Oh ja! Leiden? Ik ben het even helemaal kwijt, sorry...quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hoezo....? Ik Hossel chicks als geen ander.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:15 schreef Dastan het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 564 Etsu
02. 294 Outpost76
03. 276 missbehavin
04. 245 Flitskikker
05. 235 08gnoT.
06. 234 Voorschrift
07. 228 Dastan
08. 227 koekjestrommel1
09. 206 sinterklaaskapoentje
10. 198 MaleDuck
Ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Oh ja! Leiden? Ik ben het even helemaal kwijt, sorry...
Medeleidenaaaarrrrquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Eerst slagen en ik heb niet eens plan B.
succes!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:23 schreef Joosterd het volgende:
Nu ga ik slapen .![]()
Iedereen succes morgen.
quote:
Niets, dat is het punt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
MedeleidenaaaarrrrMaar wat vind je nog meer interessant dan? Wat heb je nog meer overwogen?
Het wordt politicologie, maar ik vond Scandinavische Talen en Klassieke Talen ook leuk. Sociale Geografie & Planologie trouwens ook, maar dat heb ik nooit écht overwogen. Maar ja, dat zijn allemaal geen lotingstudies.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niets, dat is het punt.
Ik wilde altijd al rechten doen, naar open dag Leiden geweest maar vond achteraf toch niks aan. Mijn neef zijn ex studeert ook rechten, dus heb in haar boeken gekeken enzo en vond toch niet zo leuk
Criminologie hoorcollege gevolgd, was toen verliefd
Maar het is godverdomme loting
Jij dan?
Mazzelaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Het wordt politicologie, maar ik vond Scandinavische Talen en Klassieke Talen ook leuk. Sociale Geografie & Planologie trouwens ook, maar dat heb ik nooit écht overwogen. Maar ja, dat zijn allemaal geen lotingstudies.
Snap ik ja, mwuh...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:28 schreef Etsu het volgende:
Mazzelaar
Bweh, ik heb geen idee wat ik moet doen.
Mja, ik heb wel plan B om nog meer vakken te doen op vavo ofzo, ter uitbreiding van mijn vakkenpakket, en het jaar daarop weer meeloten. Maar ik heb daar niet echt veel zin in denk ik
Ik wil geen jaar werken, ik wil geen jaar reizen, ik wil geen jaar thuis zitten. Ik wil studeren.
Jij ook? Dacht dat jouw studie alleen in Amsterdam was... niet dus.quote:
Ah jaquote:
Wat wordt het?quote:
Ja, ik Amsterdam.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Jij ook? Dacht dat jouw studie alleen in Amsterdam was... niet dus.In Leiden doen ze ook zoveel talen. Jammer dat ze juist Scandinavische Talen niet doen
Nee, ook niet echt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Snap ik ja, mwuh...Als je nou kijkt naar wat je interesses in het algemeen zijn (dus niet qua opleiding verder). Sluit daar nog iets bij aan? Vast niet, want anders had je er zelf wel aan gedacht, maar toch.
Aaaah oke, jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, ik Amsterdam.
Maar Etsu, leeell en Flitskikker allemaal Leiden blijkbaar.
Geen idee, eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:32 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Aaaah oke, jaWat gaat Ieeell doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |