Dat wist ik wel, het is meer een aansporing richting haarquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, het is meer een aansporing richting haar
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:17 schreef Vanyel het volgende:
Ja dat vergeet je makkelijk he, bij die voorkruipers
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]!
weet je dat ik nog aan je gedacht heb bij de eerste wee? "oh nee nu kruip ik voor"ik had nog iets gelezen over een massage ofzo dus ik hoopte dat jij ook mocht maar niet dus.
vanaf de tweede wee dacht ik alleen maar AAUUU waarom was een tweede zo'n goed idee?![]()
Ja dat werkt bij mij ook zo. Erg he, slecht slapen is voedsel willen waar een liter mayo bij kan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:32 schreef Solagratia het volgende:
Voor de rest een zware nacht gehad, daarom heb ik enorme trek in patat en frikadellen
Relacteren kan altijd, zelfs als je medicijnen hebt gebruikt die de melkproductie stilleggen..quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:49 schreef Vanyel het volgende:
Goeie vraag voor de deskundigen hier zou ik denken.
Dat regelen zou trouwens een stuk minder erg zijn als je ff pauze kreeg om koffie te zetten.. Ze hangt nu al 2 uur aan het tietfuus..
Lekkah fokken.
Ja mooi verhaal, dat geldt alleen als je geen baby's werpt.. Als je over een bevalling minder lang doet dan je gemiddelde grote boodschap dan krijg je er mooi geen...quote:
Oh zoals de arts assisent van het reinier de graaff nog vertelde dat er vrouwen zijn die bevallen comfortabel vonden. JA HET WAS EEN MAN.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:47 schreef Vanyel het volgende:
Ja maar dan gaat het ook zo snel dat het voorbij is voor je door hebt dat het pijn doet![]()
Disclaimer: dit is geen, ik herhaal géén, sneer naar het gemak van snel bevallen maar een onschuldig garpje.
Nou, ik ken er twee die het echt een peuleschil vonden. De een met 1 kind en de ander met 2 van de 3.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh zoals de arts assisent van het reinier de graaff nog vertelde dat er vrouwen zijn die bevallen comfortabel vonden. JA HET WAS EEN MAN.
(Uiteraard ben ik niet bevallen in het reinier de graaf... Mensen die dat soort gedachtes erop nahouden wil ik neit aan mn bed als ik bezig ben een kind eruit te duwen.)
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:51 schreef Ticootje het volgende:
Vanyel, jij bent toch samen met een vrouw?
Als jullie nog een kindje krijgen, ben jij dan automatisch weer de aangewezen persoon?
(Lijkt mij heerlijk dat als je samen 2 kinderen wilt, dat je dan zelf maar 1 keer hoeft)
Ik ben anderhalf jaar ouder en wilde liever niet na mijn 35e zwanger worden, wat anders ws wel het geval zou zijn. Nu kunnen we met een beetje geluk allebei voor ons 35e.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:32 schreef pessie het volgende:
Vanyel, waarom ben jij eigenlijk als eerste gegaan? Of is dat een stomme vraag? Als je geen antwoord wilt geven hoeft niet hoor.
Aha! Logische keuze in dat geval! Soms ben ik best nieuwsgierig...quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben anderhalf jaar ouder en wilde liever niet na mijn 35e zwanger worden, wat anders ws wel het geval zou zijn. Nu kunnen we met een beetje geluk allebei voor ons 35e.
Je wil niet weten wat voor vragen mensen hierover stellen hoor. Dit is nog een hele onschuldige.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:18 schreef pessie het volgende:
[..]
Aha! Logische keuze in dat geval! Soms ben ik best nieuwsgierig...
Wat is de raarste vraag?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat voor vragen mensen hierover stellen hoor. Dit is nog een hele onschuldige.
Ik zat erop te wachtenquote:
Die heb ik niet speciaal onthouden, maar er zijn bijvoorbeeld wel mensen die heel concreet vragen naar de details van het insemineren, wie wat hoe waar enzo. Dingen die ik helemaal niet zo raar vind om te vertellen, maar wel (irl) aan een wildvreemde. Of het heel uitgebreid over de vader hebben. Lijkt misschien semantiek voor de vrager, maar wij hebben een donor, geen vader. Daarover wordt ook door de onwaarschijnlijkste mensen gevraagd naar de afspraken die we daarmee hebben, de hoeveelheid contact die er is/zal zijn en waarom we allerlei keuzes maken of gemaakt hebben daarin.quote:
Jij komt daar prima mee weg hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik ermee weg zou komen zou ik je al die vragen ook stellen, Vanyel. Het fascineert me mateloos. Maar hey, ik vertel anderen dan ook graag alle ins en outs over mijn zwangerschap en bevalling. Helaas wil niemand het horen.
Waarom is er bij jou geen vader?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:45 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Vaneyl, heel herkenbaar die vragen. Ik ben zelf redelijk open in het beantwoorden daarvan. Maar ik corrigeer ook altijd meteen als mensen het woord 'vader' in de mond nemen.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:06 schreef Vanyel het volgende:
Trouwens Claudia, is er nog iets dat je wil vertellen over je zwangerschap e.d.?
Dat besef komt vaak achteraf pas echt, hè? Het kan zelfs een tijd duren. Ik weet nog wel dat mijn vriend pas een half jaar (!) na mijn longembolie ineens angstig werd. Kun je er met je lief goed over praten?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik merk zelf wel dat ik het moeilijk heb met hoe de bevalling uiteindelijk gegaan is en besef nu ook hoe kritiek wij beide gelegen hebben.
Ik ben een zogeheten BAMoederquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom is er bij jou geen vader?
Dit uiteraard in het kader van vragen zoveel je wil
Ik ken hem dank je maar vind het nog erg confronterend daar in te postenquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:55 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, f_r, ken je dit topic eigenlijk: Te vroeg, te klein, ziek: Soms gaat het allemaal iets anders ?
Dan ga ik hem ook stellenquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik ben een zogeheten BAMoeder. Anyways, ook een donor dus.
Bekend?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik ben een zogeheten BAMoeder. Anyways, ook een donor dus.
Dat is denk ik wel fijn dezelfde donorquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Beide dezelfde donor. Geen bekende in onze directe kring.
Ik hoop het maar we moeten er ook rekening meehouden dat ze gaat stagneren. Ik zie het wel en probeer mij maar de focussen op de uitgerekende datum alles wat eerder is is mooi meegenomen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:19 schreef Claudia_x het volgende:
f_r, als het zo goed blijft gaan mag ze misschien eerder mee naar huis dan je verwachtte?
Gelukkig begin je niet met de makkelijke vragen... Voor deze moet ik mijn lief consulteren hoor. Ik doe het maar puntsgewijs, dat is wel zo makkelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:19 schreef Claudia_x het volgende:
Vanyel, ik ben heel benieuwd hoe het er in jullie huishouden aan toegaat. Mijn lief en ik zitten grotendeels op één lijn, maar er zijn wel dingen waarvan ik weet dat hij ze niet begrijpt ookal respecteert hij ze. Zo vindt hij het best dat ik borstvoeding geef, maar heel veel waarde hecht hij er niet aan. Dat Lena bij ons op de kamer slaapt vindt hij prima maar niet bijzonder gezellig, en als de kinderen een dag niet thuis zijn kijkt hij niet de hele dag naar hun foto's en filmpjes.![]()
Wat ik daarbij denk is: nou ja, een echte man. Maar er speelt meer dan dat, want ík ben degene die Lena bij me gedragen en gebaard heeft en ik onderga de werking van alle hormonen die me een goede moeder zouden moeten maken. Hoe is dat nou voor je lief? En voor jou?
Yeah, sorry bout thatquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die heb ik niet speciaal onthouden, maar er zijn bijvoorbeeld wel mensen die heel concreet vragen naar de details van het insemineren, wie wat hoe waar enzo. Dingen die ik helemaal niet zo raar vind om te vertellen, maar wel (irl) aan een wildvreemde. Of het heel uitgebreid over de vader hebben. Lijkt misschien semantiek voor de vrager, maar wij hebben een donor, geen vader. Daarover wordt ook door de onwaarschijnlijkste mensen gevraagd naar de afspraken die we daarmee hebben, de hoeveelheid contact die er is/zal zijn en waarom we allerlei keuzes maken of gemaakt hebben daarin.
Oh wat ik wel echt vreemd vond, ongeacht de bron, waren de mensen die steeds vroegen of we al begonnen waren en wanneer dan enzo. Ik vraag toch ook niet aan een heterostel wanneer ze gericht gaan neuken
wat netjesquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:14 schreef Jeetjejom het volgende:
Klagen over babyvoeding heeft echt altijd nut! Bij yoghurtjes van nutricia was bij ons iets misgegaan met het karton eromheen, dat zat half in de yoghurt geplakt. Om 8 uur 's avonds een mail gestuurd en binnen een kwartier belden ze al! Een week later een goodiepakket thuis
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Claudia, ik heb wel een anekdote van daarnet dan voor je.
Mijn lief riep heel hard dat hij never nooit niet ging zingen totdat hij zag hoe leuk Puck sommige liedjes vindt en het een goede manier is om hem af te leiden als hij wil gaan huilen.
Daarnet klonk er dus heel zachtjes 'dikkertje dap klom op de trap' vanuit de slaapkamer.
Rijstwafel? Soepstengel? Crackertje? Tweede fruitmoment?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:08 schreef kaatjejannie het volgende:
Wat voor tussendoortjes gaan jullie geven barbabientje? Ik vind het zo moeilijk te bedenken wat ik extra moet geven. Ilse vind het hele rapley gebeuren helemaal niks. Alleen de broodkorst vond ze heerlijk
Wat lief dat hij die filmpjes kijkt!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:11 schreef As1981 het volgende:
Hier is het juist andersom Claudia. Als Yaro uit logeren is, is Coen de eerste die de youtube filmpjes die hij met Yaro kijkt alsnog draait. Moet ik dan altijd zo hard om lachen.
Wel merk ik dat ik sneller de zorg op pak als we samen weg zijn m.b.t. voeden enz. Hij wil het wel doen, maar denkt er niet bij na.
Zo waren we met de hele familie op vakantie, en zat ik altijd naast de kinderstoel tegelijk Yaro eten te geven en zelf te eten. Op het moment dat ik het zeg, wisselt hij ook direct of als hij al klaar is met eten, maar het zit er niet automatisch in.
En daar gaat het toch om! Hier maken we er soms ook hele eigen, persoonlijke variaties van.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:34 schreef kaatjejannie het volgende:
N weet ze niet, ik soms. Maar we maken er mooie eigen teksten op.
Dat is ook een goeie, groente om te snoepen! Ben ik alweer vergeten omdat Ivan geen groentes meer wil. Ik vond komkommer en tomaat nog wel te doen, maar ongekookte wortel heb ik nooit aangedurfd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:32 schreef Pvoesss het volgende:
En dan wat ik vooral leuk vind voor tussendoortjes is stukjes komkommer, wortel, snoeptomaatjes.
Dat soort dingen
Maar er zit héééél weing zout in rijstwafels, en ze wegen al niks. In brood zit wel heel veel zout, dus tenzij je zoutarm brood koopt lijkt het me weinig zoden aan de dijk zetten om zoutloze rijtswafels te kopen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:43 schreef Noa24 het volgende:
Je hebt ook zoutloze rijstwafels, die heb ik nu gekocht. Niet dat ze die al echt eet, maar je hebt ze dus wel:)
Jen is dol op die snoep paprika. Ze eet zo een heel zakje op... En pakt het zo eigenwijs als ze is zelf uit de koelkast als ik nee zeg.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is ook een goeie, groente om te snoepen! Ben ik alweer vergeten omdat Ivan geen groentes meer wil. Ik vond komkommer en tomaat nog wel te doen, maar ongekookte wortel heb ik nooit aangedurfd.
Pvoess zegt juist weer dat er veel zout in zit..hmmquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar er zit héééél weing zout in rijstwafels, en ze wegen al niks. In brood zit wel heel veel zout, dus tenzij je zoutarm brood koopt lijkt het me weinig zoden aan de dijk zetten om zoutloze rijtswafels te kopen.
philadelpia heeft zonder toevoegingen en mon chou ook. Ligt bij de Hoogvliet bij de smeerkazen enzo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:44 schreef Ticootje het volgende:
Wat is een roomkaas merk? Ik zocht laatst naar roomkaas, maar kon het bij de brie enzo niet vinden.. WEl met bieslook of kruidenkaas.. Maar niet naturel, of ligt dat bij de verse kaas?
Tussendoortje is hier een koekje of rijstwafel.
Blueband brood is koemelk vrij, niet de puntjes, maar het brood.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:47 schreef Noa24 het volgende:
Hoeveel en wat eten jullie kinderen eigenlijk?
Isabelle (8 maand) heeft het volgende schema:
07.00: Fles melk 180 ml
09.30: Fruit circa 125 tot 150
12.00: Fles melk 180 ml
15.00: Groente + aardappel circa 125 tot 200
17.00: Fles melk 180 ml
22.00: Fles melk 180 ml
Ze krijgt nog geen brood..Willen we wel mee gaan beginnen, het is alleen lastig omdat ze koemelkvrij moet eten.
en de meeste bruine broden zijn met water gemaakt en niet met melk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Blueband brood is koemelk vrij, niet de puntjes, maar het brood.
Dan moet ik dus gewoon beter uit mn doppen kijken. Ik zag wel smeergeit... Maar geit smaakt duidelijk zo anders...quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
philadelpia heeft zonder toevoegingen en mon chou ook. Ligt bij de Hoogvliet bij de smeerkazen enzo.
Haha, ik zie het ja. Ik heb nu geen rijstwafels in huis, maar ik herinner me dat er 0,2 procent zout in zit. 2 procent is al weinig, 0,2 procent is héél weinig. En dan is het ook nog eens 0,2 procent van... tja, wat weegt een rijstwafel?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:48 schreef Noa24 het volgende:
[..]
Pvoess zegt juist weer dat er veel zout in zit..hmm
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:53 schreef Ticootje het volgende:
Ik maak me drukker om de prijs.. Die van zonnatura zijn een euro die vand e euroshopper el cheapo zijn 28 cent.
Claudia heeft gelijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:48 schreef Noa24 het volgende:
[..]
Pvoess zegt juist weer dat er veel zout in zit..hmm
ja en ze smaken hetzelfde en er zit net zoveel zout inquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:53 schreef Ticootje het volgende:
sorry, maar om zoutloze en niet zoutloze rijstwafels kan ik me echt niet druk maken. t kind eet er nog niet eens een halve van en nog niet eens dagelijks...
Ik maak me drukker om de prijs.. Die van zonnatura zijn een euro die vand e euroshopper el cheapo zijn 28 cent.
Ik begon met een korst geven.. Zelf laten ontdekken. Daarna eens wat op gaan smeren en stukjes snijden en een beetje helpen met naar binnen duwen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:55 schreef Noa24 het volgende:
Kijk dat zijn tips, bedankt!
Hoe begonnen jullie trouwens met brood? Eerst een korst of gaven jullie gewoon een klein stukje brood?
Oh allisonbrood vind ik niet te nagelen. Dat is denk ik het smerigste brood ooit. Ik hou wel van bruin enzo, maar de structuur van allison staat me heel erg tegen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Claudia heeft gelijker zit niet zo heel veel zout in rijstwafels, als je zout-intake echt belangrijk vindt kun je beter natrium-arm brood van becel kopen ipv gewoon brood.
@Tico philadelphia en mon chou idderg lekker
@Noa, wij halen blue band brood, oerbrood of allison-volkoren (liefst die laatste) die zijn koemelk-vrij. En als je in het Westland woont... er is ook Westlands vers brood bij de bakker te koop dat koemelk-, soja- en lactosevrij is (stomtoevallig komen ze 2 weken nadat ik erom vroeg bij de bakker met zo'n brood op de proppen)
tis heel compact.. ik vindhet ook niet zo lekker.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh allisonbrood vind ik niet te nagelen. Dat is denk ik het smerigste brood ooit. Ik hou wel van bruin enzo, maar de structuur van allison staat me heel erg tegen.
Dat wist ik natuurlijk gewoon.quote:
Bluebandbrood vind ik nooit lekker vers.. Geen lekkere harde korst, maar toen ik op dieet stond vond ik dat 1 van de betere broden die koemelk vrij waren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
tis heel compact.. ik vindhet ook niet zo lekker.
wij begonnen ook met een broodkorst.
niet meer toch?quote:
Nee joh, die kleintjes groeien het eerste jaar echt op de melk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:02 schreef Noa24 het volgende:
Ik merk dat ik heel erg sterk het gevoel heb dat het sneller moet ofzo. Dat ze te weinig krijgt, terwijl als ik weer lees dat Tico zegt "het is maar bijvoeding" dat het allemaal nog niet zo'n vaart hoeft te lopen. Misschien dat ik al wel meer tussendoortjes moet geven. Wil het waarschijnlijk te perfect doen ofzo. Nougoed, einde ego post.
ja ditoquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bluebandbrood vind ik nooit lekker vers.. Geen lekkere harde korst, maar toen ik op dieet stond vond ik dat 1 van de betere broden die koemelk vrij waren.
Oh er zijn hier ook nog dagen dat ze vooral melk krijgt en alleen avondeten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:05 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Het verbaasde mij ook dat ze zeiden dat ze weinig bijvoeding krijgt. Ik heb maar niet verteld dat ze soms alleen maar 4 flessen krijgt of maar 1x bijvoeding #slechte moeder#
Amelie heeft het heel lang gedaan op stukjes tomaat, een stukje rijstwafel en hoofdzakelijk borstvoeding, de rest liet ze gewoon staan. Niet druk om maken hoor, je merkt hoort het vanzelf wel als ze meer honger hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:05 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Het verbaasde mij ook dat ze zeiden dat ze weinig bijvoeding krijgt. Ik heb maar niet verteld dat ze soms alleen maar 4 flessen krijgt of maar 1x bijvoeding #slechte moeder#
Ilse krijgt ook nog niet altijd bijvoeding hoor. Alleen het avond eten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:05 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Klinkt goed, al ben ik niet zo van zaad.. Maar bakkerbrood is altijd zo schandalig duur. Ik ga geen 3 euro voor een brood betalen, gewoon omdat je brood bij de liddl hebt voor 39 cent. Het is gewoon belachelijk. Ik haal gewoon brood bij de jumbo... Alles voor een hele week en vries de zooi in.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dito
maar ik ga morgen zo'n brood van de bakker halen, t is volkoren en met pompoen en zonnebloempitjes enzo, aldus mijn buuft zag er goed uit iig.
schijnt te lastig verteren te zijn nog geloof ik, too much voor die darmpjes, gewoon bruin brood was beter. Ik weet niet meer waar ik dat nou lasquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:09 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik hoorde op het kdv dat kindjes onder het jaar geen volkoren mogen. Dat was nieuw voor me.
ik weet nog wel dat ik er in het begin bijna niet aan toe kwam en heel vaak dacht ik aan het eind van de dag.. shit, geen fruit gegeven.. Kwam omdat het nog niet in mijn 'systeem'zat.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:05 schreef BarbaBientje01 het volgende:
door shampoos enzo kan berg juist erger worden dacht ik. Tess heeft ondertussen aardig wat haar maar ik was haar haren 1x per 2 weken met shampoo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat gebruiken jullie voor de haartjes? De berg van Puck lijkt erger te worden door Zwitsal goedemorgen lotion en ik weet ook niet zo goed of shampoo nou handig is met die berg. Maar ik vind het net wat frisser ruiken als ik bijvoorbeeld die lotion er een beetje in doe.
Ik bedoel ook meer voor de haartjes in het algemeen hoor. Ik wil niet perse van de berg af. Dat met olie en dan er zachtjes af kammen/schrapen heb ik laatst al gedaan maar het was net zo hard weer terug. Ik vind het wel best. Zal ooit vast vanzelf weg gaan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:41 schreef Ticootje het volgende:
Berg kun je insmeren met olie, lekker laten zitten en dan zachtjes uitkammen. Shampoo heeft geen effect.
Ja dat maar dan met mijn kinderen en mezelfquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:45 schreef Ticootje het volgende:
Jen heeft het nog steeds. Ik was de haren van jen hooguit 1x per week. Mijn haar was ik 2x per week omdat er zooi in gaat. Leyla dr haar was ik niet.
Jen deed mee aan een onderzoek naar een nieuwe enting. Voordat er op mensen getest wordt ben je al heel ver.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn MP
Tja je kind "proefkonijn" laten zijn een moeilijk keuze. Ik zou het echt niet weten. Maar ik neem aan dat alles goed geceontroleerd wordt. En ze dus geen risico zou lopen
Hahahaha! Goed idee, i love zwitsalquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:11 schreef Ticootje het volgende:
Oh en geur! Zo'n geurbuiltje van zwitsal achter het filter van de stofzuiger fixen!
Haha briljant.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:11 schreef Ticootje het volgende:
Oh en geur! Zo'n geurbuiltje van zwitsal achter het filter van de stofzuiger fixen!
Het kan ook met je pinpas. Over ranzig gesproken, een ansichtkaart kun je weggooien.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind berg zo ranzig. Hoe halen jullie dat dan precies weg? Olie haalt hier niks uit. En waarmee kam je de schilfers eruit? Ik heb wel eens gelezen dat je dat met een ansichtkaart kunt doen, maar dat idee staat me tegen om een of andere reden.
Onduidelijk waar het vandaan komt,quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:50 schreef Orea het volgende:
Wat is berg eigenlijk? Huidschilfers, maar hoe komt het? (Leia heeft er geen last van gehad, dus ik ken het verder niet?)
Ik ga ervanuit dat ze ook wel wegtrekken, hoor, al is het mogelijk dat de ooievaarsbeet op haar voorhoofd altijd te zien blijft, bijvoorbeeld als ze het warm heeft. Ik kan er niet wakker van liggen (en ik hoop zij later ook niet), maar het is gewoon stom als je wilt pronken met je baby en ze onder de rode vlekken en huidschilfers zit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:41 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb ook een ooievaarsbeet op m'n onderarm claudia, de kleur is helemaal weggetrokken. Kan gewoon goedkomen dus...
ze is hoe dan ook prachtigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat ze ook wel wegtrekken, hoor, al is het mogelijk dat de ooievaarsbeet op haar voorhoofd altijd te zien blijft, bijvoorbeeld als ze het warm heeft. Ik kan er niet wakker van liggen (en ik hoop zij later ook niet), maar het is gewoon stom als je wilt pronken met je baby en ze onder de rode vlekken en huidschilfers zit.
Nou, bij sommige kindjes wel hoor!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:14 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind dat schrapen gewoon helemaal niets en bergpads helpt ook niet.
oh ja hoiquote:
Mijn baby had veel haarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had ook een kale baby verwacht. Was zelf heel lang kaal en erg blond dus toen ik eindelijk haar kreeg was het nog niet te zien.
Maar ik kreeg dus wel een kindje met haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet hoe ik ze kleiner kan krijgen, sorry.
Je hebt me door.Tuuuurlijk laf ik joe nogquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:52 schreef Orea het volgende:
Geef maar toe, je laft mi
Eye luf u 2!
Takkembah!! Hoor je dat?? Dat zijn mijn eierstokken die eruit springen...wat een lekker ventje heb je!
voor 11 juli dusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:19 schreef Orea het volgende:
Artis kan natuurlijk ook, als er meer mensen komen en het centraler blijkt
Moeten we het wel voor 28 juli doen, anders mag ik niet meer komen.. dan heb ik namelijk geen baby meer!
Vrijwillig?quote:
Mn man begint al te zuchten als we met de boekclub afspreken... Laat staan een babymeet.. haha, nee die gaat echt niet mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef Troeta het volgende:
Wat en lieffie NoaEn zo'n mooie douchefoto van Seth, gefeliciteerd nog!
Mex heeft ook zo'n punkkapsel, dikke haarstreep bovenop en zijkanten beetje kaal. Mensen vragen vaak of ik het zo geknipt heb, beetje raar.
Op de foto lijkt het wel erger dan in het echt.
Ik vind meeten beetje eng. Maar het lijkt me wel leuk. Gaan jullie dan alleen of nemen jullie dan je vriend/man mee?
Als we gaan MOETEN jij en Mex mee. Wil je kereltje zienquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef Troeta het volgende:
Wat en lieffie NoaEn zo'n mooie douchefoto van Seth, gefeliciteerd nog!
Mex heeft ook zo'n punkkapsel, dikke haarstreep bovenop en zijkanten beetje kaal. Mensen vragen vaak of ik het zo geknipt heb, beetje raar.
Op de foto lijkt het wel erger dan in het echt.
Ik vind meeten beetje eng. Maar het lijkt me wel leuk. Gaan jullie dan alleen of nemen jullie dan je vriend/man mee?
dat dusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mn man begint al te zuchten als we met de boekclub afspreken... Laat staan een babymeet.. haha, nee die gaat echt niet mee.
Doe mij eens watquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:58 schreef Ticootje het volgende:
Oh, ik ben ongesteld... ongeveer dezelfde tijd als bij jen.
irritant zeg!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:00 schreef Orea het volgende:
[..]
Doe mij eens watik zit er al 2,5 maand op te wachten en geef onregelmatig bv..en ik WIL juist ongesteld worden
not fair!
Dan moet ik ff oppas zoeken tzt voor Jen..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:58 schreef Troeta het volgende:
ooooo, dan kan ik wel met jou meerijden Ticootje?:P
Ik wil ook alle baby's in het echt zienWat een leuke foto's zullen dat worden!
![]()
![]()
Hier begon Mies van de week over anticonceptie.. Dat ik maar een spiraal moest nemen.. Eh hallo mag ik dat even zelf uitmaken.. Ik heb daar helemaal geen zin in.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
irritant zeg!
tis dat ik niet aan de pil wil, maar wordt ook helemaal gek van de onregelmatigheid hier!
Hoewel afgelopen keer er een week of 5 tussen zat, wordt nog wat hier
Kan hij geen knip laten zetten? Zo gebeurd en dan klaaaaar!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier begon Mies van de week over anticonceptie.. Dat ik maar een spiraal moest nemen.. Eh hallo mag ik dat even zelf uitmaken.. Ik heb daar helemaal geen zin in.
Alweer? Nee dat wilt ie niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:04 schreef Orea het volgende:
[..]
Kan hij geen knip laten zetten? Zo gebeurd en dan klaaaaar!
Oh jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |