Ja, op 3 weken wel kilootje of 3 verloren maar ik bewoog dan ook amper.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:03 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
vallen jullie goed af van hardlopen, en zo ja hoeveel dan op hoeveel dagen hardlopen?
Da's wel een fijne locatie ja! Luxe hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 22:29 schreef Seven. het volgende:
Op straat vind ik het ook niks.
Ik ren in het Jubelpark in Brussel (1x uitzoomen om het goed te zien), langs de buitenste paden. Alleen tegenwoordig anderhalf park dus moet ik nog een stuk op straat eindigen of een betere route verzinnen.
Ik nog lang niet, wat een heerlijk mens is dat zeg!quote:Op maandag 6 juni 2011 13:39 schreef computergirl het volgende:
ze komt nog lekker fris over de finish. Verder geheel Pippa-moe
Eenschquote:Op maandag 6 juni 2011 13:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik nog lang niet, wat een heerlijk mens is dat zeg!
Ja, dat is minder tof. En dat komt onze kant op, want morgen hebben wij zulk weer, geloof ik, dankjewel hèquote:Op maandag 6 juni 2011 15:53 schreef DarkElf het volgende:
ik woon in Vlaanderen, bijna de hele dag hebben we buiten veel bewolking en dreigend onweer, toch echt ook best wat zon gehad. Dus erg drukkend en benauwd. Tis 23-24 graden hier.
Enjoy! en als je gaat rennen; je zweet je kapot!quote:Op maandag 6 juni 2011 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat is minder tof. En dat komt onze kant op, want morgen hebben wij zulk weer, geloof ik, dankjewel hè.
Mooie reden om morgenochtend heel vroeg op te staan en dan te gaan rennenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Enjoy! en als je gaat rennen; je zweet je kapot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |