dat weet ik. Maar veelal zit ik op het werk te typen en ben ik lekker kort door de bocht. En daarentegen word ik gestaag gelijk gegeven nu de crisissen zich vorderen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Je verwoordt alles extreem. Je verwoording van jouw realiteit is daarentegen weer extreem ongenuanceerd.
Zo absurd was dat toen niet om te denken. De aanstaande internet "oorlog" hebben mensen al minstes 15 jaar aan voelen komen. Dat ongeïnteresseerde mensen daar toen bagatelliseren over deden wil nog niet zeggen dat het een absurde gedachte was.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
5 jaar geleden was het ook absurd om te denken dat er een downloadverbod zou komen in ons land. En dat Internet een soort van tv-abonnement wordt.
Ja, ik ben benieuwd.quote:Of dat weigering van overheids spionage apparatuur eventueel gevangenisstraf oplevert.
Het zou in het algemeen beter zijn als het allemaal wat inzichtelijker en democratischer was. Ik heb geen goed woord voor over hoe het destijds is gegaan met het verdrag. Echter ik heb die bron van Xandernews er even op na gelezen en daar staat letterlijk:quote:Wat is er allemaal in de pipeline!?!!
Dus of mijn Duits is heel slecht of daar staat letterlijk dat ze dit niet gaan harmoniseren van bovenaf.quote:Die EU-Kommission hat am 11. Mai 2011 behauptet, es werde keine Harmonisierung der Führerscheinvorschriften in Hinblick auf zusätzliche medizinische Tests für ältere Autofahrer geben.
Doe zelf ook eens een uitspraak dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Dus weer aan het speculeren, maar het brengen op een manier alsof het nu al zo is. Fear-mongering heet dat. Dat vond jij toch zo vervelend?
Begrijpelijk, dank je voor de toelichting. Wel denk ik dat je manier van posten veelal de aandacht afleidt van de inhoud, waardoor de boodschap niet goed aankomt. Als een Rolex verpakt in een oude krant.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat weet ik. Maar veelal zit ik op het werk te typen en ben ik lekker kort door de bocht. En daarentegen word ik gestaag gelijk gegeven nu de crisissen zich vorderen.
Zwart/Wit en hier en daar kort door de bocht is ook een vorm van uiting. Men moet toch voor zichzelf uitmaken wat wel en niet klopt. En dat moet je eigenlijk dag in dag uit doen.
Ik was ook ooit een overheid is goed, eerlijk en heeft beste met de mens voor. Mèn wat was ik naief. En nog steeds denk ik verdomme wat ben ik dom bezig.
Wat leuk is als je verder de down the rabbit hole gaat moet je eens wat oude zaken oprakelen en dat gaan herevaluaren. Er zit gradatie van zaken begrijpen. Langzamerhand ga je meer en meer patronen zien. En hoe alles slinks met elkaar verweven is.
En de tweede letter is een U?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:01 schreef Lambiekje het volgende:
Er is maar een ding te zeggen over de EU en het begint met de letter F.
Dat zou je vooral graag willen, zodat je jezelf de rol van Neo kunt aanmeten. "Ik ben Lambiekje, heb exact door hoe de wereld in elkaar steekt, en de rest zijn makke schapen die geen flauw benul hebben van de ellende die over hun heen wordt gestort".quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is in realiteit nog extremer dan dat ik hier verwoord.
Zoiets als een psychose, bedoel je.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:34 schreef Lambiekje het volgende:
Wat leuk is als je verder de down the rabbit hole gaat moet je eens wat oude zaken oprakelen en dat gaan herevaluaren. Er zit gradatie van zaken begrijpen. Langzamerhand ga je meer en meer patronen zien. En hoe alles slinks met elkaar verweven is.
Ik ken er nog eentje, Haushofer.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:02 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat zou je vooral graag willen, zodat je jezelf de rol van Neo kunt aanmeten. "Ik ben Lambiekje, heb exact door hoe de wereld in elkaar steekt, en de rest zijn makke schapen die geen flauw benul hebben van de ellende die over hun heen wordt gestort".
Wat een heerlijk zelfingenomen en orgastisch gevoel moet dat geven.
[..]
Zoiets als een psychose, bedoel je.
En is deze post nog ergens op gebaseerd?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:36 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik ken er nog eentje, Haushofer.
Komt ie:
Dat zou je vooral graag willen Haushofer, zodat je jezelf de rol van Neo kunt aanmeten. "Ik ben Haushofer, heb exact door hoe de wereld in elkaar steekt, en de rest zijn makke domme Niet-wetenschappers, lieden die geen flauw benul hebben van de ellende die over hun heen wordt gestort".
Je bent toch bekend met de zaligverklaring van Haushofer op Fok ?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En is deze post nog ergens op gebaseerd?
Ik weet niet bepaald "hoe de wereld exact in elkaar steekt", en dat stukje waar ik wel iets zinnigs over kan zeggen (en is ook niet bepaald "exact") behelst vooral dode materie en zulke fundamentele zaken dat het vaak moeilijk aan "de wereld" is te linken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:36 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Komt ie:
Dat zou je vooral graag willen Haushofer, zodat je jezelf de rol van Neo kunt aanmeten. "Ik ben Haushofer, heb exact door hoe de wereld in elkaar steekt, en de rest zijn makke domme Niet-wetenschappers, lieden die geen flauw benul hebben van de ellende die over hun heen wordt gestort".
Jij zou naast mijn troon in het pauselijke pleroma kunnen zitten, Bankfurt. Kwestie van minder flauwekul spuien.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:43 schreef Bankfurt het volgende:
Je bent toch bekend met de zaligverklaring van Haushofer op Fok ?
Dit is het nerdige equivalent van: "Nee, jij bent een stommerd!"quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:36 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Komt ie:
Lul toch niet zo dom manquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:43 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Je bent toch bekend met de zaligverklaring van Haushofer op Fok ?
jij zou ook kandidaat zijn, ware het niet dat je van de week aan kwam zetten met kritiek op die MRI-scan wetenschappers.
Alles wat je in die post schreef.quote:
Als dat representatief is voor je begrijpend lezen niveau verklaart dat meteen een hele hoopquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:16 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Oh, dus je neemt je woorden terug ..?
goed, ik accepteer je excuses.
Ok, nog een keertje dan. Wat jij schreef, was dom gelul.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:16 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Oh, dus je neemt je woorden terug ..?
goed, ik accepteer je excuses.
Zeg dat jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:18 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als dat representatief is voor je begrijpend lezen niveau verklaart dat meteen een hele hoop
Dat zijn wel erg harde woorden mister Tuinhek, en die kunnen soms hard aankomen, .. je weet toch wel wat je aan het doen bent hier ..?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ok, nog een keertje dan. Wat jij schreef, was dom gelul.
Natuurlijk weet ik dat. Ik ben bezig jouw duidelijk te maken dat je (overduidelijke) onzin schreef. Als je dat niet aankan, schrijf die onzin dan niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:23 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat zijn wel erg harde woorden mister Tuinhek, en die kunnen soms hard aankomen, .. je weet toch wel wat je aan het doen bent hier ..?
Ik herken mezelf absoluut niet in deze voorstelling van zaken, maar mag hieruit concluderen dat je weer braaf meegaat in wat jou wordt verteld van hogerhand over MRI-scanners ?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat. Ik ben bezig jouw duidelijk te maken dat je (overduidelijke) onzin schreef. Als je dat niet aankan, schrijf die onzin dan niet.
Nee, dat kan je daar niet uit concluderen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:35 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik herken mezelf absoluut niet in deze voorstelling van zaken, maar mag hieruit concluderen dat je weer braaf meegaat in wat jou wordt verteld van hogerhand over MRI-scanners ?
Het is niet alleen dat mensen stoppen met BigPharma. Het gaat om de algehele controle drift.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Maar beste Lambiekje, hoe kun je hier nu tegen zijn? Dit is toch een mooie aansporing voor alle slaven van Big Pharma om onmiddelijk te stoppen met het innemen van die ziekmakende pillen en zo hun rijbewijs te behouden?
Huh ? Lambiekje was toch zeer "to the point" ?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
Het gaat er weer gezellig aan toe![]()
Gewoon discussieren is zeker teveel gevraagd?
Mwah. Het is maar net welk standpunt je in deze hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:04 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Huh ? Lambiekje was toch zeer "to the point" ?
Groot nietes-wellus gehalte is hier wel waar te nemen idd. Is grappig want dat heb ik voor het laatst meegemaakt op het schoolplein van de basisschool.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah. Het is maar net welk standpunt je in deze hebt.
Ik vind het gehakketak op elkaar heel vervelend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |