Deel: #1, #2 en #3.quote:Vanaf donderdag 24 maart nieuw op de sterke donderdagavond van RTL 5 het reality-programma ‘Echte Meisjes in de Jungle’. In ‘Echte Meisjes in de Jungle’ doen de goedgebekte en opvallendste meisjes uit eerdere RTL 5 reality-programmas mee. Zo doen o.a. Amanda en Nadia mee uit de Gouden Kooi en Pauline en Leslie mee van Echte Gooische Meisjes.
In iedere aflevering van ‘Echte Meisjes in de Jungle’ staan twee opdrachten centraal. In deze opdrachten worden de meisjes op meerdere manieren getest. Hun uithoudingsvermogen. Hun kracht. Hun kennis van Suriname. Allemaal met als doel om te bepalen wie de sterkste en de slimste is.
Paar koffers vol denk ikquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoeveel sigaretten heeft dat wijf wel niet bij zich?
Dacht ik ook al zit het meest in het waterquote:
Eeh, ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan bepalen Britt en Nadia toch wie er uit gaan?
Ja raarquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:05 schreef Selyn het volgende:
waarom moeten ze allemaal stemmen?? als ze toch niet op zichzelf mogen stemmen.. wat achterlijk
Had ze ook meer kans om te winnenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:05 schreef Starlie het volgende:
Ooo muts had leslie eruit gegooid dan hadden we kunnen lachen!!!
2 redenenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:06 schreef Ties02 het volgende:
kutzooi, enige reden waarom ik keek, is weg![]()
Dûh, dat hebben ze zelf toch niet door.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:05 schreef Selyn het volgende:
waarom moeten ze allemaal stemmen?? als ze toch niet op zichzelf mogen stemmen.. wat achterlijk
Juistquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:07 schreef Selyn het volgende:
Anna is niet achterbaks genoeg voor dit soort dingen
Britt is er nog!quote:
Vind/vond haar wel de grappigste (en je zei dat de leukste/grappigste er uit zijn). Met dr onschuldige geniale opmerkingenquote:
"do you know the way to de plee?"quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vind/vond haar wel de grappigste (en je zei dat de leukste/grappigste er uit zijn). Met dr onschuldige geniale opmerkingen.
vind haar wel leuker dan nadia, heeft nog een beetje humor tenminstequote:Op donderdag 19 mei 2011 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een irritante stem heeft die Pauline toch.
De tieten van Anna bloot hebben we in afl 2 anders al gezien hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Mooiste moment van EMIDJ tot nu toe, tetten van Pauline.
Playboy-foto's zijn er ook wel he, wel slechte natuurlijk zoals we van Playboy gewend zijn de laatste jaren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Mooiste moment van EMIDJ tot nu toe, tetten van Pauline.
picsquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De tieten van Anna bloot hebben we in afl 2 anders al gezien hoor
Echte schoonheid zit van binnenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Playboy-foto's zijn er ook wel he, wel slechte natuurlijk zoals we van Playboy gewend zijn de laatste jaren.
Britt is trouwens echt kankerlijk steeds, ze geeft echt geen fuck hoe ze eruit ziet
Daarom is ze zo geniaal.. ze loopt tenminste niet constant te zeiken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Britt is trouwens echt kankerlijk steeds, ze geeft echt geen fuck hoe ze eruit ziet
haar tieten zijn gekrompen in de junglequote:Op donderdag 19 mei 2011 21:24 schreef MacorgaZ het volgende:
Paulien met een te grote bh, hoe kan je dat als vrouw nou niet zien of merken
Ze zal wel zijn afgevallen tijdens de tocht denk je niet? Waarschijnlijk kon ze in de jungle geen andere bh kopen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:24 schreef MacorgaZ het volgende:
Paulien met een te grote bh, hoe kan je dat als vrouw nou niet zien of merken
Vet blijft juist drijven hequote:Op donderdag 19 mei 2011 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk zinkt die dikke Nadia naar de bodem
Nadia is echt niet dik hoor!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk zinkt die dikke Nadia naar de bodem
Land van de onbegrensde mogelijkhedenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:27 schreef Ties02 het volgende:
Die Britt heeft werkelijk alles al gedaan in Friesland!
trollen :")quote:
Jij hebt de gouden kooi zeker niet gezien.quote:
Ja lijkt me ookquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:29 schreef Ties02 het volgende:
Als je het andersom wil doen draai je je vlot toch om?
Inderdaad, de tyfus zeg. En banden onder lijkt mij ook slimmerquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:29 schreef Ties02 het volgende:
Als je het andersom wil doen draai je je vlot toch om?
dAt h0oP iK o0k!!!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:34 schreef Starlie het volgende:
Ik denk dat team leslie/Britt wint en dat van hun 2 Britt wint!!!
begin maar met oefenenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:59 schreef Zith het volgende:
Als britt wint pijp ik mezelf om het te vieren!
Is dat niet een vrij normale stad om het vliegtuig te pakken? Of gaan internationale vluchten via een andere stad? Want als alle vluchten via paramaribo gaan, is het vrij logisch dat ze daar geweest isquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij Rayman had Britt het erover dat ze in Paramaribo was geweest...
Paramaribo Friesland zekerquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is dat niet een vrij normale stad om het vliegtuig te pakken? Of gaan internationale vluchten via een andere stad? Want als alle vluchten via paramaribo gaan, is het vrij logisch dat ze daar geweest is.
je hebt daar idd Paramaribo Airport, [Luchthaven Zorg en Hoop], maar ik denk dat Britt dit programma welleens zou kunnen winnenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is dat niet een vrij normale stad om het vliegtuig te pakken? Of gaan internationale vluchten via een andere stad? Want als alle vluchten via paramaribo gaan, is het vrij logisch dat ze daar geweest is.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:22 schreef MacorgaZ het volgende:
Een echte Surinaamse massage, jammer dat Quintis die niet doet.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Is er hier iemand die Nadia wel sympathiek vind?
Volgens mij had juist de middelste voordeel...een schuin stuk touw vasthouden lijkt me een stuk lastiger dan een recht stuk touw...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:13 schreef tralalala het volgende:
Die waterval opdracht sloeg nergens op, eentje moest met de benen vol in de stroming hangen en de andere twee hadden daar bijna geen last van.
Inderdaad, ze ziet eruit alsof ze vroeger een vent is geweest en dan nog een akelig karakter ook nog. Ik hoop niet dat zij gaat winnen, laat Britt maar met de poen gaan strijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 06:31 schreef Djokotron het volgende:
Nadia wat een kenau is dat. Die moeten ze echt een geslachtstest laten ondergaan, iets klopt er niet bij haar..
Daarom moesten van de regio ook Britt en Anna in het middenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij had juist de middelste voordeel...een schuin stuk touw vasthouden lijkt me een stuk lastiger dan een recht stuk touw...
quote:Brittjje Britt Dekker
Oh wat zielig, heb bijna een chinees omaatje aangereden omdat ik op de fiets zat te pingen&emailen!! Maar niet meer doen! #hetspijtmeheelerg
Ik vind d'r wel oké hoor. Ze is alleen super-onzeker.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Is er hier iemand die Nadia wel sympathiek vind?
wie niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:26 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik vind d'r wel oké hoor. Ze is alleen super-onzeker.
[ link | afbeelding ]
Ben jij Amanda?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:28 schreef cindy11 het volgende:
Nadia zit alleen in dit progamma om nog even duidelijk te maken hoe verrot haar karakter is.
Ook in de kooi was ze niet te vertrouwen![]()
Luid kreunend tegen dennis riep ze...maak me een kind,en dat kind is er ook gekomen.
Dennis de uberkwal kneep zn handjes dicht met een vrouw als Nadia(en dankzij zn slechte kapsel kan hij niet meer iets beters scoren).
Anders ga je toch niet akkoord met je vrouw in een progamma waarin zij nog eens benadrukt hoe goed ze is in liegen,bedriegen en onschuldig kijken terwijl ze iemand een mes in de rug steekt?
Dennis en nadia zijn voor elkaar gemaakt!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:28 schreef cindy11 het volgende:
Nadia zit alleen in dit progamma om nog even duidelijk te maken hoe verrot haar karakter is.
Ook in de kooi was ze niet te vertrouwen![]()
Luid kreunend tegen dennis riep ze...maak me een kind,en dat kind is er ook gekomen.
Dennis de uberkwal kneep zn handjes dicht met een vrouw als Nadia(en dankzij zn slechte kapsel kan hij niet meer iets beters scoren).
Anders ga je toch niet akkoord met je vrouw in een progamma waarin zij nog eens benadrukt hoe goed ze is in liegen,bedriegen en onschuldig kijken terwijl ze iemand een mes in de rug steekt?
Herleen van Rooiequote:michella29 Michella
Hahahahah bij van de vorst ziet sterren herleen van rooie die heb gewoon een opgezet hert in huis wil ook wie schiet hem dood...
2 hours ago Favorite Retweet Reply
(Ze is zich wel heeeel bewust van de ellende-hypequote:michella29 Michella
Wat een ellende de hele dag bezig geweest in de tuin denk een kleine 7 uur nu ken je mij aanvegen ik ben MOE!!!!
quote:michella29 Michella
@
@slomerick hahahahahhah wat ben je gek mij poep lijkt op een slak komt altijd traag me poepertje uit whahhahaha
3 hours ago Favorite Retweet Reply
Nou, komop, allemaal een t-shirt, laten we 't bezorgen tijdens een Meetquote:michella29 Michella
VANAF VANDAAG ELKE HONDERDSTE BESTELLING VAN HET ELLENDE SHIRT KOM IK PERSOONLIJK BRENGEN!!! Voor info mail wateenellende@live.nl
19 May Favorite Retweet Reply
dan zou ze juist arroganter over moeeten komen maar ze komt juist poeslief over en tegelijkertijd schuilt er achter dat gedrag heeel veel achterbaks gedoe, dat is geen onzeker gedrag, eerder berekenend/ uitgekookt gedrag.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:26 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik vind d'r wel oké hoor. Ze is alleen super-onzeker.
[ link | afbeelding ]
zodra het programma is afgelopen houd de hype ook opquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:39 schreef Maartel het volgende:
(Ze is zich wel heeeel bewust van de ellende-hype)
Die onderbroek!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:04 schreef ukga het volgende:
[..]
Dennis en nadia zijn voor elkaar gemaakt!
[ [url=http://i28.tinypic.com/10fdsmu.jpghttp://i28.tinypic.com/10fdsmu.jpg]afbeelding[/url] ]
fuck, wat een rug!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:04 schreef ukga het volgende:
[..]
Dennis en nadia zijn voor elkaar gemaakt!
[ [url=http://i28.tinypic.com/10fdsmu.jpghttp://i28.tinypic.com/10fdsmu.jpg]afbeelding[/url] ]
Ze had 2 sloffen meegenomenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoeveel sigaretten heeft dat wijf wel niet bij zich?
Mensen weten ook dat die extreme foto's nep zijn? Nadia is zeker een beest, maar zo erg is het nu ook weer nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:00 schreef ukga het volgende:
[..]
you have seen nothing yet.
[ afbeelding ]
Nee dat is geen fotofuck...ik was er live bij in de DGK tijd...die buik is van dichtbij nog lelijker vanwege een mislukte operatie.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:12 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Mensen weten ook dat die extreme foto's nep zijn? Nadia is zeker een beest, maar zo erg is het nu ook weer niet
klopt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee dat is geen fotofuck...ik was er live bij in de DGK tijd...die buik is van dichtbij nog lelijker vanwege een mislukte operatie.
je oma heeft nog beter.......quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:00 schreef ukga het volgende:
[..]
you have seen nothing yet.
[ afbeelding ]
Paardenknoop, paardenknoop, paardenknoop.quote:
Ze heeft dus echt rimboebloed in zich zo te zien. En dan steeds afgeven op de neptieten van Amanda. Alsof zij betere heeftquote:Op maandag 23 mei 2011 12:11 schreef Selyn het volgende:
moet zeggen dat de niet-gephotoshopte er wel iets beter uitziet, maar het scheelt niet veel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier nog 1.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:01 schreef MissJ het volgende:
vanavond weer![]()
Ik zeg de laatste tijd dus echt vaak "wat een ellende" en verbasteringen daarop he... echt te erg, komt echt door dit programma
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:34 schreef Moofasah het volgende:
Ik weet nog dat er in De Gouden Kooi periode altijd geruchten werden verspreid dat Nadia een man zou zijn. Er werden zelfs filmpjes met zogezegd ''bewijs'' over gemaakt:
Te zien is volgens mij de zender van Nadia die valt, maar wat het filmpje zo grappig maakt is dat het lijkt alsof Natasia zegt; ''Pas op, je lul''
gelukkig, ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 26 mei 2011 10:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hier nog 1.
Ik heb dat ook nog steeds met "wat een toestand".. uit Pittige tijden.
Kijk het terug op rtlgemist dan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:57 schreef Karina het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ik het niet vanaf het begin heb gekeken (was zeker wat anders), ik ben gek op dit soort "ik erger me rot" programma'sEn ergeren doe ik me hier aan die roddeltantes.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:34 schreef Moofasah het volgende:
Ik weet nog dat er in De Gouden Kooi periode altijd geruchten werden verspreid dat Nadia een man zou zijn. Er werden zelfs filmpjes met zogezegd ''bewijs'' over gemaakt:
Te zien is volgens mij de zender van Nadia die valt, maar wat het filmpje zo grappig maakt is dat het lijkt alsof Natasia zegt; ''Pas op, je lul''
Dit soort programma's vind ik nooit zo leuk om terug te kijken, omdat je dan al weet wie er uit is en zo.quote:
Dat maakt de amusementswaarde van dit programma niet minder, hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit soort programma's vind ik nooit zo leuk om terug te kijken, omdat je dan al weet wie er uit is en zo.
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat maakt de amusementswaarde van dit programma niet minder, hoor.!
meer eerder biologiedocent!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Brittje moet natuurkundedocent worden
en ook geen sigarettencounterquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:33 schreef DaphneBlake het volgende:
Vandaag geen "wat een ellende" counter
quote:
kampioeneeeequote:
15.000quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
¤30,000,- Kan je nagaan hoeveel McKrokets dat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |