En wat als je je jaaropgaaf kwijt bent over 2006?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:32 schreef Shugosha het volgende:
[..]
Je kan tot 5 jaar terug de aangifte doen van de IB voor een teruggaaf. Dus laatste die je nu kan aanvragen is 2006.
Volgens mij heb je dan pech... op die dingen staat doorgaans vermeld dat ze slechts één keer verstrekt worden. Ik heb nog nooit uit hoevem proberen of dit waar is. Succesquote:Op zondag 29 mei 2011 13:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En wat als je je jaaropgaaf kwijt bent over 2006?
Blijkbaar stuurt de BD eerder een terugkoppeling dan per brief. Ik kreeg vrijdag een brief met dagtekening van 31 mei. De boekhouder vertelde mij dat die dagtekening meestal ook de dag is van t ontvangen vd poen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:56 schreef Chinless het volgende:
Half maart ingediend via Elsevier software. 20 mei elektronische terugkoppeling dat het verwerkt is.
Verder nog geen brief gezien
Vraag de desbetreffende werkgever/uitkerende instantie voor de gegevens. Als dit niet lukt kun je proberen een IB60 verklaring aan te vragen bij de belastingdienst, staat alleen op aangegeven wat het bekende jaarinkomen is en niet wat er aan loonheffing is ingehouden, dus je bent dan afhankelijk van het maken van een schatting.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En wat als je je jaaropgaaf kwijt bent over 2006?
wanneer heb je je aangifte opgestuurd?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:31 schreef Sosha het volgende:
Ik hoop stiekem dat ik morgen alsnog de brief krijg met dagtekening 31 mei
En het is binnenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:05 schreef Amsel het volgende:
Vandaag de brief binnen, dagtekening 31 mei. Nu wachten op m'n geld...
Same here, terwijl ze mijn rekeningnummer al 17 jaar hebbenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:20 schreef Co_OL het volgende:
2 weken geleden de brief op de bus gedaan om het rekeningnummer opnieuw op te geven![]()
Nog steeds niks ontvangen
15 maart... maar ik heb dankzij dit topic geleerd dat het geen bal uitmaakt wanneer je 't instuurtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:34 schreef zkadrouch het volgende:
[..]
wanneer heb je je aangifte opgestuurd?
Sterker nog ik heb juist een nieuw rekeningnummer opgegeven tijdens de aangiftequote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:49 schreef lin1406 het volgende:
[..]
Same here, terwijl ze mijn rekeningnummer al 17 jaar hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |