Nou inderdaad!quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:46 schreef Tem het volgende:
Krijgen ze bij die Reagan een soort grootvader gevoel of iets dergelijks.
[ afbeelding ]
Die hebben die clown niet meegemaaktquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:47 schreef KoosVogels het volgende:
Opmerkelijk dat Reagan vooral in de smaak valt bij het jonge spul.
"Was"quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
En Reagan natuurlijk een achterlijke lul is en blijft. Zelfs al is hij dood.
Die mods van tegenwoordig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:53 schreef Friek_ het volgende:
Maar JoaC moest hem toch maken?Ik postte juist door (als moderator) en had post nummer 302.
Ik ook niet. Maar ik lees wel eens wat en knal zo nu en dan een docu aan.quote:
Je impliceert dat ik dat niet doequote:Op woensdag 18 mei 2011 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik lees wel eens wat en knal zo nu en dan een docu aan.
Jahwel, maar jij verafgodt Reagan toch niet?quote:
Nee, iedereen vergeet altijd Baroness Thatcher.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
Maar laten we ophouden over de demonen van de '80. Die komen om de vijf topics ter sprake en ik ben er nu wel effe klaar mee.
Ik verafgood niemandquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jahwel, maar jij verafgodt Reagan toch niet?
Zie; heldin.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:00 schreef JoaC het volgende:
Thatcher heeft de publieke sector van Engeland verkloot
The hon. Gentleman is saying that he would rather that the poor were poorer, provided that the rich were less richquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, iedereen vergeet altijd Baroness Thatcher.
Daarom heeft een persoon als php ook geen klasse.
Nee, ze heeft ook de vakbonden als aartsvijand neergezet, en bekend Eurosceptica.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk ook gewoon een troll hè?
Thatcher!quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
The hon. Gentleman is saying that he would rather that the poor were poorer, provided that the rich were less rich
Dat is ook erg handig om te doen als overheid.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ze heeft ook de vakbonden als aartsvijand neergezet.
Ergo; weer heldin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |