Je hebt me door.Tuuuurlijk laf ik joe nogquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:52 schreef Orea het volgende:
Geef maar toe, je laft mi
Eye luf u 2!
Takkembah!! Hoor je dat?? Dat zijn mijn eierstokken die eruit springen...wat een lekker ventje heb je!
voor 11 juli dusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:19 schreef Orea het volgende:
Artis kan natuurlijk ook, als er meer mensen komen en het centraler blijkt
Moeten we het wel voor 28 juli doen, anders mag ik niet meer komen.. dan heb ik namelijk geen baby meer!
Vrijwillig?quote:
Mn man begint al te zuchten als we met de boekclub afspreken... Laat staan een babymeet.. haha, nee die gaat echt niet mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef Troeta het volgende:
Wat en lieffie NoaEn zo'n mooie douchefoto van Seth, gefeliciteerd nog!
Mex heeft ook zo'n punkkapsel, dikke haarstreep bovenop en zijkanten beetje kaal. Mensen vragen vaak of ik het zo geknipt heb, beetje raar.
Op de foto lijkt het wel erger dan in het echt.
Ik vind meeten beetje eng. Maar het lijkt me wel leuk. Gaan jullie dan alleen of nemen jullie dan je vriend/man mee?
Als we gaan MOETEN jij en Mex mee. Wil je kereltje zienquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef Troeta het volgende:
Wat en lieffie NoaEn zo'n mooie douchefoto van Seth, gefeliciteerd nog!
Mex heeft ook zo'n punkkapsel, dikke haarstreep bovenop en zijkanten beetje kaal. Mensen vragen vaak of ik het zo geknipt heb, beetje raar.
Op de foto lijkt het wel erger dan in het echt.
Ik vind meeten beetje eng. Maar het lijkt me wel leuk. Gaan jullie dan alleen of nemen jullie dan je vriend/man mee?
dat dusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mn man begint al te zuchten als we met de boekclub afspreken... Laat staan een babymeet.. haha, nee die gaat echt niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |