GA IK DOEN MIJN FIPO GEHAD DOEIquote:
Same here. Nu 3 CE's gemaakt die om half 2 begonnen, en nu de eerste (en enige) die om 9 uur begint. Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:33 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik me morgen ga verslapen
Drie wekkers zetten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:33 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik me morgen ga verslapen
Heb jij 't echt zo ergquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:35 schreef Etsu het volgende:
Slapen
Wat is dat?
Uitslapen?
Wat is dat?
Examenstress
Hele nachten niet kunnen slapen
EINDBAASquote:
Valt mee, maar kan moeilijk in slaap vallen en een uurtje later ben ik weer wakker.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:37 schreef Natrium het volgende:
[..]
Heb jij 't echt zo erg? Ik heb wat onderbuik zenuwen de minuten voor 't examen, maar na 5 minuten na 't startsignaal zijn die ook weer weg hoor.
Misschien helpt 't dat dit m'n 2e keer in de gymzaal is.. (ex-havist +O)
Dit is 3de x dat ik examen doe, dus inprincipe weet ik wel hoe en wat. Maar zal wel komen omdat ik nu minder beter voorsta dan op vmbo/havoquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:37 schreef Natrium het volgende:
[..]
Heb jij 't echt zo erg? Ik heb wat onderbuik zenuwen de minuten voor 't examen, maar na 5 minuten na 't startsignaal zijn die ook weer weg hoor.
Misschien helpt 't dat dit m'n 2e keer in de gymzaal is.. (ex-havist)
De zenuwen gaan direct na de start bij mij wel weg, alleen komen ze op het eind terug als ik het nog niet af heb.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:37 schreef Natrium het volgende:
[..]
Misschien helpt 't dat dit m'n 2e keer in de gymzaal is.. (ex-havist)
SUP GINGERquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik had gister bij wiskunde wel stress. Eerste 3 vragen 20 minuten naar zitten staren en niks ingevuld, daarna maar verder gegaan
Had ik ook, daarna die drie vragen binnen 15 minuten gemaakt en allemaal goedquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ook.Ik raakte helemaal in paniek door de eerste vraag.
Aan het eind keek ik er nog eens naar, was die gewoon verdomde makkelijk.Triest.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Had ik ook, daarna die drie vragen binnen 15 minuten gemaakt en allemaal goed
Herkenning, herkenning. Alleen bij vraag 3 de integraal fout (op de manier die stond in het correctiemodel als 0 punter), helaas pindakaas. Stomme fout.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ook.Ik raakte helemaal in paniek door de eerste vraag.
Aan het eind keek ik er nog eens naar, was die gewoon verdomde makkelijk.Triest.
Ik heb niet durven kijken. Weet niet of ik die goed heb.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:43 schreef Prulez het volgende:
[..]
Herkenning, herkenning. Alleen bij vraag 3 de integraal fout (op de manier die stond in het correctiemodel als 0 punter), helaas pindakaas. Stomme fout.
Toen ik trouwens gisteren die uitwerkbijlage kreeg en erboven zag "4,5,6" en erdoor keek en nog 2 figuren zag staan had ik echt zoiets van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()