abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97026047
Wauw FR 1860 gram, ze gaat als een speer! Wat heerlijk! En haar fles leeggedronken. Goed zeg!
pi_97026657
Wat goed FR! *O*

En inderdaad Sola, heb je al wel eens ORS geprobeerd? Vreselijk smerig spul inderdaad, maar toen Anne bijna uitgedroogd was en ik de ORS met melk ging mengen, ging ze opeens weer drinken!
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:32:39 #28
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97027150
FR ze groeit echt super!!!! *O* *O* *O*

Vanyel, waarom ben jij eigenlijk als eerste gegaan? Of is dat een stomme vraag? Als je geen antwoord wilt geven hoeft niet hoor.
pi_97027281
Zooo fr ze gaat als een speer zeg!!

Mijn baby rolt de kamer door :D kruipen doet ze niet, maar rollend kom je er ook :7 ze is nu de kat aan het terroriseren, die ligt veilig op de stoel, maar op die stoel ligt een fleecedekentje die ze er probeert af te trekken :')

Straks naar de KNO.. hopelijk kan de afspraak voor het verwijderen een beetje snel..
pi_97028514
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:32 schreef pessie het volgende:
Vanyel, waarom ben jij eigenlijk als eerste gegaan? Of is dat een stomme vraag? Als je geen antwoord wilt geven hoeft niet hoor.
Ik ben anderhalf jaar ouder en wilde liever niet na mijn 35e zwanger worden, wat anders ws wel het geval zou zijn. Nu kunnen we met een beetje geluk allebei voor ons 35e.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:18:29 #31
259886 pessie
pi_97028594
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:15 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik ben anderhalf jaar ouder en wilde liever niet na mijn 35e zwanger worden, wat anders ws wel het geval zou zijn. Nu kunnen we met een beetje geluk allebei voor ons 35e.
Aha! Logische keuze in dat geval! Soms ben ik best nieuwsgierig...
pi_97028955
Fannetje en FR, qua ORS weet ik het nog niet. Ze plast wel weer, dus is niet uitgedroogd. En ik ben bang dat als ik het door de melk doe, dat ze de melk dan helemaal niet meer wil drinken. Als dit slechte eten/drinken aanhoudt dan ga ik in elk geval de ha maar weer bellen. Ik kan me niet voorstellen dat ze op deze manier genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt en wat zijn de consequenties ervan?

Verder ben ik heel blij dat ze even slaapt. Oh ze is zo mopperig. Hebben jullie ook dat je op je werk zit bijv. en dat je dan een baby hoort huilen? Toen we met de abacus aan het spelen waren moest ze heel hard lachen toen ik de kralen naar beneden liet vallen en er 'boem' bij zei. O+

Orea, je hebt een rolmops :D :P
pi_97029115
Ja ze gaat ineens heel de kamer door :D al rollend, achteruit schuivend.. en dan vooral maar :? kijken als ze vast zit ergens en geen kant meer op kan!

/trotse-modus
pi_97029608
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:18 schreef pessie het volgende:

[..]

Aha! Logische keuze in dat geval! Soms ben ik best nieuwsgierig...
Je wil niet weten wat voor vragen mensen hierover stellen hoor. Dit is nog een hele onschuldige.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97029659
Wat goed van d'r Orea
pi_97029917
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:46 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Je wil niet weten wat voor vragen mensen hierover stellen hoor. Dit is nog een hele onschuldige.
Wat is de raarste vraag?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:55:54 #37
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_97029967
Hallo,

onze Marten is afgelopen week 1 jaar geworden dus kan hier uit het lijstje. Hij heeft een heerlijk feestje gehad en lekkere taart gesmuld. Hij is al van pasgeboren baby het gemakkelijkste kind ooit en dat is nog steeds zo. We genieten ervan!
Groetjes!

[ Bericht 21% gewijzigd door Libell op 19-05-2011 20:19:14 ]
pi_97030077
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat is de raarste vraag?
Ik zat erop te wachten :D

Ik vond bevallen best comfortabel, dus uiteraard ben ik naar het Reinier de Graaf gegaan :s)
garpje

Mijn verloskundige vond het wel allemaal niet zo boeiend dat er zonder verdoving geknipt was, "t is niet alsof het anders niet pijnlijk is" euh nee ok maar toch he, fijn was anders :') ok ok in haar defence, er was geen tijd voor lokale verdoving maar toch :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97030186
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat is de raarste vraag?
Die heb ik niet speciaal onthouden, maar er zijn bijvoorbeeld wel mensen die heel concreet vragen naar de details van het insemineren, wie wat hoe waar enzo. Dingen die ik helemaal niet zo raar vind om te vertellen, maar wel (irl) aan een wildvreemde. Of het heel uitgebreid over de vader hebben. Lijkt misschien semantiek voor de vrager, maar wij hebben een donor, geen vader. Daarover wordt ook door de onwaarschijnlijkste mensen gevraagd naar de afspraken die we daarmee hebben, de hoeveelheid contact die er is/zal zijn en waarom we allerlei keuzes maken of gemaakt hebben daarin.

Oh wat ik wel echt vreemd vond, ongeacht de bron, waren de mensen die steeds vroegen of we al begonnen waren en wanneer dan enzo. Ik vraag toch ook niet aan een heterostel wanneer ze gericht gaan neuken :?
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:12:11 #40
259886 pessie
pi_97030575
Hm, ik dacht dat mijn vraag al gek was. Het kan dus veel gekker. Vooral dat "wanneer" vind ik echt een beetje apart.

Libel, gefeliciteerd met Marten!
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:24:35 #41
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_97031023
Dat zijn inderdaad wel aparte vragen ja. Ik had vroeger een collega die graag samen met haar vriendin kinderen wilde. Zij had bedacht om het eitje van de één, bij de ander te laten insemineren. Zodat ze elkaars biologische kind zouden baren zeg maar. Vond ik eigenlijk wel een hele mooie gedachte. Ik weet niet of dat medisch gezien allemaal haalbaar is en of dat zomaar kan, maar leek me wel mooi.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_97031476
Het kan wel, maar ze doen dat (laatste keer dat ik er info over kreeg) alleen als een van de moeders al kinderen heeft, weet niet meer of dat nou juist de dragende of donerende was. Alsof het regulier draagmoederschap is. En dan moet er volgens mij ook nog een medische indicatie zijn.

Ik vind die vragen hier toch anders dan van vage kennissen trouwens.
pi_97031608
Als ik ermee weg zou komen zou ik je al die vragen ook stellen, Vanyel. Het fascineert me mateloos. Maar hey, ik vertel anderen dan ook graag alle ins en outs over mijn zwangerschap en bevalling. Helaas wil niemand het horen. ;(
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_97031663
Wij hadden trouwens eindelijk weer eens een fijne nacht. Het kan dus toch!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_97031719
Vaneyl, heel herkenbaar die vragen. Ik ben zelf redelijk open in het beantwoorden daarvan. Maar ik corrigeer ook altijd meteen als mensen het woord 'vader' in de mond nemen.

Ik ben zelf trouwens ook heel open in het stellen van vragen :X :P .

[ Bericht 43% gewijzigd door groofskendezoveelste op 19-05-2011 14:50:58 ]
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:45:11 #46
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_97031726
Dat idee had ik al Vanyel, dat het gemakkelijker klonk dan het in de praktijk zou zijn. Dat vind ik wel jammer voor ze.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_97032434
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik ermee weg zou komen zou ik je al die vragen ook stellen, Vanyel. Het fascineert me mateloos. Maar hey, ik vertel anderen dan ook graag alle ins en outs over mijn zwangerschap en bevalling. Helaas wil niemand het horen. ;(
Jij komt daar prima mee weg hoor :) Moet je ze wel stellen natuurlijk. Ik geef eigenlijk ook vrijwel overal open antwoord op, ik verbaas me er alleen soms over wat een wildvreemde zomaar durft te vragen.
pi_97032483
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:45 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Vaneyl, heel herkenbaar die vragen. Ik ben zelf redelijk open in het beantwoorden daarvan. Maar ik corrigeer ook altijd meteen als mensen het woord 'vader' in de mond nemen.
Waarom is er bij jou geen vader?
Dit uiteraard in het kader van vragen zoveel je wil :)
pi_97032567
Trouwens Claudia, is er nog iets dat je wil vertellen over je zwangerschap e.d.?
pi_97032837
Ja Claudia, leef je uit hoor, je mag het hier allemaal gerust vertellen wat je kwijt wil :Y

Ik heb dat overigens ook hoor, dat ik gerust alle details over de zwangerschap en bevalling wil vertellen, maar ook mijn ervaring leert dat niet iedereen daarop zit te wachten :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')