Ik ben anderhalf jaar ouder en wilde liever niet na mijn 35e zwanger worden, wat anders ws wel het geval zou zijn. Nu kunnen we met een beetje geluk allebei voor ons 35e.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:32 schreef pessie het volgende:
Vanyel, waarom ben jij eigenlijk als eerste gegaan? Of is dat een stomme vraag? Als je geen antwoord wilt geven hoeft niet hoor.
Aha! Logische keuze in dat geval! Soms ben ik best nieuwsgierig...quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben anderhalf jaar ouder en wilde liever niet na mijn 35e zwanger worden, wat anders ws wel het geval zou zijn. Nu kunnen we met een beetje geluk allebei voor ons 35e.
Je wil niet weten wat voor vragen mensen hierover stellen hoor. Dit is nog een hele onschuldige.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:18 schreef pessie het volgende:
[..]
Aha! Logische keuze in dat geval! Soms ben ik best nieuwsgierig...
Wat is de raarste vraag?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat voor vragen mensen hierover stellen hoor. Dit is nog een hele onschuldige.
Ik zat erop te wachtenquote:
Die heb ik niet speciaal onthouden, maar er zijn bijvoorbeeld wel mensen die heel concreet vragen naar de details van het insemineren, wie wat hoe waar enzo. Dingen die ik helemaal niet zo raar vind om te vertellen, maar wel (irl) aan een wildvreemde. Of het heel uitgebreid over de vader hebben. Lijkt misschien semantiek voor de vrager, maar wij hebben een donor, geen vader. Daarover wordt ook door de onwaarschijnlijkste mensen gevraagd naar de afspraken die we daarmee hebben, de hoeveelheid contact die er is/zal zijn en waarom we allerlei keuzes maken of gemaakt hebben daarin.quote:
Jij komt daar prima mee weg hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik ermee weg zou komen zou ik je al die vragen ook stellen, Vanyel. Het fascineert me mateloos. Maar hey, ik vertel anderen dan ook graag alle ins en outs over mijn zwangerschap en bevalling. Helaas wil niemand het horen.
Waarom is er bij jou geen vader?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:45 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Vaneyl, heel herkenbaar die vragen. Ik ben zelf redelijk open in het beantwoorden daarvan. Maar ik corrigeer ook altijd meteen als mensen het woord 'vader' in de mond nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |