Die worden door boeren gebakken!quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Koop deze onwijs lekker
http://www.ambachtelijkechips.nl/index.html
Al het zout is zeezout ? weet niet uit wat voor ei jij komtquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die worden door boeren gebakken!En de enige toevoeging is 'zee'-zout.
Al het zout is 'zee'-zout!
Yeah right!
Terechte klacht overigens.
Klopt, tenzij het zoete troep wordt zoals bij de nieuwe Laysquote:
alles is ongezond. fuck gezond, ik wil lekker.quote:zout is ongezond.
Al het zout, ook uit de grond, is ooit eens ingedampt uit zeewater. Verder is zout, zout. Een verbinding moleculen die in zout niet anders is dan in... Zout.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Al het zout is zeezout ? weet niet uit wat voor ei jij komt, maar ze zijn hardstikke zout en vet.
Onzin verhaal maar leuk verzonnenquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Al het zout, ook uit de grond, is ooit eens ingedampt uit zeewater. Verder is zout, zout. Een verbinding moleculen die in zout niet anders is dan in... Zout.![]()
'Zee'-zout is een marketingterm.
En dit is het ei waar ik ongeveer uitgekomen ben:
[ afbeelding ]
Als je Danny tegenspreekt krijg je een ban.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:35 schreef ukga het volgende:
Iedereen gaat opeens politiek correct lullen in dit topic omdat Danny de TS is___!
Waarbij de Honey Dijon die meesterlijk is, niet in Europa wordt verkochtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef sc00p het volgende:
Nu zit je na 10 chipjes in plaats van 8 op je dagelijkse hoeveelheid zout.
En trouwes, echte bazen eten:
[ afbeelding ]
Gek, ik heb meestal het idee dat ik iets snel te zout vindt, doordat ik redelijk zoutloos dieet volg.quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:55 schreef Mozy het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel lekker. Ik proef eigenlijk geen verschil, maar misschien komt dat omdat ik niet op alles zout doe en er vervolgens 2 ton in mijn chipszak moet zitten voordat ik het proef.
Lidl.quote:
maar daar staat ook lays tussen en die hoort qua smaak inmiddels bijquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:30 schreef ukga het volgende:
Speciaal voor Dannie
http://fok.beslist.nl/pro(...)nken_574525/r/chips/
zoekfunctie op fok is rot, groot gelijk dat hij hem niet geprobeerd heeftquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:10 schreef Spek_boy7 het volgende:
hier zijn al hele veel berichten over geweest danny gebruik is de zoekfunctie ofzo maar voor de rest is wel rot dat ze dat doen jah hoekom je trouwens aan een rode naam lol you take the red pill or the blue pill xD
Hoe weet jij hoe condooms smaken?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:52 schreef Danny het volgende:
[..]
maar daar staat ook lays tussen en die hoort qua smaak inmiddels bij
http://fok.beslist.nl/products/r/suikerklontjes/
of
http://fok.beslist.nl/products/gezond_mooi/gezond_mooi_562520/
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe '25% minder zout' Lays chips gegeten.
Het is dan ook een ergerlijke klacht. Hoe kan je nou zo'n simpel basic product als bijv. Lays paprika chips zodanig verneuken dat het gewoon niet meer lekker is. Wat eist een consument aan chips? Smaak, dikte/krokantheid en evt. nog in welke olie gebakken, that's all. Daar kan niks mis mee gaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:02 schreef ukga het volgende:
Je bent er wel mee bezig he? op je twidda stond het ook al;
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef BasEnAad het volgende:
Teregten klagt. Als je wil afvallen, dan moet je maar geen chips eten. Ik wil graag vette en zoute chips als ik daar zin in heb.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef sc00p het volgende:
Nu zit je na 10 chipjes in plaats van 8 op je dagelijkse hoeveelheid zout.
En trouwes, echte bazen eten:
[ afbeelding ]
Niet alleen je nieuwsberichten zijn dus goedkoop, je hele levensstijl is hetquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:42 schreef Djeez het volgende:
[..]Of de Lidl-variant, kost slechts de helft en smaakt net zo baas
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet alleen je nieuwsberichten zijn dus goedkoop, je hele levensstijl is het.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet alleen je nieuwsberichten zijn dus goedkoop, je hele levensstijl is het.
Waarom zou men geen nieuwe Lays chips willen eten? En als geen hond ze meer wilt eten nemen ze dat bij de voedselbank vanzelfsprekend niet aan, hè. Mislukte poging, pauperrr.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:46 schreef Djeez het volgende:
[..]Jij krijgt straks van de voedselbank allemaal nieuwe Lays-chips die geen hond meer wil eten
Omdat hier op FOK! staat dat ze niet te vreten zijn. En alles wat te lang in de schappen blijft liggen, gaat naar de voedselbank. Of naar Afrika...quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom zou men geen nieuwe Lays chips willen eten? En als geen hond ze meer wilt eten nemen ze dat bij de voedselbank vanzelfsprekend niet aan, hè. Mislukte poging, pauperrr.
ik bestel altijd een aardbeienmilkshake. ik doe niet aan kankerverwekkende light-produktenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:53 schreef Pizza_Boom het volgende:
OP doet me denken aan mensen die een go large Big Mac menu bestellen met een extra portie friet, maar er een cola light bij nemen omdat ze niet willen aankomen.
Aspartaam doel je op? Dat scheen volgens mij een hoax te zijn, not sure though.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:16 schreef Danny het volgende:
[..]
ik bestel altijd een aardbeienmilkshake. ik doe niet aan kankerverwekkende light-produkten
Not provenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:16 schreef Danny het volgende:
[..]
ik bestel altijd een aardbeienmilkshake. ik doe niet aan kankerverwekkende light-produkten
Nooit,quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:57 schreef Danny het volgende:
[..]
dan houden we het op smakeloze, ranzige light zooi, ook goed
die heeft Lays dus niet meer. Lays is nu alleen voor healthfreaks die smaakloze rommel waarderen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef ukga het volgende:
Koop in het vervolg een andere zak zonder LIGHT, MINDER ZOUT of VET VRIj
dat dusquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Minder zout... minder suiker... minder vet... ik word er helemaal niet goed van. Voor zover ik weet zijn zout suiker en vet gewoon natuurproducten die elk mens verdomme gewoon nodig heeft, maar omdat er zoveel van die lompe vetzakken zijn die porties vreten van een gemiddelde olifant moet ineens alles naar light. En het erge is dat die in de supermarkten gewoon de normale producten verdringen. Ik ben woestEn de smaak van al die producten wordt slechter en slechter totdat er zoveel zoet- en smaakstoffen inzitten dat het gewoon een chemische hap is en ze net zo goed alleen nog maar tabletjes hoeven uit te delen met alle soorten smaken.
Helemaal niet raar. Light/no-fat etc is marketing. Niets meer en niets minder. Als je normaal beweegt wordt je echt niet opeens moddervet als je volle melk of lekkere chips eet zo nu en dan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 07:49 schreef female81 het volgende:
Soms is het gebrek aan keuze best vervelend, omdat het voor mij (laag gewicht, deels veroorzaakt door diabetes) goed is om gewoon volle producten te kopen. Maar dan zijn er alleen maar halfvol- of 0% vet-opties. Bij fruityoghurt bijvoorbeeld, waar ik een groot liefhebster van ben. Dus daar schiet je niks mee op. Als je zelf níet mager wilt zijn, wordt je gewicht mede door de voedselindustrie alsnog laag gehouden.![]()
Ik vind het sowieso iets truttigs hebben om persé een dergelijke variant te willen hebben kopen. Vroeger aten mensen ook gewoon volle producten, en waren ze gemiddeld genomen zéker niet dikker dan nu. Rááár...
Mensen die blind geloven in reclamepraatjes.quote:Wat die stomme dieetmanie betreft, ietwat offtopic: Ik zag in de supermarkt een enorm schap met Modifast-troep die in de reclame is, en het vliegt echt de winkel uit. Wat zijn dat voor idioten, die dat zo graag willen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |