Niet iedereen kan de hele dag achter de PC zittenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:25 schreef Writersright het volgende:
En dan komen ze met "leuke feitjes".......DIE AL DE HELE DAG OP NU.NL STAAN.
Dat is dus die kneus met zijn Thunderbirds tune. Dan kan je vervolgens kiezen tussen 2 nummers (die allebei klote zijn) en dan zijn er nog mensen die er op stemmen ook nog.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:26 schreef schommelstoel het volgende:
3FM is juist één van de betere.
Jij bent zeker zo'n 538 sletje
Gerard Ekdom![]()
Jij moet bijna wel smaak hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:28 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dat is dus die kneus met zijn Thunderbirds tune. Dan kan je vervolgens kiezen tussen 2 nummers (die allebei klote zijn) en dan zijn er nog mensen die er op stemmen ook nog.
Wat is je muzieksmaak?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:28 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dat is dus die kneus met zijn Thunderbirds tune. Dan kan je vervolgens kiezen tussen 2 nummers (die allebei klote zijn) en dan zijn er nog mensen die er op stemmen ook nog.
En jij vindt het zeker een goed idee om iets van 7 keer per dag naar hetzelfde nummer te luisteren en dat vervolgens een paar maanden te herhalen?quote:
Alleen de ekte ekte autisten hebben zo'n ding op.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:27 schreef Watertornado het volgende:
Wat dacht je van een dergelijk apparaat om je oren geklemd?
[ afbeelding ]
Kun je de hele dag luisteren wat jij wilt.
Dus jij haat 538 ook begrijp ik?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:31 schreef Writersright het volgende:
[..]
En jij vindt het zeker een goed idee om iets van 7 keer per dag naar hetzelfde nummer te luisteren en dat vervolgens een paar maanden te herhalen?
Kijk, zoals het hoort, hier kan elke 3FM/Q-Music/538-luisteraar een puntje aan zuigen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:30 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Ik probeer elke keer een luchtgitaar te verdienen!
Oh, nee, maar ik was een Arrow luisteraar en Veronica komt het dichtst in de buurt in de autoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:31 schreef Writersright het volgende:
[..]
En jij vindt het zeker een goed idee om iets van 7 keer per dag naar hetzelfde nummer te luisteren en dat vervolgens een paar maanden te herhalen?
Nou de muziek is niet eens het ergste probleem. Het feit dat je elke dag elk nummer zo'n 7 keer hoort en dat maand na maand na maand......en dan heb ik het nog niet eens over die vreselijke reclames die elk uur hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat is je muzieksmaak?
Ik ben wel van de poprock/indie en kan daarom alleen maar blij zijn met 3FM.
Zoek eens even voor de aardigheid 2 dubbele nummers op een dag uitgezonderd de megahitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:31 schreef Writersright het volgende:
[..]
3FM draait juist ook wel eens iets anders dan de normale hitjes.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:31 schreef Writersright het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |