Voorlopig maar weer verbannen uit POL en NWSquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Ja, waar is die lager-nog-niet-opgeleide eigenlijk?
Ochjee, het vrouwmens denkt de SC weer naar haar hand te kunnen zettenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gaarne allemaal flink doorposten. Ik wik de #1975 en ik wil op tijd gaan slapen
Ben je zo jong?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gaarne allemaal flink doorposten. Ik wil de #1975 en ik wil op tijd gaan slapen
Amersfoort.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:37 schreef von_Preussen het volgende:
Ik moet donderdagavond in het centrum van Utrecht wezen, iemand enig idee waar ik de auto fatsoenlijk kwijt kan?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Ja, waar is die lager-nog-niet-opgeleide eigenlijk?
quote:
Meteen gratis overnachting!quote:
Eigenlijk was mijn idee van de auto in het centrum te parkeren, dat ik niet zo ver hoef te lopen.quote:
Dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk was mijn idee van de auto in het centrum te parkeren, dat ik niet zo ver hoef te lopen.
Derhalve is Amersfoort toch niet helemaal wat ik zoek.
Ik hou me aanbevolen voor een parkeerplek dichter bij het centrum.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk was mijn idee van de auto in het centrum te parkeren, dat ik niet zo ver hoef te lopen.
Derhalve is Amersfoort toch niet helemaal wat ik zoek.
Neequote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:38 schreef Mutant01 het volgende:
In mijn ogen (of oren) het beste nummer van Moby
Ik ging net boodschappen doen. En toen forceerde het kassameisje een gesprek met mij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lekker lekker! Je krijgt nog de groeten van haar.
Waarom mag het niet in mijn ogen of oren het beste nummer van Moby zijn. Wat is dit?quote:
Kom zeg, in Amsterdam kan je ook in het centrum parkeren, dan zal dat in Utrecht toch ook wel lukken, of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hou me aanbevolen voor een parkeerplek dichter bij het centrum.
Dank!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:41 schreef du_ke het volgende:
Pak een parkeergarage
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=78661
Da's wel haar baan hè?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:43 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik ging net boodschappen doen. En toen forceerde het kassameisje een gesprek met mij.
* Mutant01 rilt bij de gedachte.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:43 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik ging net boodschappen doen. En toen forceerde het kassameisje een gesprek met mij.
Ik overdrijf graagquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kom zeg, in Amsterdam kan je ook in het centrum parkeren, dan zal dat in Utrecht toch ook wel lukken, of ben ik nou gek?
Daar zou ik mee uitkijken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:43 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik ging net boodschappen doen. En toen forceerde het kamermeisje een gesprek met mij.
Mag wel, veel plezier dan met je inferieure nummer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom mag het niet in mijn ogen of oren het beste nummer van Moby zijn. Wat is dit?
Hoe duur is die grap?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:41 schreef du_ke het volgende:
Pak een parkeergarage
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=78661
Neuken dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:43 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Tozz ge memet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mag wel, veel plezier dan met je inferieure nummer.
Hear hear, luister naar papa Betyarquote:
Beter ga je daar niet op zoeken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:46 schreef betyar het volgende:
What de neuk is rimt?? Ik google en kom een of ander instituut tegen.
Rimmen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:46 schreef betyar het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:46 schreef betyar het volgende:
quote:Sheila Broflovski: What the heck is a rimjob?
Mrs. Cartman: Why, that's where you put your legs behind your head and let someone lick your ass.
Dat had ik een keertje toen ik een diner in sociëteit de Witte te Den Haag had, parkeer ik de auto in de parkeergarage voor de sociëteit, ga daarna nog een paar drankjes doen in de Danzig, kom ik om half 5 's ochtends weer bij de auto en mocht iets van 20 / 30 euro aftikken.quote:
Ik zal de grap niet maken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Rimmen........................![]()
![]()
![]()
Daar krijg je vast de E-Coli bacterie van binnen.
Ik vind het uitermate knap hoe ze mensen afkomstig uit één van de meest conservatief religieuze regionen van Marokko bereid hebben weten te vinden om mee te werken aan het maken van deze clip. Geld heeft kennelijk behoorlijk wat kracht.quote:
Dank. Ik ben op dit forum reeds voor kankerconservatief, klootzak, arrogante rukker, Zaadvisch en paapse dilettant uitgemaakt, maar nog nooit voor smeerlap.quote:
quote:
Nee, hij is niet zo denderend en te persoonlijkquote:
quote:
Ik ben meer van de halal scheldwoorden. Geen rukker, kloot of kanker dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:50 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dank. Ik ben op dit forum reeds voor kankerconservatief, klootzak, arrogante rukker, Zaadvisch en paapse dilettant uitgemaakt, maar nog nooit voor smeerlap.
Persoonlijk op een forum?? Dat kan haast niet, anders DM hem maar nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, hij is niet zo denderend en te persoonlijk
Hoe kan jij zien waar het opgenomen is?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vind het uitermate knap hoe ze mensen afkomstig uit één van de meest conservatief religieuze regionen van Marokko bereid hebben weten te vinden om mee te werken aan het maken van deze clip. Geld heeft kennelijk behoorlijk wat kracht.
Kanker is haram? Maar het is toch van het eigen lichaam?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben meer van de halal scheldwoorden. Geen rukker, kloot of kanker dus.
Hoer!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
O.a. de huizen en de typische bergen. Het is iets ten zuiden van Marrakech opgenomen. En de borden trouwens, die in het fimpje voorkomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe kan jij zien waar het opgenomen is?
Ok, maarja, zoveel mensen spelen niet in de clip en een paar centen werken altijd wel. Sasha Cohen heeft mensen ook een hoop laten doen voor een paar dollar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
O.a. de huizen en de typische bergen. Het is iets ten zuiden van Marrakech opgenomen.
En geen rubber, wat je zus betreft.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik wil #1975, en op tijd gaan pittenquote:
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niemand wil 36 jaar oude tieten zien van iemand onder de rivieren.
Ow zo, ik had mazzel met m'n #1970quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik wil #1975, en op tijd gaan pitten![]()
En morgen werken, dus als het pas morgen wordt gaat íe aan mijn neus voorbij
Je wou toch richting Frankrijk van de zomer?quote:
Zolang er geen kind aan heeft gelurkt......quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niemand wil 36 jaar oude tieten zien van iemand onder de rivieren.
Yup, minimaal 2 weken (we hebben 3 weken vrij) richting het zuiden vanaf Alphen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je wou toch richting Frankrijk van de zomer?
knettergek
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:59 schreef mlg het volgende:
Ik was vandaag in Den Haag en heb Jolande Sap gesproken. Weten we meteen hoe dom dat volk is, my gosh! Nog niet te spreken over die lui die protesteerde tegen nucleaire energie op het plein, die er maar niets van snapte dat het duurzame programma in Spanje op de kop is gegaan door oversubsidiering. Toen ik zei dat het op de VARA was werd ik ook nog beticht van liegen.
Ik heb vandaag wel wat geleerd, en dat is, dat je nooit wat van dat domme volk moet aantrekken.
Ik eis mijn Bestuursrecht boeken terug. Als schadevergoeding voor deze schandalige opmerking.quote:
Werk je nog steeds bij de EUR?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:00 schreef Mutant01 het volgende:
Het is weer slaapietijd. Morgen arbeiten. En dan weer het cirkeltje rond.
Ach je hebt in elk geval tijd om te genieten van het landschap zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Yup, minimaal 2 weken (we hebben 3 weken vrij) richting het zuiden vanaf Alphen.
'k Haalde maar een zesje voor dat vak. Dus als er hier iemand een schadevordering zou moeten indienen...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik eis mijn Bestuursrecht boeken terug. Als schadevergoeding voor deze schandalige opmerking.
Het gaat met relaxte fietssnelheid... zo'n 15km/u gemiddeld dus jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach je hebt in elk geval tijd om te genieten van het landschap zullen we maar zeggen
Nee, maar ik was al vroeg gewend aan de luxe van een chauffeur (toen nog buggy) dus ik vertikte het gewoon om te lopen.quote:
Walgelijk vak, kortom.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:04 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
'k Haalde maar een zesje voor dat vak. Dus als er hier iemand een schadevordering zou moeten indienen...
Plaats het linkje maar, ben wel benieuwd naar jullie ontberingen. Volgens mij ga je compleet dood zodra je de eerste heuvels tegenkomtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het gaat met relaxte fietssnelheid... zo'n 15km/u gemiddeld dus ja
Tegen de tijd dat ik wegga zal ik voor (en als die er zijn) de geinteresseerde hier wel een bloglinkje plakken. Ik ben van plan alles vol te lullen en foto's te maken
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar ik was al vroeg gewend aan de luxe van een chauffeur (toen nog buggy) dus ik vertikte het gewoon om te lopen.
Last van de hekjesziekte?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:07 schreef Zeeland het volgende:
Obama is an #antichrist according to a #ten-years-old member of the 'Westboro Baptist Church'. #Canvas #BelgianTV
Ik zou het geen ziekte noemen. Het is namelijk niet hinderlijk voor mij.quote:
Heb al redelijk wat kilometers afgelegd, dus we weten waar we aan beginnen en we blijven bij de kust. En als het niets is dan blijven we gewoon in België bier zuipen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Plaats het linkje maar, ben wel benieuwd naar jullie ontberingen. Volgens mij ga je compleet dood zodra je de eerste heuvels tegenkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |