anders ga je naar de huisarts ofzo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:28 schreef formerjellybean het volgende:
en ik wil van die verdomde keelpijn af
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:16 schreef Miam het volgende:
[..]
anders ga je naar de huisarts ofzo.
Ik voel me verschrikkelijk, heb een hele slechte dag. heel erg moe en de hele dag
lopen janken.![]()
Aww liefie toch. Een knuffelquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:16 schreef Miam het volgende:
Ik voel me verschrikkelijk, heb een hele slechte dag. heel erg moe en de hele dag
lopen janken.![]()
Wat is er straks?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
OT: gemengde gevoelens. Beetje zenuwachtig voor straks, I guess.
Leuk he Rotterdam, m'n vriendin moet nu ook even vervangend vervoer hebben voor d'r eindexamen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Klote OV, gaat een beetje op de dag van mijn eindpresentatie een 24 uurs staking houden!
Mag ik mee?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:01 schreef Houniet het volgende:
AAH, ik heb zo'n spierpijn.
Vanavond maar even in een heet bad, lekker relaxen.
En ik twijfel, over haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Wanneer kan jequote:
Lekker.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:37 schreef cafpow het volgende:
voel me wel goed. Straks kip kerrie eten, en daarna avondje op de bank hangen tv kijken
Pak hem gewoon op en donder hem uit het raamquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:54 schreef Bienelientjee het volgende:
LoL @ Snowcold, dood dat kreng gewoon? Slap hem met je schoen of pak de stofzuiger!![]()
Dan durf ik mijn schoen niet meer aan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:54 schreef Bienelientjee het volgende:
LoL @ Snowcold, dood dat kreng gewoon? Slap hem met je schoen of pak de stofzuiger!![]()
Ik ben weer een beetje bijgeslapen van mijn vreemde vermoeidheid. Nu maar weer typen, typen aan mijn scriptie!
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:11 schreef Absurditeit het volgende:
Alsof ik een driedubbele marathon door de Sahara heb gelopen.
Dat is zeker 1 ruigen zong!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:32 schreef Lamabal het volgende:
Goed. Liedje maakt me blij!
Do you want to go to the plage with me. I'm going down-down-down,there for the morningg.
Vast wel iemand die hem kent.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:23 schreef Lindgren. het volgende:
Aangeschoten//dronken maar nog steeds verward.. Een meisje van 14 is verliefd op me, wat moet ik hiermee?
Wel dé kans om vrijwillig op mijn 19de een meisje van 14 te geven..quote:
ik ken het gevoel ja...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:29 schreef Mishu het volgende:
Ik moet best wennen aan het alleen wonen, zeker nu mijn ouders langdurig weg zijn. Het heeft iets surreels. Het is allemaal heel leuk en ik wil geen vaste relatie maar het zou leuk zijn om ook dingen met iemand te kunnen delen. Er zitten dus 2 kanten aan merk ik.
Nou nee, degene waar ik op verliefd ben en al 4 jaar ken was dronken en heel raar tegen me en het voelt voor mij alsof ik het contact zoals het nu is moet beeindigen omdat ik het er te moeilijk mee ga krijgen.quote:
waar?quote:
Is het bij jou ook zo gehorig? Als ik hoor hoe mijn bovenbuurmeisje mentaal en fysiek mishandeld wordt door haar vriend en de gesprekken en het geschreeuw door de muren kan volgen voel ik me altijd klote..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:23 schreef Laniboekje het volgende:
Goed. Lag ik net ff lekker in coma... Word ik wakker geschreeuwd door de onderbuuf. Dat is nog eens een welkome verrassing, normaal is het haar kind dat zo schreeuwt...
Zucht..
[..]quote:
[..]quote:
Ik heb het met moeders besproken ja. Maar zie het bericht hierboven... Het heeft helaas een logische verklaring en hoe graag ze het ook zou willen, ze kan er op het moment weinig aan doen dus ik neem de overlast maar even voor lief. Ben toch niet al te vaak thuis.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:57 schreef whosvegas het volgende:
Woon je in een huurwoning?
Wellicht kan de verhuurder/huisbaas ook iets voor je betekenen.
En heb je er wel eens iets van gezegd, tegen je buren?
Limburger?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:25 schreef Hřken het volgende:
Oeps, sms verstuurd naar een verkeerd nummer. Mocht een van jullie een smsje erin krijgen met 'veur die zoeperts bij jullie', was ik het.
quote:
http://www.huiselijkgeweld.nl/quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:08 schreef Retronix het volgende:
[..]
Is het bij jou ook zo gehorig? Als ik hoor hoe mijn bovenbuurmeisje mentaal en fysiek mishandeld wordt door haar vriend en de gesprekken en het geschreeuw door de muren kan volgen voel ik me altijd klote..
Maar het was vandaag rustig!
Wacht maarquote:
quote:
Heel nobel! Ik weet nog dat ik als hummel mijn moeder bebloed in bed aantrof.. Daar had de politie geen boodschap aan hoor, mijn pa ontkende gewoon alles en zei dat zij hem aanviel zijn woord tegen haar woord, want de kinderen lagen toch te slapen..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://www.huiselijkgeweld.nl/
Het is al best vaak voorgekomen dat zo'n vrouw uiteindelijk doodgeslagen wordt ...
Hier ook niet.quote:
Ga je verhuizen? Waarheen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wacht maar
OT: wel chill, hoop dat ik hier nog ergens een biertje heb liggen tussen de verhuispuinhoop.
Ik wil er op reageren..quote:
quote:
Kon ik dat ook maar, heb alleen geen nieuwe baan.quote:Op zondag 22 mei 2011 10:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vandaag ontslag nemen bij mn oude baan, maar eerst uitgebreid ontbijten.
Met dat jochiequote:Op zondag 22 mei 2011 15:12 schreef zwartedoos het volgende:
mijn god eindelijk boven water, wat n superleuke avond/nacht
quote:
Nice, sowieso ben ik jaloers met je woning langs de grachten. Wil ik ook, dus dat gaat gebeuren.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:28 schreef Mishu het volgende:
Ik ben hevig verliefd op Amsterdam. Ik voel me als de meest lucky persoon op aarde dat ik mijn leven hier mag doorbrengen. Alles in deze stad ademt uit wie en wat ik ben. En toch blijf ik nieuwe dingen ontdekken, er is genoeg wat juist weer een vormende werking op mij heeft.
Elke dag wordt wie ik ben weer uit elkaar gehaald en weer opnieuw in elkaar gezet, maar dan als een iets anders mens. De veranderingen volgen elkaar snel op, het is tijd voor ontwikkeling
quote:
Balen!quote:Op maandag 23 mei 2011 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
En verhuurdnu voel ik me teleurgesteld
Voel me goed.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:38 schreef Miam het volgende:
[..]![]()
hoe was je avond trouwens? doe maar even pm'en
Ik ben productief bezig! gras voor en achter gemaaid en nu binnen aan de slag!
jezus wat een lap tekst! interessant, ik ga je later beantwoorden enzeuquote:Op maandag 23 mei 2011 13:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Voel me goed.
Ik zal even een flinke PM bouwen, Mi.
edit/ zo dat is een beste pm![]()
Oef, lees dat topic nog eens. Als het echt waar is...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:59 schreef goofy_goober het volgende:
Er heeft er alweer eentje zijn potentiele zelfmoordactie aangekondigd in het twijfels topic. Tip voor de mods hier om dat topic en de user in de gaten te houden, want dat zijn enge berichten. Hij heeft het er zelfs over hoe 'ie het wil doen...
Ik voel me verder goed, hoewel ik moe ben maar toch weer niet de drang heb om te gaan slapen.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Happy B-day To Me!
![]()
Al voelt het totaal niet zo, omdat vandaag de laatste dag is dat ik aan mijn scriptie kan werken en nog aardig wat moet typen! Morgen officiele inleverdatum!
Succes meis!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Happy B-day To Me!
![]()
Al voelt het totaal niet zo, omdat vandaag de laatste dag is dat ik aan mijn scriptie kan werken en nog aardig wat moet typen! Morgen officiele inleverdatum!
Gefeli!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Happy B-day To Me!
![]()
ah, ja.. ik werd vanochtend ook wakker met een loopneus en keelpijn... héél herkenbaar!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:07 schreef kwiwi het volgende:
Verkouden.. Ik krijg het weer voor elkaar om dat zelfs bij 30 graden te worden![]()
Gezellig, samen snotterenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, ja.. ik werd vanochtend ook wakker met een loopneus en keelpijn... héél herkenbaar!
Is chocolade niet ontzettend gevaarlijk voor een hond??quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:23 schreef iwannabehigh het volgende:
Hond is stiekem naar boven gegaan en heeft chocola opgegeten op mijn bed (hoe hij aan die chocola komt??). Bed helemaal onder het chocola nu, kutbeest![]()
Verder goed. Bezig voor school.
was dat niet dodelijk voor honden?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:23 schreef iwannabehigh het volgende:
Hond is stiekem naar boven gegaan en heeft chocola opgegeten op mijn bed (hoe hij aan die chocola komt??). Bed helemaal onder het chocola nu, kutbeest![]()
Verder goed. Bezig voor school.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:24 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
was dat niet dodelijk voor honden?
ot:lui
Weet niet, hij kwispelt nog vrolijk rond..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is chocolade niet ontzettend gevaarlijk voor een hond??
Niet dodelijk maar het is wel degelijk vergif voor een hond, zou 'm toch ff in de gaten houden als ik jou was hoor!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:30 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
[..]
Weet niet, hij kwispelt nog vrolijk rond..Gelukkig was het maar een klein stukje (vergelijkbaar met een paaseitje
) dus dat is vast niet dodelijk.
Nu ga ik echt leren.
Haha.. nou dan moet hij nog wel wat meer chocolade eten hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:24 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
was dat niet dodelijk voor honden?
ot:lui
Wat had je nou weer gedaan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:57 schreef Dimens het volgende:
Ik voel mij helemaal goed, weer terug op Fok!
Klopt ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet dodelijk maar het is wel degelijk vergif voor een hond, zou 'm toch ff in de gaten houden als ik jou was hoor!
Chocolade is wel degelijk giftig voor honden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:45 schreef iwannabehigh het volgende:
Niks aan de hand met m'n hond ondanks dat hij dus vanmiddag chocolade heeft gegeten. Ik geef 'm trouwens ook wel eens druiven, gisteren nog een stuk of drie. Volgens mij zijn dat gewoon allemaal onzin verhalen, ik heb m'n hond nog nooit ziek of dood aangetroffen (maar ik ga het nu niet weer geven
).
Dat je hond er nog niet dood of ziek van is geworden betekent niet dat het niet schadelijk is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:45 schreef iwannabehigh het volgende:
Niks aan de hand met m'n hond ondanks dat hij dus vanmiddag chocolade heeft gegeten. Ik geef 'm trouwens ook wel eens druiven, gisteren nog een stuk of drie. Volgens mij zijn dat gewoon allemaal onzin verhalen, ik heb m'n hond nog nooit ziek of dood aangetroffen (maar ik ga het nu niet weer geven
).
OT; kut studie.. ik wil afstuderen en aan een nieuwe studie beginnen
Druiven/rozijnen ook, high is dus lekker bezigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Chocolade is wel degelijk giftig voor honden.
http://www.dkdelfland.nl/diergeneeskunde/hond.htm
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |