quote:Op maandag 23 mei 2011 22:34 schreef Moofasah het volgende:
Ik weet nog dat er in De Gouden Kooi periode altijd geruchten werden verspreid dat Nadia een man zou zijn. Er werden zelfs filmpjes met zogezegd ''bewijs'' over gemaakt:
Te zien is volgens mij de zender van Nadia die valt, maar wat het filmpje zo grappig maakt is dat het lijkt alsof Natasia zegt; ''Pas op, je lul''
gelukkig, ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 26 mei 2011 10:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hier nog 1.
Ik heb dat ook nog steeds met "wat een toestand".. uit Pittige tijden.
Kijk het terug op rtlgemist dan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:57 schreef Karina het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ik het niet vanaf het begin heb gekeken (was zeker wat anders), ik ben gek op dit soort "ik erger me rot" programma'sEn ergeren doe ik me hier aan die roddeltantes.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:34 schreef Moofasah het volgende:
Ik weet nog dat er in De Gouden Kooi periode altijd geruchten werden verspreid dat Nadia een man zou zijn. Er werden zelfs filmpjes met zogezegd ''bewijs'' over gemaakt:
Te zien is volgens mij de zender van Nadia die valt, maar wat het filmpje zo grappig maakt is dat het lijkt alsof Natasia zegt; ''Pas op, je lul''
Dit soort programma's vind ik nooit zo leuk om terug te kijken, omdat je dan al weet wie er uit is en zo.quote:
Dat maakt de amusementswaarde van dit programma niet minder, hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit soort programma's vind ik nooit zo leuk om terug te kijken, omdat je dan al weet wie er uit is en zo.
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat maakt de amusementswaarde van dit programma niet minder, hoor.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |