GA IK DOEN MIJN FIPO GEHAD DOEIquote:
Same here. Nu 3 CE's gemaakt die om half 2 begonnen, en nu de eerste (en enige) die om 9 uur begint. Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:33 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik me morgen ga verslapen
Drie wekkers zetten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:33 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik me morgen ga verslapen
Heb jij 't echt zo ergquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:35 schreef Etsu het volgende:
Slapen
Wat is dat?
Uitslapen?
Wat is dat?
Examenstress
Hele nachten niet kunnen slapen
EINDBAASquote:
Valt mee, maar kan moeilijk in slaap vallen en een uurtje later ben ik weer wakker.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:37 schreef Natrium het volgende:
[..]
Heb jij 't echt zo erg? Ik heb wat onderbuik zenuwen de minuten voor 't examen, maar na 5 minuten na 't startsignaal zijn die ook weer weg hoor.
Misschien helpt 't dat dit m'n 2e keer in de gymzaal is.. (ex-havist +O)
Dit is 3de x dat ik examen doe, dus inprincipe weet ik wel hoe en wat. Maar zal wel komen omdat ik nu minder beter voorsta dan op vmbo/havoquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:37 schreef Natrium het volgende:
[..]
Heb jij 't echt zo erg? Ik heb wat onderbuik zenuwen de minuten voor 't examen, maar na 5 minuten na 't startsignaal zijn die ook weer weg hoor.
Misschien helpt 't dat dit m'n 2e keer in de gymzaal is.. (ex-havist)
De zenuwen gaan direct na de start bij mij wel weg, alleen komen ze op het eind terug als ik het nog niet af heb.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:37 schreef Natrium het volgende:
[..]
Misschien helpt 't dat dit m'n 2e keer in de gymzaal is.. (ex-havist)
SUP GINGERquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik had gister bij wiskunde wel stress. Eerste 3 vragen 20 minuten naar zitten staren en niks ingevuld, daarna maar verder gegaan
Had ik ook, daarna die drie vragen binnen 15 minuten gemaakt en allemaal goedquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ook.Ik raakte helemaal in paniek door de eerste vraag.
Aan het eind keek ik er nog eens naar, was die gewoon verdomde makkelijk.Triest.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Had ik ook, daarna die drie vragen binnen 15 minuten gemaakt en allemaal goed
Herkenning, herkenning. Alleen bij vraag 3 de integraal fout (op de manier die stond in het correctiemodel als 0 punter), helaas pindakaas. Stomme fout.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ook.Ik raakte helemaal in paniek door de eerste vraag.
Aan het eind keek ik er nog eens naar, was die gewoon verdomde makkelijk.Triest.
Ik heb niet durven kijken. Weet niet of ik die goed heb.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:43 schreef Prulez het volgende:
[..]
Herkenning, herkenning. Alleen bij vraag 3 de integraal fout (op de manier die stond in het correctiemodel als 0 punter), helaas pindakaas. Stomme fout.
Toen ik trouwens gisteren die uitwerkbijlage kreeg en erboven zag "4,5,6" en erdoor keek en nog 2 figuren zag staan had ik echt zoiets van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je pi(F(X))^2 - pi(G(x))^2 gedaan of heb je die twee samengenomen als 1 integraal?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb niet durven kijken. Weet niet of ik die goed heb.
Samengedaan is goed. Tenzij je daarmee niet kunt omgaan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:46 schreef Prulez het volgende:
[..]
Heb je pi x F(X)^2 - pi(G(x()^2 gedaan of heb je die twee samengenomen als 1 integraal?
(Waar f(x) is sqrt(1-x) ofzo en g(x)=x).
Apart is goed, samengedaan is 0 punten.
Sorry als ik het nu heb verklapt, kon het niet laten.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:46 schreef Dastan het volgende:
In het Latijn een kreet om medelijden, hier een groet.
Eitje jonguh, nooit wiskunde gehad.quote:
Ik ben het graag met je eens, maar:quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Samengedaan is goed. Tenzij je daarmee niet kunt omgaan.
Onze docent heeft ons geleerd om integralen samen te voegen, veel handiger.
Ik weet al niet meer wat ik heb gedaan, dus dit is wartaal voor mij.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:46 schreef Prulez het volgende:
[..]
Heb je pi(F(X))^2 - pi(G(x))^2 gedaan of heb je die twee samengenomen als 1 integraal?
(Waar f(x) is sqrt(1-x) ofzo en g(x)=x).
Apart is goed, samengedaan is 0 punten.
Sorry als ik het nu heb verklapt, kon het niet laten.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:49 schreef Etsu het volgende:
In mijn eco schrift staat: behoeftebevrediging.
Ik dacht door.
Ik dacht door.
Ik dacht door.
Bedoelen ze daar hoerenmogelijkheden mee?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:50 schreef Etsu het volgende:
Behoeftebevrediging van 'welvaart in ruime zin', jwt.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik weet al niet meer wat ik heb gedaan, dus dit is wartaal voor mij.
Dat had ik altijd bij die Latijnse voorvertaalde teksten waarbij gastjes zelfmoord pleegden... dat was dan vertaald als 'hij sloeg de hand aan zichzelf' en iedereen was likequote:Op donderdag 19 mei 2011 23:49 schreef Etsu het volgende:
Ik dacht door.
Dan moet je het ook wel goed doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:48 schreef Prulez het volgende:
[..]
Ik ben het graag met je eens, maar:
[ afbeelding ]
Komt me niet bekend voor op zich.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:50 schreef Prulez het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Als je het bovenstaande hebt gedaan: 0 punten. Als je dat niet hebt gedaan: Punten. (Waarschijnlijk)
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan moet je het ook wel goed doen.
[ afbeelding ]
Op msnquote:
Nee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:53 schreef Prulez het volgende:
[..]
Latin to Dutch translation — Alpha
De wegen van het koninkrijk van de wandeling.
Ik had 'm goed! Denk ik dan...quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:52 schreef Prulez het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, helaas. Dat hele wentelen was bij mij toch al een drama
Ik weet nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Van leeell moeten we zeer binnenkort een definitieve datum prikken.
3/4 juni, is dat goed?
Zijn er nog andere MEET points en mogelijkheden?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Anders zetten we dat in het meettopic, kijken of iemand bezwaar heeft.
Dan zit iedereen in het buitenland ineens.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zijn er nog andere MEET points en mogelijkheden?
Handmatig bwehehquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:57 schreef Etsu het volgende:
Nog 6 bladzijde aantekeningen, dan stop ik met eco.
Coitus Interruptus?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:55 schreef Flitskikker het volgende:
Senex non urinat ad ventum.
Was het geloof ik.
Niet alleen danquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan zit iedereen in het buitenland ineens.
Bij jou.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan zit iedereen in het buitenland ineens.
Hm oke.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Spammen in SC en kloten met Trollfaces server.
quodquote:
derdequote:Op donderdag 19 mei 2011 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
quod
[kwot] (Latijn) voornaamwoord hetgeen, wat; quod erat demonstrandum wat te bewijzen was; quod juris wat rechtens is; quod non hetgeen niet het geval is; quod nunc? wat nu?
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/quod
quod
dat
Gevonden op http://home.planet.nl/~dumon002/woordenboek/alfa.h
quod
1) Wat
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/qu
Welke van de drie?
Trusten en succes als je morgen een examen hebtquote:
Ik een 4,5quote:
Volgens mij in de Achterhoek, bij het grote huis van Joosterd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:04 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Maar wat zijn de opties wat betreft plaats dan, voor die meeting?
Vetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Volgens mij in de Achterhoek, bij het grote huis van Joosterd.
Omgeving Amsterdamquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
VetMaar wut, ziekelijk ver voor mij
Zou leuk zijn als er nog meer mensen uit de omgeving Amsterdam kwamen...
Sammie (quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
VetMaar wut, ziekelijk ver voor mij
Zou leuk zijn als er nog meer mensen uit de omgeving Amsterdam kwamen...
Aight!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omgeving AmsterdamBen ik. Ziekelijk ver ja.
Huis valt wel mee tuin is oke.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Volgens mij in de Achterhoek, bij het grote huis van Joosterd.
Impliceren dat je vrienden hebt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:06 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Huis valt wel mee tuin is oke.Ik heb zelf weinig tijd de eerste 2 weken van de examens.
![]()
27ste ben ik naar een klasgenote voor X aantal dagen en dan mijn eigen feestje voor familie en vrienden dan andere feestjes en dan moet ik de Meet nog een keer plannen.En plannen is niet mijn sterkste punt.
Ontkennen dat je vrienden hebt.quote:
Chicksquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:08 schreef Joosterd het volgende:
Ik zit nu al de lekkore chicks uit te nodigen.
Kippen? Handig voor het ontbijt daarna.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:08 schreef Joosterd het volgende:
Voor de meet of voor je examenfeest? Indien het eerste:quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:08 schreef Joosterd het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nee, ze zeggen pas de dag zelf af. Naaisters...
watquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:10 schreef Joosterd het volgende:
Hee Joost!
Hier gaat 't goed hoor! Examenstress als de malle maar goed!
Vandaag examen ging niet echt goedwaarschijnlijk kan ik max een 5.8 scoren.. Minder! Maar goed.. Hopelijk valt 't mee!! Leuk idee om 'n party te geven!! Ik hoor graag wanneer enzooo! Als ik kan dan kom ik sowieso (A).
Succes nog!
XXX
Kreeg ik net als smsje , als proof voor die uitnodigen die ik verstuur voor mijn feestjequote:
ahaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:12 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Kreeg ik net als smsje , als proof voor die uitnodigen die ik verstuur voor mijn feestje
Werk0n.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:14 schreef Dastan het volgende:
Bovendien gaat iedereen op vakantie. Wat een rijkeluiskindjes allemaal.
Nee. Because algemene kennis does the trick.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:15 schreef DidoCarthago het volgende:
Even een vraagje aan de mensen met Duits morgen: leren/bekijken jullie ook de landinformatie, politiek enz. over Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland voorin de examenbundel??
Ik ga niets doen.quote:
Ik ga me maar een tijdje terugtrekken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:15 schreef Dastan het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 564 Etsu
02. 294 Outpost76
03. 276 missbehavin
04. 245 Flitskikker
05. 235 08gnoT.
06. 234 Voorschrift
07. 228 Dastan
08. 227 koekjestrommel1
09. 206 sinterklaaskapoentje
10. 198 MaleDuck
Poging tot, wat moet ik anders met mijn vrije tijd... Geen friendzones meer voor mij dit jaar.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:20 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Poging tot, wat moet ik anders met mijn vrije tijd... Geen friendzones meer voor mij dit jaar.![]()
![]()
nurtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:20 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Poging tot, wat moet ik anders met mijn vrije tijd... Geen friendzones meer voor mij dit jaar.![]()
![]()
Hoezo....? Ik Hossel chicks als geen ander.quote:
Oh ja! Leiden? Ik ben het even helemaal kwijt, sorry...quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hoezo....? Ik Hossel chicks als geen ander.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:15 schreef Dastan het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 564 Etsu
02. 294 Outpost76
03. 276 missbehavin
04. 245 Flitskikker
05. 235 08gnoT.
06. 234 Voorschrift
07. 228 Dastan
08. 227 koekjestrommel1
09. 206 sinterklaaskapoentje
10. 198 MaleDuck
Ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Oh ja! Leiden? Ik ben het even helemaal kwijt, sorry...
Medeleidenaaaarrrrquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Eerst slagen en ik heb niet eens plan B.
succes!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:23 schreef Joosterd het volgende:
Nu ga ik slapen .![]()
Iedereen succes morgen.
quote:
Niets, dat is het punt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
MedeleidenaaaarrrrMaar wat vind je nog meer interessant dan? Wat heb je nog meer overwogen?
Het wordt politicologie, maar ik vond Scandinavische Talen en Klassieke Talen ook leuk. Sociale Geografie & Planologie trouwens ook, maar dat heb ik nooit écht overwogen. Maar ja, dat zijn allemaal geen lotingstudies.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niets, dat is het punt.
Ik wilde altijd al rechten doen, naar open dag Leiden geweest maar vond achteraf toch niks aan. Mijn neef zijn ex studeert ook rechten, dus heb in haar boeken gekeken enzo en vond toch niet zo leuk
Criminologie hoorcollege gevolgd, was toen verliefd
Maar het is godverdomme loting
Jij dan?
Mazzelaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Het wordt politicologie, maar ik vond Scandinavische Talen en Klassieke Talen ook leuk. Sociale Geografie & Planologie trouwens ook, maar dat heb ik nooit écht overwogen. Maar ja, dat zijn allemaal geen lotingstudies.
Snap ik ja, mwuh...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:28 schreef Etsu het volgende:
Mazzelaar
Bweh, ik heb geen idee wat ik moet doen.
Mja, ik heb wel plan B om nog meer vakken te doen op vavo ofzo, ter uitbreiding van mijn vakkenpakket, en het jaar daarop weer meeloten. Maar ik heb daar niet echt veel zin in denk ik
Ik wil geen jaar werken, ik wil geen jaar reizen, ik wil geen jaar thuis zitten. Ik wil studeren.
Jij ook? Dacht dat jouw studie alleen in Amsterdam was... niet dus.quote:
Ah jaquote:
Wat wordt het?quote:
Ja, ik Amsterdam.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Jij ook? Dacht dat jouw studie alleen in Amsterdam was... niet dus.In Leiden doen ze ook zoveel talen. Jammer dat ze juist Scandinavische Talen niet doen
Nee, ook niet echt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Snap ik ja, mwuh...Als je nou kijkt naar wat je interesses in het algemeen zijn (dus niet qua opleiding verder). Sluit daar nog iets bij aan? Vast niet, want anders had je er zelf wel aan gedacht, maar toch.
Aaaah oke, jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, ik Amsterdam.
Maar Etsu, leeell en Flitskikker allemaal Leiden blijkbaar.
Geen idee, eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:32 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Aaaah oke, jaWat gaat Ieeell doen?
Weh, lastig... als ik jou was, zou ik in ieder geval iets kiezen wat ik écht interessant vond. Niet dat je denkt 'pff ik ben uitgeloot, nou ja, dan kies ik dáár maar voor...' Maar ja, tussenjaar zou ook wel jammer zijn als je dat helemaal niet wilt. Lastig!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:32 schreef Etsu het volgende:
Nee, ook niet echt.Ik vind niet direct echt iets bij me passen.
Economie niet, bedrijfskunde niet, sociale kant.
Neeh, ik wil criminologie
Maarja, ik ben ook geen talen-baas en liefst wil ik een studie waar een goede beheersing van de Engelse taal niet vereist is.
Nee, daarom... M'n ma zegt van: ja, dan ga je rechten doen en doe je volgend jaar weer mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Weh, lastig... als ik jou was, zou ik in ieder geval iets kiezen wat ik écht interessant vond. Niet dat je denkt 'pff ik ben uitgeloot, nou ja, dan kies ik dáár maar voor...' Maar ja, tussenjaar zou ook wel jammer zijn als je dat helemaal niet wilt. Lastig!
Hm okequote:
Hij stuurt weleens een dm.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hm okeHeb je hem op MSN, dat je alles doorgeeft van hem?
En wanneer wordt hij eigenlijk ontband?
Dat is wel cool.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:40 schreef ViaRegnum2 het volgende:
En toch... ik heb nooit een tussenjaar willen nemen. Politicologie is het echt voor mij. Maar laatst bedacht ik het krankzinnige plan om eerst gymnasium 6 in Denemarken te doen volgend jaar, om de taal te leren, en tegelijk eens in een heel andere omgeving te zijn, in een land dat me interesseert en dat ik niet écht ken, onbekende mensen leren kennen...
Het is natuurlijk belachelijk duur en sowieso praktisch onmogelijk en toch laat het me niet los...Maar ja, ik kan mijn master daar ook doen, als ik dat dan nog wil.
Hmm, wist niet dat dat kon met een banquote:
Da's daar toch compleet anders denk ik...quote:
Duh. Slechte vergelijking.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:43 schreef ThaTim het volgende:
Criminologie leek me eerst ook vet maar ik dacht teveel aan csi, dat was t dus echt niet
Ja, je hebt verschillende. Fobo, pm, dm, forum, frontpage, et cetera.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hmm, wist niet dat dat kon met een banMaar ok, één dagje nog
Hoeveel moet je nog?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehehehe. Vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk ingeloot worden met dat beeld en zich dan dood schrikken...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:43 schreef ThaTim het volgende:
Criminologie leek me eerst ook vet maar ik dacht teveel aan csi, dat was t dus echt niet
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoeveel moet je nog?Ik ben klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lig nu atm in bed met een bijzonder iemand te chatten (hihihih
) en ga zo slapen.
![]()
Ja, weet ik, maar dacht dat een forumban ook direct een dm-ban wasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, je hebt verschillende. Fobo, pm, dm, forum, frontpage, et cetera.
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben klaarLig nu atm in bed met een bijzonder iemand te chatten (hihihih
) en ga zo slapen.
Op de open dag werd duideijk gezegd: NIET te vergelijken met CSI. Toen gingen al een aantal weg.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hehehehehe. Vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk ingeloot worden met dat beeld en zich dan dood schrikken...
Het is waarschijnlijk handmatig.quote:
Mag ik niet zeggonquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:45 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Met wie chat je?![]()
(Want ik ben het niet)
Net zoals die druktemakers die dachten dat je bij informatica in de bovenbouw leert hacken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op de open dag werd duideijk gezegd: NIET te vergelijken met CSI. Toen gingen al een aantal weg.
Sowieso komt veel statistiek/wisA voor, dus da's wel nice.
Net als die mensen die dachten dat je bij handvaardigheid in de bovenbouw...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Net zoals die druktemakers die dachten dat je bij informatica in de bovenbouw leert hacken.
Hadden jullie in Rome ook op elke hoek van de straat zo'n inteeltgast met van die geleitomaten die je kapot kunt gooien, maar die daarna weer heel worden?quote:
Hihi.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Net als die mensen die dachten dat je bij handvaardigheid in de bovenbouw...
Ja...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hadden jullie in Rome ook op elke hoek van de straat zo'n inteeltgast met van die geleitomaten die je kapot kunt gooien, maar die daarna weer heel worden?
Echt hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:48 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja...Echt ziekelijk irritant, die straatverkopers. En ze waren overal.
hij stond ook al zo slecht in de dagcijfersquote:
Eeeechtquote:
YO, ik stond gister weer op 1quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
hij stond ook al zo slecht in de dagcijfers
Dit dusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:51 schreef Dastan het volgende:
Toen ik er was geilde iedereen op die kralenarmbandjes.
Wij gingen eerder naar wat strandjes c.q. "badplaatsjes" waar ze niet waren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:50 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
EeeechtDat was wel iets waar ik me serieus over verbaasde. Zoooveel ook. Op het strand waren ze superopdringerig, dat verpestte het wel een beetje... de hele tijd bij je spullen blijven staan en zo. Aandringen. Dat was in de stad niet zo.
Bierquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:51 schreef ThaTim het volgende:
Mooiste aan Rome was 0.66liter bier voor 2.50.euro in ons hotel
Conad-supermarkt in Termini jwzzzz. Wij zaten vlakbij Termini, het Centraal Station. Jullie?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:51 schreef ThaTim het volgende:
0,5 liter colablik in de supermarkt op de hoek: 0,43 euro.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:51 schreef ThaTim het volgende:
hooooooooooomooooooooooooquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vodka lime.
Witte wijn.
Bier vind ik niet zo lekker.
Ik vind wijn juist vunzig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vodka lime.
Witte wijn.
Bier vind ik niet zo lekker.
Bij ons in de supermarkt hadden ze van die massive 10 liter waterflessen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
0,5 liter colablik in de supermarkt op de hoek: 0,43 euro.![]()
quote:
Ik vond die prijzen sowieso wel meevallen. Ons hotel stond dan buiten het centrum, dus dat maakte wel veel uit qua supermarktprijzen, maar ook in de stad was het eten en drinken niet echt duur.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bij ons in de supermarkt hadden ze van die massive 10 liter waterflessen.
Voor een paar euro.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
En de laatste avond gingen we uit en waren de leraren boos omdat er mensen moesten kotsen
Waar zat jij dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vond die prijzen sowieso wel meevallen. Ons hotel stond dan buiten het centrum, dus dat maakte wel veel uit qua supermarktprijzen, maar ook in de stad was het eten en drinken niet echt duur.
Is echt een prachtige stad.quote:
Waar ging je dan heen in havo 4?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:56 schreef Etsu het volgende:
Sowieso niet in grote steden, nu ik erover nadenk.
Geef mij maar een strand in Dominicaanse Republiek.
Gaan we samon.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Is echt een prachtige stad.Zou er graag weer eens heen willen. Al overtreft dat waarschijnlijk niet de vorige keer.
Tja, hoe heette dat hotel ook alweer? Het was wel anderhalf uur naar het centrum weet ik nog. Met het ov.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echte bazen nemen 5 sterren, mijn jongen.
hihihihih sta jij op die f0t0?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:59 schreef Flitskikker het volgende:
Hier een foto van 20 mei 2010, 11:57 (vorig jaar dus):
[ afbeelding ]
Was echt mooi daar.
Precies dit. Rome is een fantastische stad en ik vind het bijna erg dat ik er nu al een jaar niet meer geweest ben. Die week Rome was zo super, precies zo gaat het natuurlijk nooit meer worden... maar het kan wel 'super' op andere manieren wordenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Is echt een prachtige stad.Zou er graag weer eens heen willen. Al overtreft dat waarschijnlijk niet de vorige keer.
Oooh oke dan snap ik het iddquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op normale school gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |