Mensen weten ook dat die extreme foto's nep zijn? Nadia is zeker een beest, maar zo erg is het nu ook weer nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:00 schreef ukga het volgende:
[..]
you have seen nothing yet.
[ afbeelding ]
Nee dat is geen fotofuck...ik was er live bij in de DGK tijd...die buik is van dichtbij nog lelijker vanwege een mislukte operatie.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:12 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Mensen weten ook dat die extreme foto's nep zijn? Nadia is zeker een beest, maar zo erg is het nu ook weer niet
klopt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee dat is geen fotofuck...ik was er live bij in de DGK tijd...die buik is van dichtbij nog lelijker vanwege een mislukte operatie.
je oma heeft nog beter.......quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:00 schreef ukga het volgende:
[..]
you have seen nothing yet.
[ afbeelding ]
Paardenknoop, paardenknoop, paardenknoop.quote:
Ze heeft dus echt rimboebloed in zich zo te zien. En dan steeds afgeven op de neptieten van Amanda. Alsof zij betere heeftquote:Op maandag 23 mei 2011 12:11 schreef Selyn het volgende:
moet zeggen dat de niet-gephotoshopte er wel iets beter uitziet, maar het scheelt niet veel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier nog 1.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:01 schreef MissJ het volgende:
vanavond weer![]()
Ik zeg de laatste tijd dus echt vaak "wat een ellende" en verbasteringen daarop he... echt te erg, komt echt door dit programma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |