Die zelf heel erg bewust was van het feit dat hij zichzelf naar de tering had geholpen. Dat werd wel duidelijk uit Celeb Rehab, jammer dat hij niet kon breken met de mensen die hem terug de afgrond in hebben gesleept.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:32 schreef Ericr het volgende:
R.I.P, als ik die filmpjes terugkijk van zijn laatste jaren was er ook maar verdomd weinig van hem over. Een krakkemikkig moeilijk pratend oud mannetje.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:41 schreef Copycat het volgende:
Zo herinner ik hem het liefst.
Keep talkin'. Oh, keep talkin'.
Bizar. Twee maanden geleden is mijn moeder overleden en ook zij had een longontsteking en een bacteriële infectie. Ze werd ook kunstmatig in een coma gehouden maar bij haar kwam dat omdat ze totaal geen weerstand meer had na een stamceltransplantatie.quote:Hij had een longontsteking en een bacteriële infectie en werd kunstmatig in coma gehouden
Ik denk dat het jeugdsentiment van Grease en zijn recentere deelname aan Celebrity Rehab, waarbij zijn verval bijna tastbaar zichtbaar was, die grotere treurnis dan 'normaal' teweegbrengt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Jemig mensen, de man was al sinds mensenheugenis junk. Ja jammer, want hij was zo leuk in Grease in 1938, maar sedertdien heeft hij zijn leven eigenhandig verkloot en ook echt geen hoogstandjes meer laten zien als acteur.
Wat is nu eigenlijk de grote treurnis in dit topic, behalve dan dat het natuurlijk altijd triest is als iemand het hoekie om gaat?
Zoo-hoo-hóó legendarisch en verpletterend dat hij niet meer onder ons is, is hij ook weer niet.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:41 schreef Copycat het volgende:
Zo herinner ik hem het liefst.
Keep talkin'. Oh, keep talkin'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |