anders ga je naar de huisarts ofzo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:28 schreef formerjellybean het volgende:
en ik wil van die verdomde keelpijn af
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:16 schreef Miam het volgende:
[..]
anders ga je naar de huisarts ofzo.
Ik voel me verschrikkelijk, heb een hele slechte dag. heel erg moe en de hele dag
lopen janken.![]()
Aww liefie toch. Een knuffelquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:16 schreef Miam het volgende:
Ik voel me verschrikkelijk, heb een hele slechte dag. heel erg moe en de hele dag
lopen janken.![]()
Wat is er straks?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
OT: gemengde gevoelens. Beetje zenuwachtig voor straks, I guess.
Leuk he Rotterdam, m'n vriendin moet nu ook even vervangend vervoer hebben voor d'r eindexamen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Klote OV, gaat een beetje op de dag van mijn eindpresentatie een 24 uurs staking houden!
Mag ik mee?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:01 schreef Houniet het volgende:
AAH, ik heb zo'n spierpijn.
Vanavond maar even in een heet bad, lekker relaxen.
En ik twijfel, over haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Wanneer kan jequote:
Lekker.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:37 schreef cafpow het volgende:
voel me wel goed. Straks kip kerrie eten, en daarna avondje op de bank hangen tv kijken
Pak hem gewoon op en donder hem uit het raamquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:54 schreef Bienelientjee het volgende:
LoL @ Snowcold, dood dat kreng gewoon? Slap hem met je schoen of pak de stofzuiger!![]()
Dan durf ik mijn schoen niet meer aan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:54 schreef Bienelientjee het volgende:
LoL @ Snowcold, dood dat kreng gewoon? Slap hem met je schoen of pak de stofzuiger!![]()
Ik ben weer een beetje bijgeslapen van mijn vreemde vermoeidheid. Nu maar weer typen, typen aan mijn scriptie!
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:11 schreef Absurditeit het volgende:
Alsof ik een driedubbele marathon door de Sahara heb gelopen.
Dat is zeker 1 ruigen zong!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:32 schreef Lamabal het volgende:
Goed. Liedje maakt me blij!
Do you want to go to the plage with me. I'm going down-down-down,there for the morningg.
Vast wel iemand die hem kent.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:23 schreef Lindgren. het volgende:
Aangeschoten//dronken maar nog steeds verward.. Een meisje van 14 is verliefd op me, wat moet ik hiermee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |