Niet iedereen kan de hele dag achter de PC zittenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:25 schreef Writersright het volgende:
En dan komen ze met "leuke feitjes".......DIE AL DE HELE DAG OP NU.NL STAAN.
Dat is dus die kneus met zijn Thunderbirds tune. Dan kan je vervolgens kiezen tussen 2 nummers (die allebei klote zijn) en dan zijn er nog mensen die er op stemmen ook nog.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:26 schreef schommelstoel het volgende:
3FM is juist één van de betere.
Jij bent zeker zo'n 538 sletje
Gerard Ekdom![]()
Jij moet bijna wel smaak hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:28 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dat is dus die kneus met zijn Thunderbirds tune. Dan kan je vervolgens kiezen tussen 2 nummers (die allebei klote zijn) en dan zijn er nog mensen die er op stemmen ook nog.
Wat is je muzieksmaak?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:28 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dat is dus die kneus met zijn Thunderbirds tune. Dan kan je vervolgens kiezen tussen 2 nummers (die allebei klote zijn) en dan zijn er nog mensen die er op stemmen ook nog.
En jij vindt het zeker een goed idee om iets van 7 keer per dag naar hetzelfde nummer te luisteren en dat vervolgens een paar maanden te herhalen?quote:
Alleen de ekte ekte autisten hebben zo'n ding op.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:27 schreef Watertornado het volgende:
Wat dacht je van een dergelijk apparaat om je oren geklemd?
[ afbeelding ]
Kun je de hele dag luisteren wat jij wilt.
Dus jij haat 538 ook begrijp ik?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:31 schreef Writersright het volgende:
[..]
En jij vindt het zeker een goed idee om iets van 7 keer per dag naar hetzelfde nummer te luisteren en dat vervolgens een paar maanden te herhalen?
Kijk, zoals het hoort, hier kan elke 3FM/Q-Music/538-luisteraar een puntje aan zuigen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:30 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Ik probeer elke keer een luchtgitaar te verdienen!
Oh, nee, maar ik was een Arrow luisteraar en Veronica komt het dichtst in de buurt in de autoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:31 schreef Writersright het volgende:
[..]
En jij vindt het zeker een goed idee om iets van 7 keer per dag naar hetzelfde nummer te luisteren en dat vervolgens een paar maanden te herhalen?
Nou de muziek is niet eens het ergste probleem. Het feit dat je elke dag elk nummer zo'n 7 keer hoort en dat maand na maand na maand......en dan heb ik het nog niet eens over die vreselijke reclames die elk uur hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat is je muzieksmaak?
Ik ben wel van de poprock/indie en kan daarom alleen maar blij zijn met 3FM.
Zoek eens even voor de aardigheid 2 dubbele nummers op een dag uitgezonderd de megahitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:31 schreef Writersright het volgende:
[..]
3FM draait juist ook wel eens iets anders dan de normale hitjes.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:31 schreef Writersright het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je Anouk en Kane poprock/indie noemen? Ik zou het al niet eens muziek willen noemen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat is je muzieksmaak?
Ik ben wel van de poprock/indie en kan daarom alleen maar blij zijn met 3FM.
Dat vreselijke nummer van Kings of Leon dat als de Counting Crows klinkt en dat vreselijke nummer van beady Eye die wanhopig Lennon probeert te imiteren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zoek eens even voor de aardigheid 2 dubbele nummers op een dag uitgezonderd de megahithttp://www.3fm.nl/welkliedjewasdat
Hoe laat waren die dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dat vreselijke nummer van Kings of Leon dat als de Counting Crows klinkt en dat vreselijke nummer van beady Eye die wanhopig Lennon probeert te imiteren.
Ja, dat krijg je met radio hč? Ze draaien ook wel eens muziek die andere mensen tof vinden en jij wat minder.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dat vreselijke nummer van Kings of Leon dat als de Counting Crows klinkt en dat vreselijke nummer van beady Eye die wanhopig Lennon probeert te imiteren.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef GoldenBatt het volgende:
3FM is wel een van de betere zenders, Giel mag dan wel iets minder kletsen, Coen en Sander heel iets minder kinderachtig, maar wel blijven lachen, voor de rest kwa muziek de betere zender,
538: Herhaalt tot je der bij neervalt, en dan ook alleen maar Lady Gaga enz, met af en toe een wat ouder nummer der tussen door. Leuk voor een dagje of 2, stond altijd op bij ons, ben je na 4 maand echt klaar mee...
Veronica: Leuk die klasiekers, ook deze 4/5 maand geluisterd, op een gegeven moment weet je het wel, dit nummer draaien ze eens per dag, die andere eens in de 2/3 dagen. Elke dag zowat zelfde playlist, op shuffle dan wel. Met eens in de zoveel tijd nummer wat der bij in gegooit word/der uit gehaald wordt, en heel enkel modern nummertje (wat steeds de zelfde zijn). Leuk voor een dagje, om vervolgens 2 week uit te laten. Enkel de grappen om 10 over 4 zijn leuk voor dagelijkse herhaling (op het deuntje van tig jaar oud na...)
Q-Music: De meest trieste zender van alles bij elkaar. Vaak hebben ze wel een prijs vraag, omdat anders niemand blijft hangen volgens mij.
- Hebben ze een prijsvraag, hoor je 1X per 10 minuten "Win bij Q-Music!"
- Ontzettend vervelende DJ's
- Elke 20 minuten (!!!!!) reclame,
- 538 Wannabe's, met foute uur dan wel, maar dat heb je na 2 week ook wel keer gehoord...
Conclussie, wees blij met 3FM. Dat staat na 538, Veronica en Q-Music nu bij ons op, beste van alles te pruimen. Zoals zei, wat minder gelul van Giel mag wel, al zijn zijn live artiesten vaak erg goed. Maar kwa muziek, wat oud, wat nieuws, en wat aparts, van alles wat, wordt je teminste niet zo snel zat
Ieder z'n meuk/meug zal ik maar zeggen. Zelf luister ik alleen heen en terug van het werk en dan is het goed te pruimen, af en toe wel een nummertje wat eerder die week is gespeeld, maar niet extreem veel. Op mijn werk moet ik verplicht Q-Music luisteren dankzij collega's; ik hoor elke dag twee keer hetzelfde en dat dan 5 dagen per weekquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef GoldenBatt het volgende:
Veronica: Leuk die klasiekers, ook deze 4/5 maand geluisterd, op een gegeven moment weet je het wel, dit nummer draaien ze eens per dag, die andere eens in de 2/3 dagen. Elke dag zowat zelfde playlist, op shuffle dan wel. Met eens in de zoveel tijd nummer wat der bij in gegooit word/der uit gehaald wordt, en heel enkel modern nummertje (wat steeds de zelfde zijn). Leuk voor een dagje, om vervolgens 2 week uit te laten. Enkel de grappen om 10 over 4 zijn leuk voor dagelijkse herhaling (op het deuntje van tig jaar oud na...)
Dit is geloof ik 1 van de weinig keren dat ik het met je eens ben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht!
Sowieso 3FM en Radio 538_!
Ja mang! Stel je voor!quote:
Zeg ik dat zij dat zijn? Njente. Ik zeg: omdat ik van die muziek houd kan ik mij het beste thuis voelen wb. smaak bij 3FM.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je Anouk en Kane poprock/indie noemen? Ik zou het al niet eens muziek willen noemen.
Sowieso radioquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht!
Sowieso 3FM en Radio 538_!
Je voelt je nu zeker wel erg vies? Zou ik me wel voelen, een serieuze reactie in een subforum waar dat bést mag en kan. Dat doet de kwaliteit goed. Bij dezen krijg je van mij een pluim!quote:
Kwa muziek ben ik ook erg breed georiënteerd, en zet liefst me eigen playlist op met nog meer verschillende soorten muziek er in, maar dat gaat niet op het werk, en daar luisteren we dus dag in dag uit naar een zender. Veronica wel tof opzich, en zeker wel als je der niet hele dag naar luisterd. Maar als je daar echt een maand lang naar luisterd, valt t echt op dat ze veel herhalen. Niet zoals 538 ofzo doet, tig keer op een dag, maar gewoon elke dag shuffelen door praktisch de zelfde lijst, en dat maakt t na tijd luisteren ook erg vervelend. Al is het beter als Q-Music oid ^^quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ieder z'n meuk/meug zal ik maar zeggen. Zelf luister ik alleen heen en terug van het werk en dan is het goed te pruimen, af en toe wel een nummertje wat eerder die week is gespeeld, maar niet extreem veel. Op mijn werk moet ik verplicht Q-Music luisteren dankzij collega's; ik hoor elke dag twee keer hetzelfde en dat dan 5 dagen per week
Maar zoals ik al zei; ieder z'n meuk/meug, ik ben vrij breed georiënteerd qua muziek maar vind sommige zenders na verloop van tijd gewoon zaaddodend saai, dan heb ik liever wat oudere hits die ik nog steeds kan waarderen.
Zeg dan gewoon dat je geen muziek wilt luisteren en alleen maar BNR op heb staan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:30 schreef HerrUmlaut het volgende:
3FM, 538, Q music,.... allemaal voor laagopgeleiden.
Radio 1 en/of 2 is voor echte bazen!
538 zouden de Arctic Monkeys niet draaien, 3FM dan weer wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je Anouk en Kane poprock/indie noemen? Ik zou het al niet eens muziek willen noemen.
Babyboomer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:30 schreef HerrUmlaut het volgende:
3FM, 538, Q music,.... allemaal voor laagopgeleiden.
Radio 1 en/of 2 is voor echte bazen!
Niets mis met Anouk en Kane overigens. Ik kan mij wel vinden in poprock/indie, maar voel mij beter thuis bij Veronica dan 3FM, wellicht heeft het iets te maken met de leeftijd van de zender? Ik krijg het idee dat 3FM veel en veel meer populaire bende draait?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zeg ik dat zij dat zijn? Njente. Ik zeg: omdat ik van die muziek houd kan ik mij het beste thuis voelen wb. smaak bij 3FM.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je voelt je nu zeker wel erg vies? Zou ik me wel voelen, een serieuze reactie in een subforum waar dat bést mag en kan. Dat doet de kwaliteit goed. Bij dezen krijg je van mij een pluim!
Qua brede oriëntatie heb ik het dan echt van Rompeprop tot Vivaldi of Armin van Buuren hč?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:48 schreef GoldenBatt het volgende:
[..]
Kwa muziek ben ik ook erg breed georiënteerd, en zet liefst me eigen playlist op met nog meer verschillende soorten muziek er in, maar dat gaat niet op het werk, en daar luisteren we dus dag in dag uit naar een zender. Veronica wel tof opzich, en zeker wel als je der niet hele dag naar luisterd. Maar als je daar echt een maand lang naar luisterd, valt t echt op dat ze veel herhalen. Niet zoals 538 ofzo doet, tig keer op een dag, maar gewoon elke dag shuffelen door praktisch de zelfde lijst, en dat maakt t na tijd luisteren ook erg vervelend. Al is het beter als Q-Music oid ^^
Van Armin van Buren tot System of a down, van Ayreon tot Beethoven hierzoquote:Qua brede oriëntatie heb ik het dan echt van Rompeprop tot Vivaldi of Armin van Buuren hč?en tuurlijk zet ik ook het liefst mijn eigen playlist op, maar mijn autoradio is pauper, dus dat gaat niet. Ik hoop stiekem dat na de veiling van andere FM zenders, dat er echt vernieuwende zender komt, welke echt alles draait wat er is, maar die kans is nogal klein, gezien het grote publiek slechts 1 of 2 genres kan waarderen, wat weer inhoud dat de playlist een stuk kleiner wordt. (en natuurlijk speelt het commerciële aspect ook een grote rol)
Ach, op het werk staat 538 op en die draaien zo mogelijk NOG vaker dezelfde muziek dan Giel...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Timur Open Radio
De Coen & Sander Show![]()
De muziek is helaas wel KUT en ze hebben iedere dag dezelfde playlist
Netjes! Er zijn weinig mensen die zeggen een brede smaak muziek te hebben en het te kunnen menen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:56 schreef GoldenBatt het volgende:
[..]
Van Armin van Buren tot System of a down, van Ayreon tot Beethoven hierzo
Langleve mijn auto radio, met een 120GB ipod der aan. Antenne is de eerste anderhalf maand niet eens aangesloten geweest
Eens, jammer dat Arrow en Hotradio niet (meer) in de ether te beluisteren zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef Ikbenserieus het volgende:
Veronica/Arrow Classic rock/ Hotradio plus.
Vind ik persoonlijk de beste commerciele zenders.
Kijk anders eens naar die FM dingen, van die dingen die je in je 12volt aansluiting stopt, je mp3 daar aan hangt, en radio ff goed afsteld. Er zijn der paar die wel goed geluid door geven, en tis makkelijke oplossing voor als je radio echt te lastig te verwijderen isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Netjes! Er zijn weinig mensen die zeggen een brede smaak muziek te hebben en het te kunnen menen!![]()
Helaas is mijn radio geďntegreerd met met mijn boardcomputer en heb ik niet de fut om mijn dashboard open te slopenmisschien dat ik het van de zomer eens doe, zal een hoop kutmuziek schelen.
Ja, zo'n geval heb ik al, dat is geďntegreerd met mijn handsfree-kit, helaas vindt mijn telefoon-batterij dat niet zo tofquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef GoldenBatt het volgende:
[..]
Kijk anders eens naar die FM dingen, van die dingen die je in je 12volt aansluiting stopt, je mp3 daar aan hangt, en radio ff goed afsteld. Er zijn der paar die wel goed geluid door geven, en tis makkelijke oplossing voor als je radio echt te lastig te verwijderen is
Hotradio Plus is hier gewoon via de 98.00mhz te ontvangen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Netjes! Er zijn weinig mensen die zeggen een brede smaak muziek te hebben en het te kunnen menen!![]()
Helaas is mijn radio geďntegreerd met met mijn boardcomputer en heb ik niet de fut om mijn dashboard open te slopenmisschien dat ik het van de zomer eens doe, zal een hoop kutmuziek schelen.
[..]
Eens, jammer dat Arrow en Hotradio niet (meer) in de ether te beluisteren zijn.
Ik zit in Noord-Holland, Hotradio Plus zit alleen in het Oosten, best jammer. Als ik in die regio rij gaat hij wel altijd op Hotradio trouwens.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Hotradio Plus is hier gewoon via de 98.00mhz te ontvangen.
Ja, daarom MP3 speler pakken, muziek afspelen met telefoon is niet grappig met hedendaagse smartphone..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, zo'n geval heb ik al, dat is geďntegreerd met mijn handsfree-kit, helaas vindt mijn telefoon-batterij dat niet zo tofwel een goede tip voor mensen met een goede telefoon/mp3-speler trouwens.
Dat is voor onopgeleide paupers en dus niet relevant voor moi.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:22 schreef linpunt het volgende:
TS moet blij zijn dat hij niet in een kledingwinkel werkt.
Daar moet je nog kuttere muziek luisteren dus dat was om je beter te laten voelen, mmmmkay?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:23 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dat is voor onopgeleide paupers en dus niet relevant voor moi.
Ok thanks, het werkte .quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef linpunt het volgende:
[..]
Daar moet je nog kuttere muziek luisteren dus dat was om je beter te laten voelen, mmmmkay?
Kicken niet?quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:24 schreef nattermann het volgende:
3fm
538, de Telegraaf onder de radiozenders
Giel
Gerard Ekdom![]()
![]()
Michiel Veenstra
Coen en Sander
Timur & Ramon
Eric Corton![]()
![]()
Het gepraat van BNR is inderdaad veel beter dan die paupers van RTL-Z.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je geen muziek wilt luisteren en alleen maar BNR op heb staan.
Verder is BNR wel een fijne zender als je geen rtl-z nieuws kan volgen.
Die laatste stopt er mee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:44 schreef Fes1-2 het volgende:
Kan het niet beter zeggen. Ook die laatste klopt hard!
[..]
Goede keuze.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef Ikbenserieus het volgende:
Veronica/Arrow Classic rock/ Hotradio plus.
Vind ik persoonlijk de beste commerciele zenders.
Kings of Leon met de Counting Crows vergelijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef Writersright het volgende:
[..]
Of arrow wat dat betreft... Prima muziek meestal, maar het moeten altijd de hits van grotere bands zijn. Mij lijkt een classic rock zender die ook eens wat obscuurdere klassiekers of een B kantje opgraaft juist zo tof.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:25 schreef Disorder het volgende:
Iedereen die zeurt over de herhaling bij 3fm heeft nog nooit 538, q music of veronica gehoord. Jezus tyfus.
Veronica is echt een ongelooflijke bouten-zenderquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:25 schreef Disorder het volgende:
Iedereen die zeurt over de herhaling bij 3fm heeft nog nooit 538, q music of veronica gehoord. Jezus tyfus.
KX Radio vind ik beter.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:47 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Veronica is echt een ongelooflijke bouten-zender![]()
Dat die zender nog bestaat...![]()
3FM is wel okč, op Giel Beelen na, over het paard getild zeikertje
Maar radio2 heeft wel mijn voorkeur, muziek in alle soorten en uit alle jaren
8fm is zeker goed.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:55 schreef female81 het volgende:
Er valt het nodige op 3fm aan te merken. Met name het ophemelen van niet bijster spannende poprock/indiepop (zeker als het uit Nederland komt), en de eeuwige herhalingsoefening van Giel Beelen, in feite stukken minder rebels dan dat 'ie zich voor probeert te doen.
Maar als je bedenkt hoe de meeste fm-zenders klinken, mag je eigenlijk nog blij zijn dat 'ie dáár op staat. Het kan erger.
Hier hebben we ook nog 8fm Brabant, maar ja, da's híer en niet elders in het land. Ik weet niet wat de alternatieven in andere provincies zijn qua regionale zenders met afwisselende muziek van vroeger tot nu.
Het is maar dat ik nog geen Internetradiowekker heb, anders kon ik met StuBru slapen en opstaan. Ik woon te ver van de Belgische grens...quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:55 schreef female81 het volgende:
Maar als je bedenkt hoe de meeste fm-zenders klinken, mag je eigenlijk nog blij zijn dat 'ie dáár op staat. Het kan erger.
Zeker. Knap hoe ze een playlist weten te maken met enkel commerciële muziek, zonder dat het eentonig, bloedeloos of plat wordt. En als geheel klinkt het ook gewoon gezellig, alsof de mensen daar oprecht plezier hebben in hun werk.quote:
Lange leve het grensgebied. Ik luister regelmatig naar Q-music (Be) en natuurlijk HUNDERKOMMAFÜNF DAS HITRADIO DAS BESTE DIE ACHTZIGER DIE NEUNZIGER UND DAS BESTE VON HEUTE.. VERDAMTTTt!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:53 schreef Barcaconia het volgende:
Ik hoor je klacht. Sinds ik inLimburg
werk kan ik alleen nog maar 3FM luisteren aangezien dat het enige station is dat mijn hele woon-werk verkeer werkt ipv 3x van zender te moeten wisselen (
Limburg
).
Dus die hoerige Beelen in de ochtend, wat dus verschrikkelijk is. Coen en Sander zijn nog wel enigszins vermakelijk maar ook niet geweldig.
Dat was toch het deuntje van die Rob Stenders? Niet van Paul Rabbering?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:55 schreef Prullenbak6 het volgende:
Bij mij op het werk word ook de hele dag 3FM gedraaid. Hele dag die stomme klote muziek aanhoren, dat stomme gejank van die RnB lui en rappers en dan soms komt er weer zon liedje waar de stem vervormt is met een computer. Maar soms zitten er wel een liedje tussen die goed is
En morgen is het weer vrijdagmiddag. Met dat oh zo vervelende deuntje die een surinamer zingt.
Het is weer vrijdagmiddag met rabradio.
Niet op maandag
Niet op woensdag
en ook niet dinsdag
Niet op donderdag
en helemaal niet op zaterdag of zondag
Maar gewoon op vrijdag middag met rabradio.
doet me denken aan (2.05)
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |