het IS niet de light versie. Het is ALLE lays chips die ze naar de klote hebben geholpen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef cherishable het volgende:
Dan koop je toch de niet-light versie? Volgens is die 'light-chips' ook absoluut niet gezonder of minder vet. 'T is allemaal troep!
en wel heel duidelijk ookquote:
En je kunt er ook tegelijk ook over klagenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:33 schreef Ennas het volgende:
je kan toch ook andere chips kopen die je wel lekker vindt?
ik kocht lays omdat ik die juist lekker vond. nu niet meer en dus moet ik eerst weer tig andere merken gaan proberen. lays komt er iig niet meer in. Heb twee zakken zo weg kunnen flikkeren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:33 schreef Ennas het volgende:
Kan je die overal kopen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef sc00p het volgende:
Nu zit je na 10 chipjes in plaats van 8 op je dagelijkse hoeveelheid zout.
En trouwes, echte bazen eten:
[ afbeelding ]
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:35 schreef ukga het volgende:
Iedereen gaat opeens politiek correct lullen in dit topic omdat Danny de TS is___!
Probeer Kettle eens zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:35 schreef Danny het volgende:
[..]
ik kocht lays omdat ik die juist lekker vond. nu niet meer en dus moet ik eerst weer tig andere merken gaan proberen. lays komt er iig niet meer in. Heb twee zakken zo weg kunnen flikkeren.
Bij een knappe supermarkt wel.quote:
Binnenkort eens kopenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef sc00p het volgende:
[..]
Probeer Kettle eens zou ik zeggen!
[..]
Bij een knappe supermarkt wel.
TS faalt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:35 schreef ukga het volgende:
Iedereen gaat opeens politiek correct lullen in dit topic omdat Danny de TS is___!
Lekker ja, mits je toch al toe bent aan een nieuw gebit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef sc00p het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals? Lays was toch wel altijd mijn favoriete chipsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:33 schreef Ennas het volgende:
Wel lekker, beetje prijzig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef sc00p het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is alleen de bolognese lekker van.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:40 schreef Panzermaus het volgende:
Probeer Croky, vind ik al jaren stukken beter te vreten dan Lays. De weinige keren dat ik nog chips eet dan, lege kcals en een hoop rotzooi.
En saté.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar is alleen de bolognese lekker van.
Klopt!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar is alleen de bolognese lekker van.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:54 schreef Buitendam het volgende:
Volwassen mannen die klagen over producten die je als kind vreet.
Volgende topic over de dropsleutel van Haribo, TS?
Slechte troll dit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:54 schreef Buitendam het volgende:
Nou "volwassen kerel" Vertel dan maar eens wat voor versnaperingen jij in je bakkes steekt?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:54 schreef Buitendam het volgende:
Chips, hoezo? Maar gaan lopen klagen over het zoet/zouheidsgehalte om daarna 2 volle zakken weg te kenkeren doet mij vermoeden dat TS is opgegroeid met 1 liter appelmoes bij het avondeten, omdat ie geen flikker lust.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:59 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nou "volwassen kerel" Vertel dan maar eens wat voor versnaperingen jij in je bakkes steekt?
niceequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:54 schreef Buitendam het volgende:
Dan is het mij echt een raadsel waarom je dat volwassen mannen "argument" er dan bijhaalt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:01 schreef Buitendam het volgende:
Chips, hoezo? Maar gaan lopen klagen over het zoet/zouheidsgehalte om daarna 2 volle zakken weg te kenkeren doet mij vermoeden dat TS is opgegroeid met 1 liter appelmoes bij het avondeten, omdat ie geen flikker lust.
Klagen over chips.
Opnemen omdat de TS danny is...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dan is het mij echt een raadsel waarom je dat volwassen mannen "argument" er dan bijhaalt.
Chips worden namelijk van jong tot oud gegeten. De klacht is dat de dingen anders smaken als voorheen en dat kan ik beamen. Chips is sowieso geen gezond product. Al die kansloze pogingen om het dan een gezonder imago te geven zijn een klacht waard.
Verzin zelf eens iets. Die opmerking is inmiddels al meerdere keren gemaakt naar mensen die ontopic reageren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:07 schreef ukga het volgende:
Opnemen omdat de TS danny is. Als Richcaliber met zo een topic zou komen had je hem allang een note gegeven en het topic opslot gegooid
Omdat een volwassen kerel zegt dat zijn chipjes bah zijn en daarna 2 zakken wegflikkert, daarom.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dan is het mij echt een raadsel waarom je dat volwassen mannen "argument" er dan bijhaalt.
Chips worden namelijk van jong tot oud gegeten. De klacht is dat de dingen anders smaken als voorheen en dat kan ik beamen. Chips is sowieso geen gezond product. Al die kansloze pogingen om het dan een gezonder imago te geven zijn een klacht waard.
Dat doen ze. Er zijn van die light meuk versie's op de markt. Toch willen ze ook het originele product lighter maken. Imago gok ik zo. Net als dat "verstandige keuze" logo wat gewoon door de fabrikanten zelf wordt uitgegeven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
In plaats van dat zo'n fabrikant dan een extra variant op de markt gooit waar bewust 25% minder zout inzit en dat verkoopt - of probeert te verkopen - naast de gewone versie...
Echt, men zit niet op dat soort bagger te wachten! Vroeger was Dr. Pepper lekker, totdat ze er de helft van de suiker uithaalden en vervingen door aspartaam. Nu moet de consument Dr. Foots zoeken om ongeveer in de buurt van de originele smaak te blijven.
Enne... Dat consumenten machteloos staan is ook niet helemaal waar. Vraag dat maar aan Coca-Cola, die het lumineuze idee hadden om "New Coke" te gaan maken. Verkocht ook voor geen meter.
Omdat die light-rommel voor geen meter verkoopt, maken de fabrikanten dus elke keuze om bewust het echte spul te kopen onmogelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat doen ze. Er zijn van die light meuk versie's op de markt. Toch willen ze ook het originele product lighter maken. Imago gok ik zo. Net als dat "verstandige keuze" logo wat gewoon door de fabrikanten zelf wordt uitgegeven.
Zou dat het zijn ja? Ik blijf toch meer neigen naar het "kies bewust" marketing geneuzel op het moment.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:13 schreef TBAND het volgende:
Nonsens, het gaat niet om imago of 'gezond'. Het gaat om geld. Minder zout, minder kosten, simpel.
Vuile rodenten die gleufdieren. Allemaal.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:12 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Flikker op als je ergens geen verstand van hebt. Ga wortels knagen. Het gaat over chips hier.
Dat is wat ze willen dat je denktquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zou dat het zijn ja? Ik blijf toch meer neigen naar het "kies bewust" marketing geneuzel op het moment.
Ja, en? Prettig te weten dat er tenminste nog koolhydraten inzitten, maar alles wat een mens verder nodig heeft, zoals zout, vet, suiker enzo wordt eruitgehaald.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:16 schreef ukga het volgende:
het mooie van al die producten is dat er altijd opstaat LIGHT en MINDER VET
maar het zit nog steeds BOMVOL met koolhydraten_!
Nee, omdat er minder zout in zit (waarvan wij teveel eten) dan normale chips zijn normale chips precies hetzelfdequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef cherishable het volgende:
Dan koop je toch de niet-light versie? Volgens is die 'light-chips' ook absoluut niet gezonder of minder vet. 'T is allemaal troep!
Niet iedereen wil een gratenpakhuis zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:53 schreef ukga het volgende:
[..]
voornamelijk door koolhydraten wordt men dik
Ja weet Danny veelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:04 schreef richnigger het volgende:
Als het 25% minder zout is, is het 25% zoeter? De logica ontgaat me.
Oh nee, er moet nog 12k naar Ted.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:52 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
TS denkt dat hij stoer is dat hij merkchips kan betalen omdat hij geld aftroggelt van naïve mensen op het internet![]()
![]()
![]()
![]()
²
AH Huismerk is duurder dan Lays zelf failquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:18 schreef pussywillow het volgende:
En ook het AH huismerk heeft nu ineens 25% minder zoutEigenlijk zouden we gewoon massaal moeten stoppen met het te kopen.
nee, in dit specifieke geval. paprikachips die smaakt naar suikerklontjes is natuurlijk niet te vreten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:04 schreef richnigger het volgende:
Als het 25% minder zout is, is het 25% zoeter? De logica ontgaat me.
Goed punt, maar ik denk het wel, omdat ze het altijd kunnen manoevreren in de richting van de subjectiviteit van smaak en beleving enzo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 06:52 schreef Danny het volgende:
Ik vraag me af of ze met 'de smaak is 100% hetzelfde' mogen adverteren als dat duidelijk NIET het geval is trouwens.
ik niet. zag laatst toevallig dat de xenos de oude paprika crispy chips nog verkochten. tien zakken meegenomen. Doe ik een jaar mee. Daarna overstappen naar croky of voor mijn part Aldi als die nog chips hebben waar een beetje smaak aan zit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 06:58 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Goed punt, maar ik denk het wel, omdat ze het altijd kunnen manoevreren in de richting van de subjectiviteit van smaak en beleving enzo.
Maar ik ben het eens met de klacht hoor, elke keer als ik zo'n zak chips in de schappen zie staan dan denk ik van 'oh ja da's wel lekker' en ik weet altijd dat ik weer teleurgesteld ga worden met de eerste hap. En dan toch weer zwichten en een week later dezelfde fout maken
Zo is het maar net.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef BasEnAad het volgende:
Teregten klagt. Als je wil afvallen, dan moet je maar geen chips eten. Ik wil graag vette en zoute chips als ik daar zin in heb.
Oei, verrotte smaakpapillen. Zou ik eens naar laten kijken! (of je werkt bij/voor Lays, dat kan ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:55 schreef Mozy het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel lekker. Ik proef eigenlijk geen verschil
Meer chips is alleen handig als die chips niet enorm ranzig is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:02 schreef tja77 het volgende:
Onterechte klacht, minder zout, is meer chips....
Waar koop je die?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Oei, verrotte smaakpapillen. Zou ik eens naar laten kijken! (of je werkt bij/voor Lays, dat kan ook)
[..]
Meer chips is alleen handig als die chips niet enorm ranzig is.
Maar deze geproefd en die is wel lekker pittig
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |