dit jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:26 schreef BobW het volgende:
Geniaal vond ik hem niet, wel leuk en tot nu toe zeker de beste van het seizoen
Ik kom mijn OP tegen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:33 schreef Tim86 het volgende:
Lekker oude OP trouwens
Wel een echte typical South Park ep
Betekent helemaal niets, is gewoon een woordspeling naar BMI (Body Mass Index) en TMI (too much information).quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:03 schreef slindenau het volgende:
Maarrr...nu weten we nog niet waar de afkorting TMI voor staat. Wel de betekenis, maar niet welke woorden het nu zijn. I is Index neem ik aan?
ik geef deze een 6.5, ze kunnen nog beterquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:05 schreef ImMaxa het volgende:
Leukste episode sinds Insheeption van vorig seizoen.
Hopelijk blijft het op dit niveau.
Volgens mij gewoon een stereotype wigger.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:11 schreef msnk het volgende:
Ik heb alleen nog geen idee wie die wigger was
[..]
Wow
Ik vond hem lijken op die ene uit King of the Hill, die je niet kunt verstaan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een stereotype wigger.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik geef deze een 6.5, ze kunnen nog beter
Je bent toch niet gestoord?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik geef deze een 6.5, ze kunnen nog beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha...dus als je traag van de begrip bent is het makkelijker om deze afleveringen van SP als geniaal te bestempelen. Ik begin de fanbase te snappen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:22 schreef Xurk het volgende:
Wat ik ook mooi vond was dat moment dat Cartman op zijn iPhone alelrlei berichten naar de vrouw van de psycholoog stuurdeIk dacht eerst dat hij gewoon uit verveling een beetje zat te kloten op zijn telefoon en was ook echt verbaasd hoe kalm hij bleef. Des te genialer werd het toen het kwartje even later viel
Dat is een geniale opmerking!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:48 schreef Xurk het volgende:
Ach ja, we kunnen niet allemaal een TMI van 13.3 hebben zoals jij
de 2e was wel erg matigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:30 schreef Liquidist het volgende:
Haha ik vond hem ook érg goed. Beste tot nu toe denk ik, hoewel ik de vorige drie ook niet slecht vond
Ja behalve die met de bruiloft, die vond ik niks.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:30 schreef Liquidist het volgende:
Haha ik vond hem ook érg goed. Beste tot nu toe denk ik, hoewel ik de vorige drie ook niet slecht vond
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:05 schreef SH. het volgende:
Eindelijk een goede aflevering.. Geen wanhopige pogingen om actualiteit erin te verwerken of iets dergelijks, gewoon droge humor die nergens over gaat en toch veel mensen aanspreekt
Deze aflevering gaat ook over de actualiteit. Maar idd wel minder geforceerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja idd, de actualiteit moet op de achtergrond blijven.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:55 schreef Liquidist het volgende:
het is ook leuker als ze het wat genuanceerder doen imo
Nou ik vind het knap als je het meteen door had, had het ook pas door nadat hij gebeld werd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:42 schreef densha het volgende:
[..]
Aha...dus als je traag van de begrip bent is het makkelijker om deze afleveringen van SP als geniaal te bestempelen. Ik begin de fanbase te snappen.
vind dat de beste aflevering van t seizoen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja behalve die met de bruiloft, die vond ik niks.
Nah ik vond het van beste naar slechtste:quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vind dat de beste aflevering van t seizoen.
Lol ik had ook meteen door dat hij niet zomaar iets aan het doen was. Ik dacht eerst dat hij die tirade aan het filmen was met z'n Iphone 4 (:') )quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou ik vind het knap als je het meteen door had, had het ook pas door nadat hij gebeld werd.
Ja ik vond hem doodsaaiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vind dat de beste aflevering van t seizoen.
www.southparkstudios.nlquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Aangezien ik ziek ben zou ik graag wat afleveringen van South Park terug kijken. Ik heb het weleens op TV gezien maar ik zou graag een paar 'top'afleveringen terug kijken. Hebben jullie nog tips/aanbevelingen?
Nee joh dat was echt overduidelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou ik vind het knap als je het meteen door had, had het ook pas door nadat hij gebeld werd.
je weet dat hij wat stiekems aan het doen is maar je gaat me niet vertellen dat wat je dacht in de buurt kwam van wat gebeurdequote:
Ik heb even gegoogeld naar een lijstje wat ik ooit gepost had:quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Aangezien ik ziek ben zou ik graag wat afleveringen van South Park terug kijken. Ik heb het weleens op TV gezien maar ik zou graag een paar 'top'afleveringen terug kijken. Hebben jullie nog tips/aanbevelingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |