Volgens mij had juist de middelste voordeel...een schuin stuk touw vasthouden lijkt me een stuk lastiger dan een recht stuk touw...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:13 schreef tralalala het volgende:
Die waterval opdracht sloeg nergens op, eentje moest met de benen vol in de stroming hangen en de andere twee hadden daar bijna geen last van.
Inderdaad, ze ziet eruit alsof ze vroeger een vent is geweest en dan nog een akelig karakter ook nog. Ik hoop niet dat zij gaat winnen, laat Britt maar met de poen gaan strijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 06:31 schreef Djokotron het volgende:
Nadia wat een kenau is dat. Die moeten ze echt een geslachtstest laten ondergaan, iets klopt er niet bij haar..
Daarom moesten van de regio ook Britt en Anna in het middenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij had juist de middelste voordeel...een schuin stuk touw vasthouden lijkt me een stuk lastiger dan een recht stuk touw...
quote:Brittjje Britt Dekker
Oh wat zielig, heb bijna een chinees omaatje aangereden omdat ik op de fiets zat te pingen&emailen!! Maar niet meer doen! #hetspijtmeheelerg
Ik vind d'r wel oké hoor. Ze is alleen super-onzeker.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Is er hier iemand die Nadia wel sympathiek vind?
wie niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:26 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik vind d'r wel oké hoor. Ze is alleen super-onzeker.
[ link | afbeelding ]
Ben jij Amanda?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:28 schreef cindy11 het volgende:
Nadia zit alleen in dit progamma om nog even duidelijk te maken hoe verrot haar karakter is.
Ook in de kooi was ze niet te vertrouwen![]()
Luid kreunend tegen dennis riep ze...maak me een kind,en dat kind is er ook gekomen.
Dennis de uberkwal kneep zn handjes dicht met een vrouw als Nadia(en dankzij zn slechte kapsel kan hij niet meer iets beters scoren).
Anders ga je toch niet akkoord met je vrouw in een progamma waarin zij nog eens benadrukt hoe goed ze is in liegen,bedriegen en onschuldig kijken terwijl ze iemand een mes in de rug steekt?
Dennis en nadia zijn voor elkaar gemaakt!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:28 schreef cindy11 het volgende:
Nadia zit alleen in dit progamma om nog even duidelijk te maken hoe verrot haar karakter is.
Ook in de kooi was ze niet te vertrouwen![]()
Luid kreunend tegen dennis riep ze...maak me een kind,en dat kind is er ook gekomen.
Dennis de uberkwal kneep zn handjes dicht met een vrouw als Nadia(en dankzij zn slechte kapsel kan hij niet meer iets beters scoren).
Anders ga je toch niet akkoord met je vrouw in een progamma waarin zij nog eens benadrukt hoe goed ze is in liegen,bedriegen en onschuldig kijken terwijl ze iemand een mes in de rug steekt?
Herleen van Rooiequote:michella29 Michella
Hahahahah bij van de vorst ziet sterren herleen van rooie die heb gewoon een opgezet hert in huis wil ook wie schiet hem dood...
2 hours ago Favorite Retweet Reply
(Ze is zich wel heeeel bewust van de ellende-hypequote:michella29 Michella
Wat een ellende de hele dag bezig geweest in de tuin denk een kleine 7 uur nu ken je mij aanvegen ik ben MOE!!!!
quote:michella29 Michella
@
@slomerick hahahahahhah wat ben je gek mij poep lijkt op een slak komt altijd traag me poepertje uit whahhahaha
3 hours ago Favorite Retweet Reply
Nou, komop, allemaal een t-shirt, laten we 't bezorgen tijdens een Meetquote:michella29 Michella
VANAF VANDAAG ELKE HONDERDSTE BESTELLING VAN HET ELLENDE SHIRT KOM IK PERSOONLIJK BRENGEN!!! Voor info mail wateenellende@live.nl
19 May Favorite Retweet Reply
dan zou ze juist arroganter over moeeten komen maar ze komt juist poeslief over en tegelijkertijd schuilt er achter dat gedrag heeel veel achterbaks gedoe, dat is geen onzeker gedrag, eerder berekenend/ uitgekookt gedrag.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:26 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik vind d'r wel oké hoor. Ze is alleen super-onzeker.
[ link | afbeelding ]
zodra het programma is afgelopen houd de hype ook opquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:39 schreef Maartel het volgende:
(Ze is zich wel heeeel bewust van de ellende-hype)
Die onderbroek!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:04 schreef ukga het volgende:
[..]
Dennis en nadia zijn voor elkaar gemaakt!
[ [url=http://i28.tinypic.com/10fdsmu.jpghttp://i28.tinypic.com/10fdsmu.jpg]afbeelding[/url] ]
fuck, wat een rug!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:04 schreef ukga het volgende:
[..]
Dennis en nadia zijn voor elkaar gemaakt!
[ [url=http://i28.tinypic.com/10fdsmu.jpghttp://i28.tinypic.com/10fdsmu.jpg]afbeelding[/url] ]
Ze had 2 sloffen meegenomenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoeveel sigaretten heeft dat wijf wel niet bij zich?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |