Toen ik een paar weken gestopt was, scheelde t best veelquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:04 schreef Seven. het volgende:
Ik rook ook trouwens, maar denk erover om te stoppen. Ben benieuwd of dat veel verschil zal maken.
Klopt dat wel? Dan heb je wel érg hard gelopen, als er nog wandelstukjes tussen zaten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:41 schreef GotC het volgende:
Oh, ik moet even een milde herstel maken over mijn tijd/afstand gisteren! Zag ineens dat m'n GPS pas laat is gaan werken..dus dat betekent (mede dankzij afstandmeten.nl):
6,2 km in 37 min, 29 sec, incl. les 15 (2,2,4,2,5,2,6,2,7->10)
Qua afstand klopt het nu sowieso, en qua tijd hoort het nu ook te kloppen. Tenzij Evy's les 15 ineens niet 35 min is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt dat wel? Dan heb je wel érg hard gelopen, als er nog wandelstukjes tussen zaten.
> 9,5 km/u iig (ik heb 6 km met een tijd van 37:44 tussen m'n data staan; dat is 9,54 km/u)
Nou mooi dan, niks te klagen, dacht ik zoquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Qua afstand klopt het nu sowieso, en qua tijd hoort het nu ook te kloppen. Tenzij Evy's les 15 ineens niet 35 min is.
En jij ook, 5 km in 30 minquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou mooi dan, niks te klagen, dacht ik zo.
Yep! Alleen mag ik van mezelf de 5 km niet meer onder de 10 km/u doen nuquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:56 schreef GotC het volgende:
[..]
En jij ook, 5 km in 30 minJe (tussen)doel is iig bereikt, toch?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:14 schreef Viking84 het volgende:
Net voor het eerst 5 km in 30 minuten gelopen!. Zo blij!
.
Vanavond misschien? Of al plannen voor de avondquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:46 schreef Seven. het volgende:
Verdomme, ik was vergeten dat ik vandaag 2 uur vroeger moest beginnen op mijn werk, geen tijd meer gehad om les 9 te doen.
Ik ben om 1 uur klaar met werken, 1u30 thuis.. Hmm, op zich rustig genoeg om lekker over straat rond te hobbelen, in het park tussen de bomen lijkt me niet zo'n briljant plan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:49 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Vanavond misschien? Of al plannen voor de avond
aah ik dacht dat je net klaar was met werken en dat je eigenlijk het rennen in de ochtend had gepland. Ach 1 dag overslaan is niet zo heel erg, als het bij die ene dag blijft tenminstequote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben om 1 uur klaar met werken, 1u30 thuis.. Hmm, op zich rustig genoeg om lekker over straat rond te hobbelen, in het park tussen de bomen lijkt me niet zo'n briljant plan.
Het begint zo ongeveer standaard te worden, die 2 rustdagen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:00 schreef Turalyon het volgende:
[..]
aah ik dacht dat je net klaar was met werken en dat je eigenlijk het rennen in de ochtend had gepland. Ach 1 dag overslaan is niet zo heel erg, als het bij die ene dag blijft tenminste
Meh zolang het niet te lang duurt is het nog geen probleem. De zool is nogal dun en dat is het meest storende. Vanavond/morgenochtend denk ik les 8 mét loopschoenenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:06 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
Dank je Niara, ik heb er ook wel vertrouwen in dat het gaat lukken
Ging het een beetje zonder loopschoenen? Zelf kan ik echt niet lopen zonder (goede) hardloopschoenen, zware overpronatie
Ja, op 3 weken wel kilootje of 3 verloren maar ik bewoog dan ook amper.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:03 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
vallen jullie goed af van hardlopen, en zo ja hoeveel dan op hoeveel dagen hardlopen?
Da's wel een fijne locatie ja! Luxe hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 22:29 schreef Seven. het volgende:
Op straat vind ik het ook niks.
Ik ren in het Jubelpark in Brussel (1x uitzoomen om het goed te zien), langs de buitenste paden. Alleen tegenwoordig anderhalf park dus moet ik nog een stuk op straat eindigen of een betere route verzinnen.
Ik nog lang niet, wat een heerlijk mens is dat zeg!quote:Op maandag 6 juni 2011 13:39 schreef computergirl het volgende:
ze komt nog lekker fris over de finish. Verder geheel Pippa-moe
Eenschquote:Op maandag 6 juni 2011 13:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik nog lang niet, wat een heerlijk mens is dat zeg!
Ja, dat is minder tof. En dat komt onze kant op, want morgen hebben wij zulk weer, geloof ik, dankjewel hèquote:Op maandag 6 juni 2011 15:53 schreef DarkElf het volgende:
ik woon in Vlaanderen, bijna de hele dag hebben we buiten veel bewolking en dreigend onweer, toch echt ook best wat zon gehad. Dus erg drukkend en benauwd. Tis 23-24 graden hier.
Enjoy! en als je gaat rennen; je zweet je kapot!quote:Op maandag 6 juni 2011 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat is minder tof. En dat komt onze kant op, want morgen hebben wij zulk weer, geloof ik, dankjewel hè.
Mooie reden om morgenochtend heel vroeg op te staan en dan te gaan rennenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Enjoy! en als je gaat rennen; je zweet je kapot!
Ik zit daar ook over te denken vandaag. Wel de buienradar in de gaten houden dan.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mooie reden om morgenochtend heel vroeg op te staan en dan te gaan rennen. Dan zal het nog wel meevallen
. Eigenlijk mag ik morgen niet, maar ik loop achter op schema (moet van Nike+ bepaalde doelen halen
), dus heel af en toe loop ik stiekem toch twee dagen achter elkaar
.
Tof! Kan niet wachten tot ik zover ben.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:32 schreef Ender_W het volgende:
donderdagochtend vroeg en vrijdagavond laat gelopen omdat het in de rest van het weekend niet ging lukken. En nu morgen weer. We gaan richting les 20, ik meen morgen 19....dus het einde komt in zicht ... op naar de 10 kilometerlessen. Ik vond 17 en 18 best meevallen overigens.
Mijn Nike+ is eerder te optimistischquote:Op maandag 6 juni 2011 16:07 schreef DarkElf het volgende:
moet mijn nike+ eens calibreren, die zei dat ik 8 km gelopen had.
Volgens de routeplanner van de atletiekunie is het echter 8.5 km.
Oh, ik las dit even verkeerd en dacht dat jullie samen gingen lopenquote:
dan moetje hem ook opnieuw calibrerenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn Nike+ is eerder te optimistisch.
Welke schoenen zijn dat dan? Ik moet nog nieuwequote:Op maandag 6 juni 2011 13:25 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
Zij doet 5km in 25:30. Geen wonder, die schoenen lopen zalig.
ik zal t ook eens doen binnenkort. Maar ik heb ook signaalverlies omdat ik een eind door t bos loop, elke keer geeft hij daar afwijkende waardes. Daar doe ik denk ik weinig aan.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:13 schreef Viking84 het volgende:
Kort geleden nog gedaan. Doe het nu maandelijks
.
Maar die Nike+-sportkit werkt toch helemaal niet met een GPS-signaal? Het is toch een veredelde stappenteller? Of heb ik iets gemist?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zal t ook eens doen binnenkort. Maar ik heb ook signaalverlies omdat ik een eind door t bos loop, elke keer geeft hij daar afwijkende waardes. Daar doe ik denk ik weinig aan.
Nike+ App op telefoon gebruikt gps dacht ikquote:Op maandag 6 juni 2011 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar die Nike+-sportkit werkt toch helemaal niet met een GPS-signaal? Het is toch een veredelde stappenteller? Of heb ik iets gemist?.
Ja maar ik heb die Nike+ app dus nietquote:Op maandag 6 juni 2011 19:56 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Nike+ App op telefoon gebruikt gps dacht ik
Maar ik dacht, misschien heeft zij die app ipv zo'n kut kit?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb die Nike+ app dus niet. Ik heb een sensor op m'n schoen.
Mijn warming up is lopen naar het park.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vraagje aan de mensen die met evy lopen. Doen jullie nog aan een warmingup voordat jullie beginnen met lopen of doen jullie (zoals ik) alleen het schema van evy zonder warmingup?
New Balance. Even zoeken en crossposten.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:47 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Welke schoenen zijn dat dan? Ik moet nog nieuwe
Same here. Aan het begin heb ik het vaak vrij zwaar, maar daarna gaat het best makkelijkquote:Op maandag 6 juni 2011 20:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mijn warming up is lopen naar het park.
Net les 10 uitgelopen, ik vond het begin retezwaar.
En dat brengt mij dan op de volgende vraag: ben ik de enige die het aan het begin zwaarder heeft dan aan het einde?
Dat is ook "kei"- gezellig en leuk.... het motiveert ook net wat meer. Als ik geen zin heb (wat maar zelden isquote:
Nike+ is puur een apple gebeuren, een ontwikkeling van apple en nike samen. Ik denk dat je dus voor de android een alternatief moet gebruiken (Als endomodo, Sportypal of wat dan ook)quote:Op maandag 6 juni 2011 20:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK, niemand die hiervan de android app heeft?
hoe heb je dat dan gedaan?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, op 3 weken wel kilootje of 3 verloren maar ik bewoog dan ook amper.
Ik doe ook meer te voet tegenwoordig. Denk per week goeie 2 uur wandelen en dan nog start to run, 2 tot 3 keer in de week. Ik eet gewoon ietsje minder van alles en met dit rare weer heb ik minder honger dan normaal. Cola zero tegenwoordig, dat ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:23 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
hoe heb je dat dan gedaan?
wow, goed hoor. wandelen doe ik wel aardig veel, maar dat alleen is niet genoeg natuurlijk. Maar ik houd echt niet van sportenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik doe ook meer te voet tegenwoordig. Denk per week goeie 2 uur wandelen en dan nog start to run, 2 tot 3 keer in de week. Ik eet gewoon ietsje minder van alles en met dit rare weer heb ik minder honger dan normaal. Cola zero tegenwoordig, dat ook.
Probeer start to run een week? Muziekje erbij, en goan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:06 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
wow, goed hoor. wandelen doe ik wel aardig veel, maar dat alleen is niet genoeg natuurlijk. Maar ik houd echt niet van sporten
bedankt voor de tip, ga ik zekers proberenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Probeer start to run een week? Muziekje erbij, en goan.
En ben je op 4,08 blijven steken omdat je niet meer kon?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:45 schreef LasTeR het volgende:
4,08 kilometer gerend in 23:15 minuten, gemiddelde snelheid van 10,5km/h.
Mijn gemiddelde loop snelheid ligt echter op 12 km/h, met nog een drietal looppauzes tussendoor. Ik wil veel te hard lopen.
Toch weer een lekker gevoel dat ik effe gegaan ben.
Ja, aan het begin moet je even opstarten en na een tijdje lopen je lekker in een ritme. Is niet zo gek.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Same here. Aan het begin heb ik het vaak vrij zwaar, maar daarna gaat het best makkelijk
Nu nog met vest en lange broekquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Best lekker weer om te rennen maar mijn lange joggingsbroek en vest waren wel íets te warm. 5.6kilometer gelopen met les 14 van Evy.
Haha, ja, was inderdaad niet zo slim, maar goed, lekker gezweet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu nog met vest en lange broek. Dat doe ik boven de 10 graden al niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |