Nee, hij is niet zo denderend en te persoonlijkquote:
quote:
Ik ben meer van de halal scheldwoorden. Geen rukker, kloot of kanker dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:50 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dank. Ik ben op dit forum reeds voor kankerconservatief, klootzak, arrogante rukker, Zaadvisch en paapse dilettant uitgemaakt, maar nog nooit voor smeerlap.
Persoonlijk op een forum?? Dat kan haast niet, anders DM hem maar nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, hij is niet zo denderend en te persoonlijk
Hoe kan jij zien waar het opgenomen is?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vind het uitermate knap hoe ze mensen afkomstig uit één van de meest conservatief religieuze regionen van Marokko bereid hebben weten te vinden om mee te werken aan het maken van deze clip. Geld heeft kennelijk behoorlijk wat kracht.
Kanker is haram? Maar het is toch van het eigen lichaam?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben meer van de halal scheldwoorden. Geen rukker, kloot of kanker dus.
Hoer!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
O.a. de huizen en de typische bergen. Het is iets ten zuiden van Marrakech opgenomen. En de borden trouwens, die in het fimpje voorkomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe kan jij zien waar het opgenomen is?
Ok, maarja, zoveel mensen spelen niet in de clip en een paar centen werken altijd wel. Sasha Cohen heeft mensen ook een hoop laten doen voor een paar dollar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
O.a. de huizen en de typische bergen. Het is iets ten zuiden van Marrakech opgenomen.
En geen rubber, wat je zus betreft.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik wil #1975, en op tijd gaan pittenquote:
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niemand wil 36 jaar oude tieten zien van iemand onder de rivieren.
Ow zo, ik had mazzel met m'n #1970quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik wil #1975, en op tijd gaan pitten![]()
En morgen werken, dus als het pas morgen wordt gaat íe aan mijn neus voorbij
Je wou toch richting Frankrijk van de zomer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |