februari en krijg vervolgens het geld half mei op mijn rekening, maar vanwege samenwonen en wachten op de info van m'n vriend heb ik 'm dit jaar pas half maart ingediend. Iemand enig idee hoe lang 't dan duurt..? Ik zit best om het geld te springen
nee,, er is zeker geen peil op te trekken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:04 schreef Sosha het volgende:
Mag je daarover bellen dan, serieus..? God, in dat geval zullen ze wel helemaal platgebeld worden
Maar ik heb het topic even doorgelezen en iemand die op 19 april pas heeft ingediend heeft het al terug, en iemand die het in januari heeft ingediend heeft nog niets, dus er is duidelijk geen peil op te trekken...
Heb je geen bevestiging gehad bij het insturen dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:58 schreef vogeltje1979 het volgende:
[..]
om te vragen of de bd teruggave in goede orde is ontvangen
Je hebt daar geen foutjes gemaakd?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:53 schreef marie36 het volgende:
Ik heb mijn aangifte met digid op 2 februari opgestuurt en heb nog steeds geen bericht!
hoe moet de BD nu weten of jij je teruggave in goede orde hebt ontvangen... als ze het nog niet eens hebben overgemaakt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:58 schreef vogeltje1979 het volgende:
[..]
om te vragen of de bd teruggave in goede orde is ontvangen
Dat kunnen ze gewoon op hun scherm zien. Dat was ook de reden dat ik in eerste aanleg heb gebeld. Er was tijdens het versturen wat verkeerd gegaan met mijn aangifte.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
hoe moet de BD nu weten of jij je teruggave in goede orde hebt ontvangen... als ze het nog niet eens hebben overgemaakt.
Dat zal dan wel aan jou liggen. Ik zuig niet en ik kat niet. En heb overigens ook helemaal geen zin in deze discussie, die alleen maar offtopic is en elke keer weer aangezwengeld wordt door een aantal rusteloze mensen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:58 schreef ziekefikkie het volgende:
Verder stoor ik me aan The Duck. Dat hij de rust en wijsheid in pacht heeft is kudos voor hem , alleen dit topic is voor degenen die dat niet hebben, zoals dat wel vaker met topics van deze aard is.
Wellicht een idee wat opbouwende kritiek te geven in plaats van zuigen en katten, of anders gewoon uit de dit topic te blijven.
Nee fout. Ik ben deze serie gestart.. zoals al wat meer jaren. En het topic is om te melden dat je het al hebt..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:58 schreef ziekefikkie het volgende:
[..]
Verder stoor ik me aan The Duck. Dat hij de rust en wijsheid in pacht heeft is kudos voor hem , alleen dit topic is voor degenen die dat niet hebben, zoals dat wel vaker met topics van deze aard is.
Helemaal vergeten... ik heb het alquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee fout. Ik ben deze serie gestart.. zoals al wat meer jaren. En het topic is om te melden dat je het al hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |