Overgewicht krijg je niet van zoutquote:Op maandag 11 april 2011 21:50 schreef Taartjeh het volgende:
Kijk is wat een overgewicht op de straten.
Als mensen eens hun eetbuien onder controle houden hoefde dit niet hoor!quote:Op maandag 11 april 2011 21:50 schreef Taartjeh het volgende:
Kijk is wat een overwicht op de straten.
quote:Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef Rainb0ws het volgende:
Mensen die geen broccoli eten als snack.
Inbe4 Nothing is poison, Everything is poison.quote:Op maandag 11 april 2011 21:52 schreef themole het volgende:
[..]
Nee, maar het is ook niet echt goed voor je in grote hoeveelheden.
Het had ook echt zo ver moeten komen dat het gedwongen moestquote:Op maandag 11 april 2011 21:55 schreef 9611Niels het volgende:
Terechte klacht. Die Duyvis borrelnoten en sommige Lay's smaken nergens meer naar.
quote:Op maandag 11 april 2011 22:00 schreef Ciske- het volgende:
Terechte klacht.
Sowieso dat hele 'gezondere variant' gedoe![]()
Ik wil geen ovengebakken friet met halvanaise, geen chips met 30% minder vet en geen 0% vet toetjes met zoetstofIk wil vette friet boordevol transvetten, druipend van de mayo.
Knapperige, vette chips en volle, romige kwark. Ik eet nl geen friet en toetjes omdat ik gezond wil doen, maar omdat het lekker is. En als je het met mate doet kan dat prima. En de dagen daartussen, als ik gezond wil doen, dan eet ik wel groente en geen voorgemaakte meuk.
Klopt, sinds Lays minder zout in de chips gebruikt koop ik het nooit meer. De superchips van Lays was nog wel altijd gewoon met dezelfde hoeveelheid zout, dus die kocht ik dan, maar die is sinds kort ook minder zout, dus die koop ik nu ook niet meer.quote:Op maandag 11 april 2011 21:55 schreef 9611Niels het volgende:
Terechte klacht. Die Duyvis borrelnoten en sommige Lay's smaken nergens meer naar.
Foutje.quote:
Dit. ik vindt het van de gekke dat mensen niet meer zelf kunnen kiezen wat ze willen.quote:Op maandag 11 april 2011 22:00 schreef Ciske- het volgende:
Terechte klacht.
Sowieso dat hele 'gezondere variant' gedoe![]()
Ik wil geen ovengebakken friet met halvanaise, geen chips met 30% minder vet en geen 0% vet toetjes met zoetstofIk wil vette friet boordevol transvetten, druipend van de mayo.
Knapperige, vette chips en volle, romige kwark. Ik eet nl geen friet en toetjes omdat ik gezond wil doen, maar omdat het lekker is. En als je het met mate doet kan dat prima. En de dagen daartussen, als ik gezond wil doen, dan eet ik wel groente en geen voorgemaakte meuk.
quote:Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef Rainb0ws het volgende:
Mensen die geen broccoli eten als snack.
Onzin dat plaatje. Je moet lekkere dingen gewoon laten voor wat ze zijn, en ze met mate consumeren. Dan is er niks aan de hand.quote:
Mensen die geen courchette in hun kontgat stoppenquote:Op maandag 11 april 2011 22:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Mensen die geen biologische wortelsap drinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |