Weh, lastig... als ik jou was, zou ik in ieder geval iets kiezen wat ik écht interessant vond. Niet dat je denkt 'pff ik ben uitgeloot, nou ja, dan kies ik dáár maar voor...' Maar ja, tussenjaar zou ook wel jammer zijn als je dat helemaal niet wilt. Lastig!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:32 schreef Etsu het volgende:
Nee, ook niet echt.Ik vind niet direct echt iets bij me passen.
Economie niet, bedrijfskunde niet, sociale kant.
Neeh, ik wil criminologie
Maarja, ik ben ook geen talen-baas en liefst wil ik een studie waar een goede beheersing van de Engelse taal niet vereist is.
Nee, daarom... M'n ma zegt van: ja, dan ga je rechten doen en doe je volgend jaar weer mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Weh, lastig... als ik jou was, zou ik in ieder geval iets kiezen wat ik écht interessant vond. Niet dat je denkt 'pff ik ben uitgeloot, nou ja, dan kies ik dáár maar voor...' Maar ja, tussenjaar zou ook wel jammer zijn als je dat helemaal niet wilt. Lastig!
Hm okequote:
Hij stuurt weleens een dm.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hm okeHeb je hem op MSN, dat je alles doorgeeft van hem?
En wanneer wordt hij eigenlijk ontband?
Dat is wel cool.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:40 schreef ViaRegnum2 het volgende:
En toch... ik heb nooit een tussenjaar willen nemen. Politicologie is het echt voor mij. Maar laatst bedacht ik het krankzinnige plan om eerst gymnasium 6 in Denemarken te doen volgend jaar, om de taal te leren, en tegelijk eens in een heel andere omgeving te zijn, in een land dat me interesseert en dat ik niet écht ken, onbekende mensen leren kennen...
Het is natuurlijk belachelijk duur en sowieso praktisch onmogelijk en toch laat het me niet los...Maar ja, ik kan mijn master daar ook doen, als ik dat dan nog wil.
Hmm, wist niet dat dat kon met een banquote:
Da's daar toch compleet anders denk ik...quote:
Duh. Slechte vergelijking.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:43 schreef ThaTim het volgende:
Criminologie leek me eerst ook vet maar ik dacht teveel aan csi, dat was t dus echt niet
Ja, je hebt verschillende. Fobo, pm, dm, forum, frontpage, et cetera.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hmm, wist niet dat dat kon met een banMaar ok, één dagje nog
Hoeveel moet je nog?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehehehe. Vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk ingeloot worden met dat beeld en zich dan dood schrikken...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:43 schreef ThaTim het volgende:
Criminologie leek me eerst ook vet maar ik dacht teveel aan csi, dat was t dus echt niet
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoeveel moet je nog?Ik ben klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lig nu atm in bed met een bijzonder iemand te chatten (hihihih
) en ga zo slapen.
![]()
Ja, weet ik, maar dacht dat een forumban ook direct een dm-ban wasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, je hebt verschillende. Fobo, pm, dm, forum, frontpage, et cetera.
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben klaarLig nu atm in bed met een bijzonder iemand te chatten (hihihih
) en ga zo slapen.
Op de open dag werd duideijk gezegd: NIET te vergelijken met CSI. Toen gingen al een aantal weg.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hehehehehe. Vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk ingeloot worden met dat beeld en zich dan dood schrikken...
Het is waarschijnlijk handmatig.quote:
Mag ik niet zeggonquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:45 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Met wie chat je?![]()
(Want ik ben het niet)
Net zoals die druktemakers die dachten dat je bij informatica in de bovenbouw leert hacken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op de open dag werd duideijk gezegd: NIET te vergelijken met CSI. Toen gingen al een aantal weg.
Sowieso komt veel statistiek/wisA voor, dus da's wel nice.
Net als die mensen die dachten dat je bij handvaardigheid in de bovenbouw...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Net zoals die druktemakers die dachten dat je bij informatica in de bovenbouw leert hacken.
Hadden jullie in Rome ook op elke hoek van de straat zo'n inteeltgast met van die geleitomaten die je kapot kunt gooien, maar die daarna weer heel worden?quote:
Hihi.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Net als die mensen die dachten dat je bij handvaardigheid in de bovenbouw...
Ja...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hadden jullie in Rome ook op elke hoek van de straat zo'n inteeltgast met van die geleitomaten die je kapot kunt gooien, maar die daarna weer heel worden?
Echt hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:48 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja...Echt ziekelijk irritant, die straatverkopers. En ze waren overal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |