Eeeechtquote:
YO, ik stond gister weer op 1quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
hij stond ook al zo slecht in de dagcijfers
Dit dusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:51 schreef Dastan het volgende:
Toen ik er was geilde iedereen op die kralenarmbandjes.
Wij gingen eerder naar wat strandjes c.q. "badplaatsjes" waar ze niet waren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:50 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
EeeechtDat was wel iets waar ik me serieus over verbaasde. Zoooveel ook. Op het strand waren ze superopdringerig, dat verpestte het wel een beetje... de hele tijd bij je spullen blijven staan en zo. Aandringen. Dat was in de stad niet zo.
Bierquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:51 schreef ThaTim het volgende:
Mooiste aan Rome was 0.66liter bier voor 2.50.euro in ons hotel
Conad-supermarkt in Termini jwzzzz. Wij zaten vlakbij Termini, het Centraal Station. Jullie?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:51 schreef ThaTim het volgende:
0,5 liter colablik in de supermarkt op de hoek: 0,43 euro.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:51 schreef ThaTim het volgende:
hooooooooooomooooooooooooquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vodka lime.
Witte wijn.
Bier vind ik niet zo lekker.
Ik vind wijn juist vunzig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vodka lime.
Witte wijn.
Bier vind ik niet zo lekker.
Bij ons in de supermarkt hadden ze van die massive 10 liter waterflessen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
0,5 liter colablik in de supermarkt op de hoek: 0,43 euro.![]()
quote:
Ik vond die prijzen sowieso wel meevallen. Ons hotel stond dan buiten het centrum, dus dat maakte wel veel uit qua supermarktprijzen, maar ook in de stad was het eten en drinken niet echt duur.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bij ons in de supermarkt hadden ze van die massive 10 liter waterflessen.
Voor een paar euro.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
En de laatste avond gingen we uit en waren de leraren boos omdat er mensen moesten kotsen
Waar zat jij dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vond die prijzen sowieso wel meevallen. Ons hotel stond dan buiten het centrum, dus dat maakte wel veel uit qua supermarktprijzen, maar ook in de stad was het eten en drinken niet echt duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |