quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Claudia, ik heb wel een anekdote van daarnet dan voor je.
Mijn lief riep heel hard dat hij never nooit niet ging zingen totdat hij zag hoe leuk Puck sommige liedjes vindt en het een goede manier is om hem af te leiden als hij wil gaan huilen.
Daarnet klonk er dus heel zachtjes 'dikkertje dap klom op de trap' vanuit de slaapkamer.
Rijstwafel? Soepstengel? Crackertje? Tweede fruitmoment?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:08 schreef kaatjejannie het volgende:
Wat voor tussendoortjes gaan jullie geven barbabientje? Ik vind het zo moeilijk te bedenken wat ik extra moet geven. Ilse vind het hele rapley gebeuren helemaal niks. Alleen de broodkorst vond ze heerlijk
Wat lief dat hij die filmpjes kijkt!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:11 schreef As1981 het volgende:
Hier is het juist andersom Claudia. Als Yaro uit logeren is, is Coen de eerste die de youtube filmpjes die hij met Yaro kijkt alsnog draait. Moet ik dan altijd zo hard om lachen.
Wel merk ik dat ik sneller de zorg op pak als we samen weg zijn m.b.t. voeden enz. Hij wil het wel doen, maar denkt er niet bij na.
Zo waren we met de hele familie op vakantie, en zat ik altijd naast de kinderstoel tegelijk Yaro eten te geven en zelf te eten. Op het moment dat ik het zeg, wisselt hij ook direct of als hij al klaar is met eten, maar het zit er niet automatisch in.
En daar gaat het toch om! Hier maken we er soms ook hele eigen, persoonlijke variaties van.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:34 schreef kaatjejannie het volgende:
N weet ze niet, ik soms. Maar we maken er mooie eigen teksten op.
Dat is ook een goeie, groente om te snoepen! Ben ik alweer vergeten omdat Ivan geen groentes meer wil. Ik vond komkommer en tomaat nog wel te doen, maar ongekookte wortel heb ik nooit aangedurfd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:32 schreef Pvoesss het volgende:
En dan wat ik vooral leuk vind voor tussendoortjes is stukjes komkommer, wortel, snoeptomaatjes.
Dat soort dingen
Maar er zit héééél weing zout in rijstwafels, en ze wegen al niks. In brood zit wel heel veel zout, dus tenzij je zoutarm brood koopt lijkt het me weinig zoden aan de dijk zetten om zoutloze rijtswafels te kopen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:43 schreef Noa24 het volgende:
Je hebt ook zoutloze rijstwafels, die heb ik nu gekocht. Niet dat ze die al echt eet, maar je hebt ze dus wel:)
Jen is dol op die snoep paprika. Ze eet zo een heel zakje op... En pakt het zo eigenwijs als ze is zelf uit de koelkast als ik nee zeg.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is ook een goeie, groente om te snoepen! Ben ik alweer vergeten omdat Ivan geen groentes meer wil. Ik vond komkommer en tomaat nog wel te doen, maar ongekookte wortel heb ik nooit aangedurfd.
Pvoess zegt juist weer dat er veel zout in zit..hmmquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar er zit héééél weing zout in rijstwafels, en ze wegen al niks. In brood zit wel heel veel zout, dus tenzij je zoutarm brood koopt lijkt het me weinig zoden aan de dijk zetten om zoutloze rijtswafels te kopen.
philadelpia heeft zonder toevoegingen en mon chou ook. Ligt bij de Hoogvliet bij de smeerkazen enzo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:44 schreef Ticootje het volgende:
Wat is een roomkaas merk? Ik zocht laatst naar roomkaas, maar kon het bij de brie enzo niet vinden.. WEl met bieslook of kruidenkaas.. Maar niet naturel, of ligt dat bij de verse kaas?
Tussendoortje is hier een koekje of rijstwafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |