dAt h0oP iK o0k!!!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:34 schreef Starlie het volgende:
Ik denk dat team leslie/Britt wint en dat van hun 2 Britt wint!!!
begin maar met oefenenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:59 schreef Zith het volgende:
Als britt wint pijp ik mezelf om het te vieren!
Is dat niet een vrij normale stad om het vliegtuig te pakken? Of gaan internationale vluchten via een andere stad? Want als alle vluchten via paramaribo gaan, is het vrij logisch dat ze daar geweest isquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij Rayman had Britt het erover dat ze in Paramaribo was geweest...
Paramaribo Friesland zekerquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is dat niet een vrij normale stad om het vliegtuig te pakken? Of gaan internationale vluchten via een andere stad? Want als alle vluchten via paramaribo gaan, is het vrij logisch dat ze daar geweest is.
je hebt daar idd Paramaribo Airport, [Luchthaven Zorg en Hoop], maar ik denk dat Britt dit programma welleens zou kunnen winnenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is dat niet een vrij normale stad om het vliegtuig te pakken? Of gaan internationale vluchten via een andere stad? Want als alle vluchten via paramaribo gaan, is het vrij logisch dat ze daar geweest is.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:22 schreef MacorgaZ het volgende:
Een echte Surinaamse massage, jammer dat Quintis die niet doet.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Is er hier iemand die Nadia wel sympathiek vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |