Nu moet ik aan Andie Kaufman denkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:16 schreef belsen het volgende:
Triest...
Kende hem eigenlijk vooral uit Taxi, schijnbaar is hij daar ook al uitgegooid vanwege drugsproblemen...
Latka!quote:
Ah Oké. Grease ooit wel gezien natuurlijk, maar dat Rehab niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat het jeugdsentiment van Grease en zijn recentere deelname aan Celebrity Rehab, waarbij zijn verval bijna tastbaar zichtbaar was, die grotere treurnis dan 'normaal' teweegbrengt.
Bij mij iig wel. Ongeacht of ie zichzelf grotendeels gesloopt heeft of niet.
Lekker oud wijf van mequote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:02 schreef Copycat het volgende:
Ik ben geboren in 1928 en zag Grease in de bioscoop. Net iets meer indrukwekkend dan De Reddertjes.
En mijn eigen moeder!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:07 schreef Leandra het volgende:
Lekker oud wijf van me![]()
![]()
Damn, dan ben je nog ouder dan m'n schoonmoeder
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:02 schreef Copycat het volgende:
Ik ben geboren in 1928 en zag Grease in de bioscoop. Net iets meer indrukwekkend dan De Reddertjes.
Meerdere users hebben met hem meegeleefd Celebrity Rehab. 'Sta' erbij en kijk ernaar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah Oké. Grease ooit wel gezien natuurlijk, maar dat Rehab niet.
Ik geloof dat het mijn eerste 'echte'film wasquote:zaterdag 28 mei 2011 14:02 schreef Copycat het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
Oh wat erg. Ik zie hem nog zo voor me in Grease. Verder weet ik niets meer te zeggen, zo zielig.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Jemig mensen, de man was al sinds mensenheugenis junk. Ja jammer, want hij was zo leuk in Grease in 1938, maar sedertdien heeft hij zijn leven eigenhandig verkloot en ook echt geen hoogstandjes meer laten zien als acteur.
Wat is nu eigenlijk de grote treurnis in dit topic, behalve dan dat het natuurlijk altijd triest is als iemand het hoekie om gaat?
Zoo-hoo-hóó legendarisch en verpletterend dat hij niet meer onder ons is, is hij ook weer niet.
Hier was al op gereageerd. Nostalgie en zo..quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 01:27 schreef static het volgende:
Het is sherezade maar, die heeft een mentaal defect.
maar ze heeft wel gelijkquote:Op zondag 29 mei 2011 01:27 schreef static het volgende:
Het is sherezade maar, die heeft een mentaal defect.
Sinds wanneer mag je je niet meer afvragen waar iemand in vredesnaam beroemd van is?quote:
Ik ben geraakt door hoe hij was in Celebrity Rehab. Een man helemaal kapot van verslaving die enorm graag geholpen wilt worden, maar feitelijk gewoon niet meer kan.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je je niet meer afvragen waar iemand in vredesnaam beroemd van is?
Het viel mij simpelweg op dat een hele groep mensen behoorlijk was geraakt door de dood van een acteur die ik (ík! ík!) sinds Grease niet meer heb gezien. Ik begrijp nu dat hij nog veel meer heeft gedaan. Is compleet aan me voorbij gegaan.![]()
Mooie karakteristieke kop had hij trouwens wel. Ik denk dat hij zonder dat gedonder met drugs best een mooie carrière zou kunnen hebben opgebouwd.
Misschien moet ik dat eens gaan kijken. Ben wel nieuwsgierig geraakt!quote:Op zondag 29 mei 2011 18:10 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik ben geraakt door hoe hij was in Celebrity Rehab. Een man helemaal kapot van verslaving die enorm graag geholpen wilt worden, maar feitelijk gewoon niet meer kan.
Ja, dat denk ik ook. Hij doet mij denken trouwens aan Kevin Bacon.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mooie karakteristieke kop had hij trouwens wel. Ik denk dat hij zonder dat gedonder met drugs best een mooie carrière zou kunnen hebben opgebouwd.
quote:'Crematie Jeff Conaway pas over maanden'.
Het lichaam van de overleden acteur Jeff Conaway is overgebracht naar het mortuarium, maar het kan nog maanden duren voordat hij wordt gecremeerd.
"De autopsie op het lichaam van Jeff Conaway is uitgevoerd", zegt kolonel Ed Winter tegen Radar Online. "Over zes weken zullen de resultaten van het onderzoek bekend zijn."
Ondertussen is Jeff's familie druk bezig met de voorbereidingen voor de crematie, die mogelijk pas over een paar maanden plaastvindt. Een insider vertelt: "Er wordt nog bekeken wat voor dienst ze willen voor houden voor Jeff. De familie is overweldigd door allerlei zaken die moeten worden
geregeld."
"Eén ding is wel duidelijk: Het wordt een intieme crematie, alleen de familie en Jeff's beste vrienden mogen komen."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |