abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97085777
Wat ziet die foto er heerlijk uit Takkembah! Welkom met Seth (vind ik echt een supermooie naam!!).
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97086062
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:52 schreef Orea het volgende:
Geef maar toe, je laft mi O+
Eye luf u 2!

Takkembah!! Hoor je dat?? Dat zijn mijn eierstokken die eruit springen... :') wat een lekker ventje heb je! O+
Je hebt me door.Tuuuurlijk laf ik joe nog O+
Je weet toch O+

En Takkembah, dat wat orea zegt dus!
Wat een lekker mannetje O+
pi_97086760
Jaaa, baby-meet ik ben voor *O*

Seth O+ O+ ik moet ook een jongen! Wat zij jij er trouwens ook goed uit takkembah!

Isabella O+ ook al zo'n plaatje!

Oei Anne, dat klinkt toch wel als een allergie. Is het al minder fan?

Huup en vanyel, hopelijk vannacht een betere nacht!

Mijn kind wordt doorgaans voor een jongen aangezien maar ze heeft wel overal haar, het is wel heel licht. Geen berg of ooievaarsbeet.
Vandaag 2 broodkorstjes gegeten, ze smulde ervan! Vanavond een stuk tomaat en komkomer op. Ging ook recht het snaveltje in :') en verder ben ik gewoon zo verliefd. Ze kletst, rolt en zit de hele dag. Geen gehuil meer. Net viel ze na de fles zo op mijn borst in slaap O+
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_97090695
Even snel bijgelezen. Zag dat het ging over berg. Yaro heeft het gehad, vond het ook een opgave om het bij te houden, heb het toen gelaten. Het ging vanzelf weer weg, laatst zag ik het weer een beetje zitten. Doe er inderdaad ook maar niets meer aan. Hij lijkt er geen last van te hebben.

Pvoesss, ik zag die foto en dat heeft Yaro dus ook. Nooit geweten dat het een ooievaars beet is, had er uberhaupt nog nooit van gehoord. Hij heeft het ook alleen als hij zich boos/druk maakt. Vind het altijd wel een grappig gezicht. Ga zo gelijk meer eens googlen op het verschijnsel.

Fannetje wat naar dat ze last heeft van eczeem, hopelijk is het geen verband.

Leuke foto Noa, wat een lekker meisje heb je toch.

Takkembah, gefeliciteerd en welkom met Seth! Fijn dat je een bevalling had waar je positief op terug kijk.

Lekker Barba dat ze niet meer huilt en wat lief dat ze zo in slaap viel.

Wat betreft haar, Yaro heeft ook licht haar, vooral bovenop is het lang en het komt nu iets over de oren. Aan de achterkant en voorkant is het nog wat korter.

Meeten, lijkt me leuk, ben hier nieuw dus nog nooit gedaan. Weet niet of het voor iedereen is, of alleen voor diegene die elkaar wat langer kennen.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 20:50:46 #255
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97092173
Meeten is altijd voor iedereen die er zin in heeft.

Misschien is het leuk om op een dag eens af te spreken in blijdorp ofzo. Dan hoef je ook niet te blijven hangen en kun je ook je eigen gang gaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97092254
Oh Takkembah, wat een geweldige foto! O+ En ik vind Seth ook een leuke naam. Fijn dat hij zich meteen zo relaxed voelt.

Noa, wat een scheetje ja! O+ Ik vind d'r zo schattig met dat zwembroekje. Ik hoop dat Lena ook wat meer spek krijgt.

Ik moest de huisarts toch bellen voor wat herhaalrecepten en heb gevraagd of ik voor Lena iets kon krijgen tegen berg. Dat kon, maar ze wilde dat ik eerst vaseline probeerde. Het zal mij benieuwen.

Lena heeft trouwens ongeveer hetzelfde haar als Ivan: niet superveel en niet heel dik, maar wel duidelijk aanwezig, vooral van dichtbij. Bij Ivan viel het amper uit en ergens tussen 6-12 maanden werd het heel blond en groeide nieuw haar aan waardoor zijn bos dikker werd. Na 12 maanden werd het ineens véél langer en ging het krullen. Het zal mij benieuwen of het bij Lena ook zo zal gaan. De kale plek achterop Ivans hoofd is trouwens nog vrij lang aanwezig geweest.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_97093706
Oh haar :)
Floris was lichter dan ik had verwacht toen ie geboren werd, maar donkerder dan ie nu is.
Na een maand ofzo viel t bovenop uit (das geloof standaard in de familie, neef en nichtje hadden dat allebei dus ook :)) en nu heeft ie best dik haar. Niet extreem veel, maar gewoon genoeg. Maar tis wel lichtblond O+
De kale plek is bij Floris vanaf 6 maanden dichtgegroeid, mja toen lag ie ook amper nog op zn rug :')
T groeit best hard

Oh en over eten, daar las ik ook nog over. Floris krijgt nu nog niet altijd evenveel bijvoeding. Soms komt het er niet van, soms wil hij niet.
Afgelopen week heeft ie amper wat gegeten. Hij wil ook niks. Bij een potje ofzo gaat ze helft erin. Ook zn flessen drinkt ie niet allemaal even goed.
Mja hij is ook nog steeds niet beter. Dat is duidelijk te merken. Mn zus en vader vinden dat ie zo;n smal, beetje ingevallen bekkie heeft. Hij ziet ook een pips.

En blijdorp vind ik een goed plan, heb een abbo en die moet ik er nog uithalen :D
pi_97093736
Takkembah daar ben je dan. Wat een mooie foto van jou en seth. Wat een mooi ventje zeg
pi_97093866
Artis kan natuurlijk ook, als er meer mensen komen en het centraler blijkt :P

Moeten we het wel voor 28 juli doen, anders mag ik niet meer komen.. dan heb ik namelijk geen baby meer! O-)
pi_97093868
Meet is leuk maar blijdorp is wel ver, maar wie weet, ligt een beetje aan wanneer enzo of we eventueel komen :)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:22:08 #261
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97094023
Welke richting woon je MP? De meesten wonen wel in het westen en enkelen in Brabo land volgens mij.

Son, arme Floris nog steeds niet beter -O- :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97094030
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:19 schreef Orea het volgende:
Artis kan natuurlijk ook, als er meer mensen komen en het centraler blijkt :P

Moeten we het wel voor 28 juli doen, anders mag ik niet meer komen.. dan heb ik namelijk geen baby meer! O-)
voor 11 juli dus :P

Artis is ook best, daar krijg ik ook korting door abbo :P
Blijdorp is wel dichterbij voor mij ;)
pi_97094177
Boven amsterdam zo een 40 km :)

Artis zou beter te doen zijn, maar ligt er echt ook aan wanneer, want over anderhalve week moet ikwer werken en ik werk ook weekenden...
pi_97094323
Ik kom uit Brabant! Artis of blijdorp maakt mij niets uit! Weet je trouwens dml dat je ooit bij mij thuis bent geweest ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:38:48 #265
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97094990
Groningen :') Weet niet of dat em wordt helaas.

Takkembah welkom met je prachtige ventje! Mooie naam inderdaad!
pi_97095038
Wie gaat er dan ook in Groningen wonen :P
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:45:14 #267
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97095433
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wie gaat er dan ook in Groningen wonen :P
Ik *O*
pi_97095728
Wat en lieffie Noa O+ En zo'n mooie douchefoto van Seth, gefeliciteerd nog!

Mex heeft ook zo'n punkkapsel, dikke haarstreep bovenop en zijkanten beetje kaal. Mensen vragen vaak of ik het zo geknipt heb, beetje raar.
Op de foto lijkt het wel erger dan in het echt.

Ik vind meeten beetje eng. Maar het lijkt me wel leuk. Gaan jullie dan alleen of nemen jullie dan je vriend/man mee?
pi_97095784
Als ons meisje dan thuis is lijkt het mij ook wel leuk. Wellicht dat ik dan met iemand mee kan rijden vanuit braboland.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:51:09 #270
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97095806
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:45 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik *O*
Vrijwillig?
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:52:06 #271
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97095865
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef Troeta het volgende:

Mex heeft ook zo'n punkkapsel, dikke haarstreep bovenop en zijkanten beetje kaal. Mensen vragen vaak of ik het zo geknipt heb, beetje raar.

Ik vind meeten beetje eng. Maar het lijkt me wel leuk. Gaan jullie dan alleen of nemen jullie dan je vriend/man mee?
Mn man begint al te zuchten als we met de boekclub afspreken... Laat staan een babymeet.. haha, nee die gaat echt niet mee.
pi_97095879
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef Troeta het volgende:

Als we gaan MOETEN jij en Mex mee. Wil je kereltje zien O+ (en jou ook hoor!! :P)

En niks niet eng joh!! Juist gezellig!! Zou best kunnen dat mijn vent meegaat maar dat weet ik nooit van te voren :P
pi_97095909
Ik vind het ook een beetje eng troeta maar ook wel leuk denk ik... En ja ik denk weldat mijn man meekomt en mijn dreumes ook die vinden dierentuin veel te leuk!
pi_97096110
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mn man begint al te zuchten als we met de boekclub afspreken... Laat staan een babymeet.. haha, nee die gaat echt niet mee.
dat dus :D
nja vriend dan, ik heb geen man :P

Nja ik vind t ook altijd wel spannend.
Mja de engste ken ik dan ook wel weer in t echt ;)
pi_97096144
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vrijwillig?
ik denk t, jij zegt t _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')