Hey,
O, dat moet je makkelijk kunnen redden denk ik toch!

Als iedereen even fijn gaat klagen bij het LAKS dan gaat je cijfer misschien nog wel wat omhoog, mooi meegenomen!
Viel biologie een beetje mee?
Voor welke studie ga jij je inschrijven, fysiotherapie HAN, toch? Geen loting zeker? Die van mij wel, dus afwachten tot midden juli of ik door de loting kom :|
Oke dank je, zoiets heb ik ook ingevuld, dacht ik. Of de 20e of zo. Zullen ze wel begrijpen bij studiepunt, denk ik.
Wat leuk dat Monique en jij een feestje geven, bedankt voor je uitnodiging, lijkt me erg gezellig

Ik zei tegen Nikki een tijdje geleden dat het misschien ook wel leuk is om een keer met z'n allen een avondje uit te gaan, in Doetinchem of zo. Kunnen we altijd nog plannen in de zomer!
Ik zie gigantisch op tegen aardrijkskunde morgen. Jij alvast succes met Engels! Ik hoop dat ie net zo makkelijk is als vorig jaar

Ik heb na morgen alleen geschiedenis maandag en MAW donderdag.
Trouwens, je mag een woordenboek Nederlands bij de examens gebruiken, wie weet heb je er nog wat aan voor geschiedenis en zo!
X
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.