Mensen blijven tot het uiterste proberen hun schulden te betalen, tenzij ze door krijgen dat de bank een papieren tijger blijkt te zijn... de banken hebben geen belang bij het onder druk zetten van wanbetalers... die hopen eigenlijk nog steeds (tegen beter weten in) dat het overwaait. Ik heb van diverse banksters begrepen dat ze poeslief zijn tegen wanbetalers... want stel je voor dat ze teveel moeten executeren... dat is natuurlijk niet goed voor het vertrouwen in de woningmarktquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:34 schreef Scorpie het volgende:
0.fucking 6 procent. Maar daar hoor je Cenzuur niet overCognitieve Dissonant dat het er is
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ah we gaan appels met eirene vergelijken, dino had het waarschijnlijk over de nederlandse hypotheken, dat onze banken megolomaan werden en wat rotzooi vanuit de VS gekocht hebben waardoro ze geld nodig hadden wordt dan meteen weer vergeten over cognitieve disonantie gesproken...
Banken poeslief tegen wanbetalers?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:39 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mensen blijven tot het uiterste proberen hun schulden te betalen, tenzij ze door krijgen dat de bank een papieren tijger blijkt te zijn... de banken hebben geen belang bij het onder druk zetten van wanbetalers... die hopen eigenlijk nog steeds (tegen beter weten in) dat het overwaait. Ik heb van diverse banksters begrepen dat ze poeslief zijn tegen wanbetalers... want stel je voor dat ze teveel moeten executeren... dat is natuurlijk niet goed voor het vertrouwen in de woningmarkt
Dat had helemaal niets daarmee te makenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:35 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dus ABN-AMRO is voor niets genationaliseerd en de ING had eigenlijk ook geen centjes nodig?
Ik wist niet dat de banken zo vermogend waren?
Ik stuur geen brieven... die postzegels kosten een kapitaal. Tegenwoordig staat de prijs er niet eens meer op maar hebben ze een nummertje. Gewoon een mailtje sturen is veel effectieverquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:37 schreef Basp1 het volgende:
He xeno hoeveel brieven heb je al de deur uit gedaan? Of denk je dat posten in een topic waar je in principe niets meer te zoeken hebt als uitkeringstrekker je genoeg ervaring op levert om als makelaar / bankster aan de slag te kunnen gaan.
Huh??? En net beweert Dino dat ze gereserveerd hebben voor de blootgestelde risico's... Kennelijk is die reservering dan maar heel gelimiteerd.... als het om eigen vermogen gaat denkt men plotseling nog maar heel erg lokaalquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ah we gaan appels met eirene vergelijken, dino had het waarschijnlijk over de nederlandse hypotheken, dat onze banken megolomaan werden en wat rotzooi vanuit de VS gekocht hebben waardoro ze geld nodig hadden wordt dan meteen weer vergeten over cognitieve disonantie gesproken...
Verlicht mij eensquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat had helemaal niets daarmee te maken
Waarom posten ze die onzin? Zouden ze echt denken dat mensen een huis gaan kopen omdat zij vinden dat het moet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Huh??? En net beweert Dino dat ze gereserveerd hebben voor de blootgestelde risico's... Kennelijk is die reservering dan maar heel gelimiteerd.... als het om eigen vermogen gaat denkt men plotseling nog maar heel erg lokaal![]()
Misschien omdat ze het weer tijd vinden om te verhuizenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:46 schreef Censuur-152 het volgende:
Waarom posten ze die onzin? Zouden ze echt denken dat mensen een huis gaan kopen omdat zij vinden dat het moet?
Afschrijvingen op buitenlandse mortgage bondings != huizenkopers die gedwongen worden hun huizen te verkopen. Basiskennis economie 1.quote:
Ik dacht dat jij niet met banksters praatte, maar ze direct een nekschot gaf stoere bink?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:39 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mensen blijven tot het uiterste proberen hun schulden te betalen, tenzij ze door krijgen dat de bank een papieren tijger blijkt te zijn... de banken hebben geen belang bij het onder druk zetten van wanbetalers... die hopen eigenlijk nog steeds (tegen beter weten in) dat het overwaait. Ik heb van diverse banksters begrepen dat ze poeslief zijn tegen wanbetalers... want stel je voor dat ze teveel moeten executeren... dat is natuurlijk niet goed voor het vertrouwen in de woningmarkt
En jij bij sesamstraat, met je dikkie dik opmerkingen. Alhoewel ik het dan wel knap vind dat er soms meer dan 1 volzin uit je toetsenbord komt.quote:
Heb je het persbericht van moodys nou al een keer gelezen? Dan weet je ongeveer hoeveel Nederlandse banken maximaal afgeboekt kunnen hebben op NL hypotheken voor zover ze daar uberhaupt al het risico op dragen (NHG, securitizaties). Dat valt ergens in de afronding....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Huh??? En net beweert Dino dat ze gereserveerd hebben voor de blootgestelde risico's... Kennelijk is die reservering dan maar heel gelimiteerd.... als het om eigen vermogen gaat denkt men plotseling nog maar heel erg lokaal![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En jij bij sesamstraat, met je dikkie dik opmerkingen. Alhoewel ik het dan wel knap vind dat er soms meer dan 1 volzin uit je toetsenbord komt.
Banksters die bij mij komen biechten worden gewoon met respect behandeltquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:57 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik dacht dat jij niet met banksters praatte, maar ze direct een nekschot gaf stoere bink?
Volgens mij weet je uit eerste ervaring wel wat loonbeslag is
Ik gun DS4 zijn stulpje hoor... hij geeft tenminste het voorbeeld van hoe iedere Nederlander zou horen te wonenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:26 schreef Scorpie het volgende:
Huisje aan het bouwen... Voor de haters. DS4
Het ging erom dat Dino beweerde dat de banken ruim voldoende reserves hadden om alle risico's die ze lopen af te dekken. Als je gaat beweren dat we voldoende reserves hebben om de verliezen in Nederland te dekken dan is dat natuurlijk hilarisch als je bedenkt dat de verliezen op buitenlandse activiteiten veel groter zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:50 schreef Scorpie het volgende:
Afschrijvingen op buitenlandse mortgage bondings != huizenkopers die gedwongen worden hun huizen te verkopen. Basiskennis economie 1.
Dat heeft hij dan ook niet gezegd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het ging erom dat Dino beweerde dat de banken ruim voldoende reserves hadden om alle risico's die ze lopen af te dekken. Als je gaat beweren dat we voldoende reserves hebben om de verliezen in Nederland te dekken dan is dat natuurlijk hilarisch als je bedenkt dat de verliezen op buitenlandse activiteiten veel groter zijn
Mooi huis. Heeft alleen niets met de huizenmarkt te maken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:38 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik gun DS4 zijn stulpje hoor... hij geeft tenminste het voorbeeld van hoe iedere Nederlander zou horen te wonen
quote:Ik haat overigens geen mooie huizen hoor...
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:07 schreef Basp1 het volgende:
Kijk heren zeurders zo moet het
Ik ga morgen een huis kopen , help?!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:07 schreef Basp1 het volgende:
Kijk heren zeurders zo moet het
Ik ga morgen een huis kopen , help?!
Ongezien?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Pareltje dit topic. Voor zowel leentokkies als kooppaupers!
Huis staat nét te koop, in paniek de makelaar bellen (is het er nog???), meteen op gesprek. 'Ja mevrouwtje er zijn al wel verschillende andere geïnteresseerden, morgen wéér drie bezichtigingen, u kunt aanstaande donderdag pas kijken'. 'Oh, is dat zo. Bel die bezichtigingen maar af, ik koop het huis nu, ongezien'.
Et cetera...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |