Ik herken mezelf absoluut niet in deze voorstelling van zaken, maar mag hieruit concluderen dat je weer braaf meegaat in wat jou wordt verteld van hogerhand over MRI-scanners ?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat. Ik ben bezig jouw duidelijk te maken dat je (overduidelijke) onzin schreef. Als je dat niet aankan, schrijf die onzin dan niet.
Nee, dat kan je daar niet uit concluderen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:35 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik herken mezelf absoluut niet in deze voorstelling van zaken, maar mag hieruit concluderen dat je weer braaf meegaat in wat jou wordt verteld van hogerhand over MRI-scanners ?
Het is niet alleen dat mensen stoppen met BigPharma. Het gaat om de algehele controle drift.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Maar beste Lambiekje, hoe kun je hier nu tegen zijn? Dit is toch een mooie aansporing voor alle slaven van Big Pharma om onmiddelijk te stoppen met het innemen van die ziekmakende pillen en zo hun rijbewijs te behouden?
Huh ? Lambiekje was toch zeer "to the point" ?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
Het gaat er weer gezellig aan toe![]()
Gewoon discussieren is zeker teveel gevraagd?
Mwah. Het is maar net welk standpunt je in deze hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:04 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Huh ? Lambiekje was toch zeer "to the point" ?
Groot nietes-wellus gehalte is hier wel waar te nemen idd. Is grappig want dat heb ik voor het laatst meegemaakt op het schoolplein van de basisschool.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah. Het is maar net welk standpunt je in deze hebt.
Ik vind het gehakketak op elkaar heel vervelend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |