De tuindeuren waren nieuw vergeleken bij eerdere bezichtiging.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ongezien?
Misschien moet je het topic even lezen.
Het ging erom dat jij beweerde dat de rente t.a.v. Nederlandse hypothecaire leningen omhoog zouden vliegen omdat Nederlandse hypotheciare leningen een vette schadepost voor Nederlandse banken zouden zijn. Da's aperte onzin, lees het rapport van Moodys maar of een willekeurig jaarverslag van een bank. Alhoewel, dat zijn controleerbare feiten, daar lijk je een beetje allergisch voor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het ging erom dat Dino beweerde dat de banken ruim voldoende reserves hadden om alle risico's die ze lopen af te dekken. Als je gaat beweren dat we voldoende reserves hebben om de verliezen in Nederland te dekken dan is dat natuurlijk hilarisch als je bedenkt dat de verliezen op buitenlandse activiteiten veel groter zijn
Ik vind het woordje HELP goed gekozen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:07 schreef Basp1 het volgende:
Kijk heren zeurders zo moet het
Ik ga morgen een huis kopen , help?!
Ik hoop voor hem dat ie het niet binen vijf jaar weer verkopen moetquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:07 schreef Basp1 het volgende:
Kijk heren zeurders zo moet het
Ik ga morgen een huis kopen , help?!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een topic
Hier een lachende Ger Hukker de keizer der makelaars met een glimlach voor dat soort mensen
[ afbeelding ]
Ik snap dat ook echt niet daar in de US. Waarom bouwen ze daar niet met beton?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:01 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Voor de mensen zoals MM die denken dat alles in het buitenland beter is...
Weeralarm V.S. # 7 Extreem weer - Tornado touchdown
Daar zit je dan met je houten wigwam....
Jouw betonnen huisje is ook niet bestand tegen een Cat. 4 tornado... Ik zou willen dat ze hier ook goedkoper bouwen: elke paar jaar een paar weggewaaide huisjes vervangen zijn de kosten niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:08 schreef antfukker het volgende:
[..]
Ik snap dat ook echt niet daar in de US. Waarom bouwen ze daar niet met beton?
Helaas hebben wij toch een heel ander klimaat als deze staten waardoor deze bouwwijze geheel niet aan onze normen voor EPN zal kunnen voldoen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:10 schreef RemcoDelft het volgende:
Jouw betonnen huisje is ook niet bestand tegen een Cat. 4 tornado... Ik zou willen dat ze hier ook goedkoper bouwen: elke paar jaar een paar weggewaaide huisjes vervangen zijn de kosten niet.
Dit zal inderdaad zo zijn (isolatie in de VS), maar huizen van hout kun je ook bouwen zodat het voldoet aan EPN. Hout isoleert zelfs beter dan beton waardoor je met minder isolatiemateriaal af kunt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:16 schreef Basp1 het volgende:
Helaas hebben wij toch een heel ander klimaat als deze staten waardoor deze bouwwijze geheel niet aan onze normen voor EPN zal kunnen voldoen.
ONZINquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:25 schreef traders het volgende:
[..]
Dit zal inderdaad zo zijn (isolatie in de VS), maar huizen van hout kun je ook bouwen zodat het voldoet aan EPN. Hout isoleert zelfs beter dan beton waardoor je met minder isolatiemateriaal af kunt.
maakt het wat uit??quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:08 schreef antfukker het volgende:
[..]
Ik snap dat ook echt niet daar in de US. Waarom bouwen ze daar niet met beton?
Sorry, te makkelijk gedacht van mequote:Op woensdag 25 mei 2011 12:54 schreef meth77 het volgende:
[..]
maakt het wat uit??
deze woningen zijn na 30 jaar op en moeten plat
dan gaan ze nieuw bouwen, hier blijven we er maar aan prutsen en verbouwen, wat is het verschil
Hout kan erg mooi zijn en makkelijk te verbouwen
Gewoon alles boven de rivieren een kolonie van Brabant maken. En zodra het aardgas op is, helemaal afstoten die onrendabele (en ongezellige) zooi.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:12 schreef xenobinol het volgende:
Kunnen we het niet weggeven aan de Belgen? Die hebben zojuist al een lagere kredietwaardering gekregen... het lijkt wel alsof ze er rekenschap mee hebben gehouden
En dan alle subsidies die we opstrijken linea recta naar de woningeigenaren van dit land, aangezien dat de mensen zijn die de economie draaiende houden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:19 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Gewoon alles boven de rivieren een kolonie van Brabant maken. En zodra het aardgas op is, helemaal afstoten die onrendabele (en ongezellige) zooi.
prima, met die vaste lasten is iedere euro meegenomen!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan alle subsidies die we opstrijken linea recta naar de woningeigenaren van dit land, aangezien dat de mensen zijn die de economie draaiende houden.
Waardevaster dan een woning in Brabant bestaat niet. Daar zou iedereen wel willen wonen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:11 schreef xenobinol het volgende:
Haha.... niet alleen proberen ze de huizenmarkt zeepbel in stand te houden in Brabant...
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:20 schreef $Five_$Horizons$ het volgende:
Ja, hoi. Het punt is wel gemaakt. 1 oeverloze discussie op Fok! is wel genoeg. (zie het janktopic in AEX waar leentokkies en huurkneuzen elkaar de hersens inslaan)
F_Hquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:35 schreef BertV het volgende:
en ZO wordt er over ons gedacht door "het management", lieve Huizenmarktvrienden.
[..]
ja van mijn teveel betaalde loonheffing., mag ik die zelf besteden voortaan??quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan alle subsidies die we opstrijken linea recta naar de woningeigenaren van dit land, aangezien dat de mensen zijn die de economie draaiende houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |