Dat is ook "kei"- gezellig en leuk.... het motiveert ook net wat meer. Als ik geen zin heb (wat maar zelden isquote:
Nike+ is puur een apple gebeuren, een ontwikkeling van apple en nike samen. Ik denk dat je dus voor de android een alternatief moet gebruiken (Als endomodo, Sportypal of wat dan ook)quote:Op maandag 6 juni 2011 20:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK, niemand die hiervan de android app heeft?
hoe heb je dat dan gedaan?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, op 3 weken wel kilootje of 3 verloren maar ik bewoog dan ook amper.
Ik doe ook meer te voet tegenwoordig. Denk per week goeie 2 uur wandelen en dan nog start to run, 2 tot 3 keer in de week. Ik eet gewoon ietsje minder van alles en met dit rare weer heb ik minder honger dan normaal. Cola zero tegenwoordig, dat ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:23 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
hoe heb je dat dan gedaan?
wow, goed hoor. wandelen doe ik wel aardig veel, maar dat alleen is niet genoeg natuurlijk. Maar ik houd echt niet van sportenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik doe ook meer te voet tegenwoordig. Denk per week goeie 2 uur wandelen en dan nog start to run, 2 tot 3 keer in de week. Ik eet gewoon ietsje minder van alles en met dit rare weer heb ik minder honger dan normaal. Cola zero tegenwoordig, dat ook.
Probeer start to run een week? Muziekje erbij, en goan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:06 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
wow, goed hoor. wandelen doe ik wel aardig veel, maar dat alleen is niet genoeg natuurlijk. Maar ik houd echt niet van sporten
bedankt voor de tip, ga ik zekers proberenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Probeer start to run een week? Muziekje erbij, en goan.
En ben je op 4,08 blijven steken omdat je niet meer kon?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:45 schreef LasTeR het volgende:
4,08 kilometer gerend in 23:15 minuten, gemiddelde snelheid van 10,5km/h.
Mijn gemiddelde loop snelheid ligt echter op 12 km/h, met nog een drietal looppauzes tussendoor. Ik wil veel te hard lopen.
Toch weer een lekker gevoel dat ik effe gegaan ben.
Ja, aan het begin moet je even opstarten en na een tijdje lopen je lekker in een ritme. Is niet zo gek.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Same here. Aan het begin heb ik het vaak vrij zwaar, maar daarna gaat het best makkelijk
Nu nog met vest en lange broekquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Best lekker weer om te rennen maar mijn lange joggingsbroek en vest waren wel íets te warm. 5.6kilometer gelopen met les 14 van Evy.
Haha, ja, was inderdaad niet zo slim, maar goed, lekker gezweet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu nog met vest en lange broek. Dat doe ik boven de 10 graden al niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |