Leg dat een krankzinnige maar eens uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:09 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zou het geen ziekte noemen. Het is namelijk niet hinderlijk voor mij.
Sorry ventjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Please do not compare me to *that*.
Haha, dat is ook prima te doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb al redelijk wat kilometers afgelegd, dus we weten waar we aan beginnen en we blijven bij de kust. En als het niets is dan blijven we gewoon in België bier zuipen.
Daar ga ik mij dus echt niet beter van voelen hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga maar wapens verkopen om me te pesten dan
Ja, ik ben een faler. Jij bent me voorbijgestreefd. En je hebt een leuke baan. Of niet. Ik ga slapen. Of niet.quote:
Waar is het hout?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:17 schreef betyar het volgende:
houdoe en good night, morgenvroeg sta ik weer hier:
[ afbeelding ]
Raad het citaat. En dan ga ik slapen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:18 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja, ik ben een faler. Jij bent me voorbijgestreefd. En je hebt een leuke baan. Of niet. Ik ga slapen. Of niet.
quote:Het systeem zorgt voor het verschil in welvaart. In de jaren '50 waren beide Korea's nog even arm. Het linkse beleid heeft Noord-Korea arm gehouden. Het rechtse beleid heeft Zuid-Korea rijk gemaakt.
Weltrusten. Of niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:18 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja, ik ben een faler. Jij bent me voorbijgestreefd. En je hebt een leuke baan. Of niet. Ik ga slapen. Of niet.
Het is nog in aanbouw lijkt mequote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:22 schreef oompaloompa het volgende:
vinden die mensen het niet heel erg vervelend dat je een beetje op hun glazen dak wandelt?
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:21 schreef betyar het volgende:
[..]
In de rode cirkel, Lariks V-delen en kozijnen van Robinia. Mooi spul.
Reya.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Raad het citaat. En dan ga ik slapen.
[..]
Enjoy!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
Net met 150 km/h naar huis gereden zodat ik restant vergadering via internet kan luisteren onder het genot van een pilsje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |