Oud topic Celebrity Rehab. 'Sta' erbij en kijk ernaar.quote:do 19 mei 2011, 09:33
Mogelijke overdosis Jeff Conaway van onze redactie
AMSTERDAM - Acteur en Celebrity Rehab-deelnemer Jeff Conaway is hoogstwaarschijnlijk met een overdosis opgenomen in het ziekenhuis.
Conawy bij het grote publiek bekend door zijn rol als Kenickie in Grease, vecht al jaren tegen een cocaïne-pijnstiller- en alcoholverslaving.
Op dit moment ligt hij buiten bewustzijn in kritieke toestand en met een longontsteking in het Encino Medical Center, meldt The Los Angeles Times.
In januari 2010 liep Jeff ook al ernstige verwondingen op toen hij van de trap viel en daarbij zijn heup en arm brak, gewond raakte aan zijn nek en een hersenbloeding kreeg.
quote:Jeff Conaway in coma na overdosis
19-05-11 13:31 uur
Jeff Conaway ligt in coma. De Grease-ster heeft een overdosis pijnstillers genomen. Volgens een anonieme bron probeerde hij zelfmoord te plegen, zo schrijft RadarOnline.
Conaway's manager laat weten dat de acteur op 11 mei bewusteloos werd gevonden in zijn huis. De acteur verkeert in kritieke toestand. 'Dit zouden wel eens zijn laatste momenten kunnen zijn', aldus de manager.
De 60-jarige acteur kampt de laatste jaren met een drugsverslaving. Om af te kicken deed hij in 2008 mee aan het programma Celebrity Rehab with Dr. Drew.
Jeff Conaway is vooral bekend van zijn rol als Kenickie in Grease. Hij speelde daarna onder meer in de tv-serie Taxi. (ANP)
Dit.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:11 schreef Copycat het volgende:
Damn Jeff.
Heb die afleveringen van celebrity rehab met pijn in mijn hart gekeken.
Zo'n mooie man, zo afgetakeld met alleen maar roaches om hem heen.
Was sowieso een triest programma met die ex-sterren. Maar hij was idd de ergste. Nielsen stal wel m'n hart.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:45 schreef Karina het volgende:
Tijdje terug ook dat programma gezien, wat een zielig hoopje mens was dat geworden, in een rolstoel en verslaafd aan alles en nog wat.
Die knakker van Reservoir Dogs toch? Weet niet welke seizoenen er in Nederland zijn uitgezonden dus ik ga verder niks zeggen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:26 schreef Ole het volgende:
Zou er nog iemand zijn die aan die serie meedeed die nog steeds clean is?
Schijnbaar tijdens de opname van de Grease Lightningscène een zware blessure aan opgelopen. Het vroege begin van alle ellende, begreep ik.quote:
Tom Sizemore en Celeb Rehab spoiler:quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:31 schreef Copycat het volgende:
Tom Sizemore? Die was zooo ver heen. Kan het me amper voorstellen.
Gary Busey, misschien? Alhoewel die tijdens The Apprentice ook aardig van 't padje leek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Die drinkt nog vrolijk een biertje bij het ontbijt.quote:
Daar moet ik zelfs niet aan denkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:48 schreef static het volgende:
[..]
Die drinkt nog vrolijk een biertje bij het ontbijt.
Dus zo'n beetje hetzelfde verhaal als Michael Jackson na brandincident, weer een bewijs dat pijnstillers zo verslavend als de pest werkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schijnbaar tijdens de opname van de Grease Lightningscène een zware blessure aan opgelopen. Het vroege begin van alle ellende, begreep ik.
ben er al mee gestopt hoorquote:
Hij heeft volgens mij ook in The Bold & The Beautiful gezeten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
jammer hoor, maar heeft hij nog wel rollen gehad na Grease??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:51 schreef Felixa het volgende:
Op Wiki staan al zijn rollen.
Het is een hele lijst, dus even als spoiler.
En inderdaad ook The Bold & The Beautiful.
Oh ja maar in man in the zat de originele taxi-cast als het dus over taxi ging omdat die dus echt met degene samengewerkt hebben met degene waar die film over ging. Dat weet ik nog wel . Waarschijnlijk vonden ze het een mooie manier om degene te eren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://boulevard.nieuws.n(...)_vecht_tegen_de_doodquote:(Novum) - De comateuze Jeff Conaway balanceert op het randje van leven en dood. De 60-jarige acteur, vooral bekend van zijn rol als Kenickie in Grease en de tv-serie Taxi, belandde donderdag in een coma. Dit is waarschijnlijk het gevolg van een overdosis aan drugs.
"Vorige week leek het nog goed met hem te gaan. Hij ging zelfs mee naar een handtekeningensessie", vertelt zijn manager aan het Amerikaanse tijdschrift People. "We hopen dat hij weer beter wordt. In het weekend waren er wat bewegingen van zijn hoofd, maar sindsdien heeft hij geen teken van leven meer gegeven. We denken dat het een overdosis is, maar we kunnen het niet zeker weten."
De acteur zou een voorgeschreven combinatie van pijnstillers voor zijn rugproblemen en andere medicijnen ingenomen hebben. Conaway kampt echter ook sinds zijn 17e met een verslaving aan alcohol, cocaïne en pijnstillers. "We hopen dat hij de duivel kan verdrijven die hem al zo lang teistert", vervolgt de manager. "Hij is een geweldige ziel en er zijn veel mensen die om hem geven."
Vind het een mooi bericht en ik geloof best dat het een boel mensen om hem geven, het lijkt me zo iemand die ontzettend lief is , maar het zichzelf zo moeilijk maakt.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:05 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://boulevard.nieuws.n(...)_vecht_tegen_de_dood
Wat uitgebreider nieuws over zijn huidige toestand.
http://perezhilton.com/2011-05-21-dr-drew-visits-jeff-conawayquote:Poor guy is still in a coma, but at least there is some hope.
Dr. Drew, who got to know Jeff Conaway very well when the star appeared on his reality program, Celebrity Rehab, tweeted yesterday that he went to visit his former patient who is currently fighting pneumonia. He updated his followers on Jeff's condition, which sadly has not changed, and confirmed that Jeff did NOT OD. He tweeted:
"Just visited Jeff Conaway.He is stable & looks like he will recover from his pneumonia.Not an OD like press is alleging & certainly not dead"
We're pleased to hear that Jeff is going to recover - that is certainly the kind of update we wanted - and we continue to send our best wishes to him and his family during this difficult time. Nice to know he has a doctor on call too!
thanx, heeft ie toch nog veel gedaan...is mij helaas niet meer opgevallenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh ja maar in man in the zat de originele taxi-cast als het dus over taxi ging omdat die dus echt met degene samengewerkt hebben met degene waar die film over ging. Dat weet ik nog wel . Waarschijnlijk vonden ze het een mooie manier om degene te eren.
quote:'Beademing Jeff Conaway beëindigd'
van onze redactie
AMSTERDAM - De familie van de Amerikaanse acteur Jeff Conaway heeft besloten om hem van de beademingapperatuur los te koppelen.
Dit onthult Radaronline donderdagavond. De 60-jarige Jeff ligt, na een overdosis, al twee weken in het ziekenhuis. "Dokters hebben de familie laten weten dat Jeff geen hersenactiviteit meer heeft vertoond sinds hij in het ziekenhuis ligt", vertelt een bron. "De voedingssonde is al verwijderd. Het ademhalingsapparaat wordt later vandaag weggehaald."
De acteur wordt in coma gehouden en zou geen pijn lijden, meldt een insider. Toch worden er geen maatregelen genomen om hem weer tot leven te wekken. "Hij is al die tijd bewusteloos geweest en heeft geen idee wat er aan de hand is."
Jeff werd bij het grote publiek bekend door zijn rol als Kenickie in Grease, maar vecht al jaren tegen een cocaïne-, pijnstiller- en alcoholverslaving.
quote:EXCLUSIVE: Jeff Conaway’s Ex Fighting To Stop Removal Of Life Support
As veteran Grease star Jeff Conaway lies comatose in a Los Angeles hospital, RadarOnline.com has exclusively learned that his ex-girlfriend is fighting the family to stop them from removing him from his life support system.
A source close to Vikki Lizzi, who has dated Conaway on and off for years, said that she is taking legal action to stop the life support removal.
Lizzi apparently called her attorney who then called the hospital, who assured them they would “hold off” with the removal because Lizzi claims she has the power of attorney over Conaway.
“Vikki has the power of attorney and also has a living trust from 2007 that names her as a guarantor of the trust,” the source told RadarOnline.com. “The hospital has assured the attorney they won’t do anything until they re-read the trust.”
The Conaway family had placed a restraining order against Lizzi on May 19, but that has been dropped.
According to the source: “The family only has the healthcare power of attorney.”
While their relationship has always been tumultuous, Lizzi has been anguished over Conaway’s recent turn for the worse.
“She has lost 7 pounds, and this has been two weeks of a nightmare. She broke down yesterday,” the source said. “This is a horror.”
The source said Vikki loves Jeff and “would never pull the plug, he is her best friend and soul mate.”
Dat mens heeft hem ook al zoveel goed gedaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:23 schreef Felixa het volgende:
Dat kan er ook nog wel bij, gekibbel boven je sterfbed.
[..]
ja echt, tijdens celeb rehab ook al zo irritant aanwezig, bahquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:50 schreef Copycat het volgende:
Die Vicki mag van mij vandaag nog onder een bus lopen. Opportunistische kuthoer.
Die zelf heel erg bewust was van het feit dat hij zichzelf naar de tering had geholpen. Dat werd wel duidelijk uit Celeb Rehab, jammer dat hij niet kon breken met de mensen die hem terug de afgrond in hebben gesleept.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:32 schreef Ericr het volgende:
R.I.P, als ik die filmpjes terugkijk van zijn laatste jaren was er ook maar verdomd weinig van hem over. Een krakkemikkig moeilijk pratend oud mannetje.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:41 schreef Copycat het volgende:
Zo herinner ik hem het liefst.
Keep talkin'. Oh, keep talkin'.
Bizar. Twee maanden geleden is mijn moeder overleden en ook zij had een longontsteking en een bacteriële infectie. Ze werd ook kunstmatig in een coma gehouden maar bij haar kwam dat omdat ze totaal geen weerstand meer had na een stamceltransplantatie.quote:Hij had een longontsteking en een bacteriële infectie en werd kunstmatig in coma gehouden
Ik denk dat het jeugdsentiment van Grease en zijn recentere deelname aan Celebrity Rehab, waarbij zijn verval bijna tastbaar zichtbaar was, die grotere treurnis dan 'normaal' teweegbrengt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Jemig mensen, de man was al sinds mensenheugenis junk. Ja jammer, want hij was zo leuk in Grease in 1938, maar sedertdien heeft hij zijn leven eigenhandig verkloot en ook echt geen hoogstandjes meer laten zien als acteur.
Wat is nu eigenlijk de grote treurnis in dit topic, behalve dan dat het natuurlijk altijd triest is als iemand het hoekie om gaat?
Zoo-hoo-hóó legendarisch en verpletterend dat hij niet meer onder ons is, is hij ook weer niet.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:41 schreef Copycat het volgende:
Zo herinner ik hem het liefst.
Keep talkin'. Oh, keep talkin'.
Nu moet ik aan Andie Kaufman denkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:16 schreef belsen het volgende:
Triest...
Kende hem eigenlijk vooral uit Taxi, schijnbaar is hij daar ook al uitgegooid vanwege drugsproblemen...
Latka!quote:
Ah Oké. Grease ooit wel gezien natuurlijk, maar dat Rehab niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat het jeugdsentiment van Grease en zijn recentere deelname aan Celebrity Rehab, waarbij zijn verval bijna tastbaar zichtbaar was, die grotere treurnis dan 'normaal' teweegbrengt.
Bij mij iig wel. Ongeacht of ie zichzelf grotendeels gesloopt heeft of niet.
Lekker oud wijf van mequote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:02 schreef Copycat het volgende:
Ik ben geboren in 1928 en zag Grease in de bioscoop. Net iets meer indrukwekkend dan De Reddertjes.
En mijn eigen moeder!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:07 schreef Leandra het volgende:
Lekker oud wijf van me![]()
![]()
Damn, dan ben je nog ouder dan m'n schoonmoeder
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:02 schreef Copycat het volgende:
Ik ben geboren in 1928 en zag Grease in de bioscoop. Net iets meer indrukwekkend dan De Reddertjes.
Meerdere users hebben met hem meegeleefd Celebrity Rehab. 'Sta' erbij en kijk ernaar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah Oké. Grease ooit wel gezien natuurlijk, maar dat Rehab niet.
Ik geloof dat het mijn eerste 'echte'film wasquote:zaterdag 28 mei 2011 14:02 schreef Copycat het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
Oh wat erg. Ik zie hem nog zo voor me in Grease. Verder weet ik niets meer te zeggen, zo zielig.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Jemig mensen, de man was al sinds mensenheugenis junk. Ja jammer, want hij was zo leuk in Grease in 1938, maar sedertdien heeft hij zijn leven eigenhandig verkloot en ook echt geen hoogstandjes meer laten zien als acteur.
Wat is nu eigenlijk de grote treurnis in dit topic, behalve dan dat het natuurlijk altijd triest is als iemand het hoekie om gaat?
Zoo-hoo-hóó legendarisch en verpletterend dat hij niet meer onder ons is, is hij ook weer niet.
Hier was al op gereageerd. Nostalgie en zo..quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 01:27 schreef static het volgende:
Het is sherezade maar, die heeft een mentaal defect.
maar ze heeft wel gelijkquote:Op zondag 29 mei 2011 01:27 schreef static het volgende:
Het is sherezade maar, die heeft een mentaal defect.
Sinds wanneer mag je je niet meer afvragen waar iemand in vredesnaam beroemd van is?quote:
Ik ben geraakt door hoe hij was in Celebrity Rehab. Een man helemaal kapot van verslaving die enorm graag geholpen wilt worden, maar feitelijk gewoon niet meer kan.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je je niet meer afvragen waar iemand in vredesnaam beroemd van is?
Het viel mij simpelweg op dat een hele groep mensen behoorlijk was geraakt door de dood van een acteur die ik (ík! ík!) sinds Grease niet meer heb gezien. Ik begrijp nu dat hij nog veel meer heeft gedaan. Is compleet aan me voorbij gegaan.![]()
Mooie karakteristieke kop had hij trouwens wel. Ik denk dat hij zonder dat gedonder met drugs best een mooie carrière zou kunnen hebben opgebouwd.
Misschien moet ik dat eens gaan kijken. Ben wel nieuwsgierig geraakt!quote:Op zondag 29 mei 2011 18:10 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik ben geraakt door hoe hij was in Celebrity Rehab. Een man helemaal kapot van verslaving die enorm graag geholpen wilt worden, maar feitelijk gewoon niet meer kan.
Ja, dat denk ik ook. Hij doet mij denken trouwens aan Kevin Bacon.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mooie karakteristieke kop had hij trouwens wel. Ik denk dat hij zonder dat gedonder met drugs best een mooie carrière zou kunnen hebben opgebouwd.
quote:'Crematie Jeff Conaway pas over maanden'.
Het lichaam van de overleden acteur Jeff Conaway is overgebracht naar het mortuarium, maar het kan nog maanden duren voordat hij wordt gecremeerd.
"De autopsie op het lichaam van Jeff Conaway is uitgevoerd", zegt kolonel Ed Winter tegen Radar Online. "Over zes weken zullen de resultaten van het onderzoek bekend zijn."
Ondertussen is Jeff's familie druk bezig met de voorbereidingen voor de crematie, die mogelijk pas over een paar maanden plaastvindt. Een insider vertelt: "Er wordt nog bekeken wat voor dienst ze willen voor houden voor Jeff. De familie is overweldigd door allerlei zaken die moeten worden
geregeld."
"Eén ding is wel duidelijk: Het wordt een intieme crematie, alleen de familie en Jeff's beste vrienden mogen komen."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |