Van Armin van Buren tot System of a down, van Ayreon tot Beethoven hierzoquote:Qua brede oriëntatie heb ik het dan echt van Rompeprop tot Vivaldi of Armin van Buuren hè?en tuurlijk zet ik ook het liefst mijn eigen playlist op, maar mijn autoradio is pauper, dus dat gaat niet. Ik hoop stiekem dat na de veiling van andere FM zenders, dat er echt vernieuwende zender komt, welke echt alles draait wat er is, maar die kans is nogal klein, gezien het grote publiek slechts 1 of 2 genres kan waarderen, wat weer inhoud dat de playlist een stuk kleiner wordt. (en natuurlijk speelt het commerciële aspect ook een grote rol)
Ach, op het werk staat 538 op en die draaien zo mogelijk NOG vaker dezelfde muziek dan Giel...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Timur Open Radio
De Coen & Sander Show![]()
De muziek is helaas wel KUT en ze hebben iedere dag dezelfde playlist
Netjes! Er zijn weinig mensen die zeggen een brede smaak muziek te hebben en het te kunnen menen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:56 schreef GoldenBatt het volgende:
[..]
Van Armin van Buren tot System of a down, van Ayreon tot Beethoven hierzo
Langleve mijn auto radio, met een 120GB ipod der aan. Antenne is de eerste anderhalf maand niet eens aangesloten geweest
Eens, jammer dat Arrow en Hotradio niet (meer) in de ether te beluisteren zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef Ikbenserieus het volgende:
Veronica/Arrow Classic rock/ Hotradio plus.
Vind ik persoonlijk de beste commerciele zenders.
Kijk anders eens naar die FM dingen, van die dingen die je in je 12volt aansluiting stopt, je mp3 daar aan hangt, en radio ff goed afsteld. Er zijn der paar die wel goed geluid door geven, en tis makkelijke oplossing voor als je radio echt te lastig te verwijderen isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Netjes! Er zijn weinig mensen die zeggen een brede smaak muziek te hebben en het te kunnen menen!![]()
Helaas is mijn radio geïntegreerd met met mijn boardcomputer en heb ik niet de fut om mijn dashboard open te slopenmisschien dat ik het van de zomer eens doe, zal een hoop kutmuziek schelen.
Ja, zo'n geval heb ik al, dat is geïntegreerd met mijn handsfree-kit, helaas vindt mijn telefoon-batterij dat niet zo tofquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef GoldenBatt het volgende:
[..]
Kijk anders eens naar die FM dingen, van die dingen die je in je 12volt aansluiting stopt, je mp3 daar aan hangt, en radio ff goed afsteld. Er zijn der paar die wel goed geluid door geven, en tis makkelijke oplossing voor als je radio echt te lastig te verwijderen is
Hotradio Plus is hier gewoon via de 98.00mhz te ontvangen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Netjes! Er zijn weinig mensen die zeggen een brede smaak muziek te hebben en het te kunnen menen!![]()
Helaas is mijn radio geïntegreerd met met mijn boardcomputer en heb ik niet de fut om mijn dashboard open te slopenmisschien dat ik het van de zomer eens doe, zal een hoop kutmuziek schelen.
[..]
Eens, jammer dat Arrow en Hotradio niet (meer) in de ether te beluisteren zijn.
Ik zit in Noord-Holland, Hotradio Plus zit alleen in het Oosten, best jammer. Als ik in die regio rij gaat hij wel altijd op Hotradio trouwens.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Hotradio Plus is hier gewoon via de 98.00mhz te ontvangen.
Ja, daarom MP3 speler pakken, muziek afspelen met telefoon is niet grappig met hedendaagse smartphone..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, zo'n geval heb ik al, dat is geïntegreerd met mijn handsfree-kit, helaas vindt mijn telefoon-batterij dat niet zo tofwel een goede tip voor mensen met een goede telefoon/mp3-speler trouwens.
Dat is voor onopgeleide paupers en dus niet relevant voor moi.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:22 schreef linpunt het volgende:
TS moet blij zijn dat hij niet in een kledingwinkel werkt.
Daar moet je nog kuttere muziek luisteren dus dat was om je beter te laten voelen, mmmmkay?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:23 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dat is voor onopgeleide paupers en dus niet relevant voor moi.
Ok thanks, het werkte .quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef linpunt het volgende:
[..]
Daar moet je nog kuttere muziek luisteren dus dat was om je beter te laten voelen, mmmmkay?
Kicken niet?quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:24 schreef nattermann het volgende:
3fm
538, de Telegraaf onder de radiozenders
Giel
Gerard Ekdom![]()
![]()
Michiel Veenstra
Coen en Sander
Timur & Ramon
Eric Corton![]()
![]()
Het gepraat van BNR is inderdaad veel beter dan die paupers van RTL-Z.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je geen muziek wilt luisteren en alleen maar BNR op heb staan.
Verder is BNR wel een fijne zender als je geen rtl-z nieuws kan volgen.
Die laatste stopt er mee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:44 schreef Fes1-2 het volgende:
Kan het niet beter zeggen. Ook die laatste klopt hard!
[..]
Goede keuze.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef Ikbenserieus het volgende:
Veronica/Arrow Classic rock/ Hotradio plus.
Vind ik persoonlijk de beste commerciele zenders.
Kings of Leon met de Counting Crows vergelijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dat vreselijke nummer van Kings of Leon dat als de Counting Crows klinkt en dat vreselijke nummer van beady Eye die wanhopig Lennon probeert te imiteren.
Of arrow wat dat betreft... Prima muziek meestal, maar het moeten altijd de hits van grotere bands zijn. Mij lijkt een classic rock zender die ook eens wat obscuurdere klassiekers of een B kantje opgraaft juist zo tof.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:25 schreef Disorder het volgende:
Iedereen die zeurt over de herhaling bij 3fm heeft nog nooit 538, q music of veronica gehoord. Jezus tyfus.
Veronica is echt een ongelooflijke bouten-zenderquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:25 schreef Disorder het volgende:
Iedereen die zeurt over de herhaling bij 3fm heeft nog nooit 538, q music of veronica gehoord. Jezus tyfus.
KX Radio vind ik beter.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:47 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Veronica is echt een ongelooflijke bouten-zender![]()
Dat die zender nog bestaat...![]()
3FM is wel okè, op Giel Beelen na, over het paard getild zeikertje
Maar radio2 heeft wel mijn voorkeur, muziek in alle soorten en uit alle jaren
8fm is zeker goed.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:55 schreef female81 het volgende:
Er valt het nodige op 3fm aan te merken. Met name het ophemelen van niet bijster spannende poprock/indiepop (zeker als het uit Nederland komt), en de eeuwige herhalingsoefening van Giel Beelen, in feite stukken minder rebels dan dat 'ie zich voor probeert te doen.
Maar als je bedenkt hoe de meeste fm-zenders klinken, mag je eigenlijk nog blij zijn dat 'ie dáár op staat. Het kan erger.
Hier hebben we ook nog 8fm Brabant, maar ja, da's híer en niet elders in het land. Ik weet niet wat de alternatieven in andere provincies zijn qua regionale zenders met afwisselende muziek van vroeger tot nu.
Het is maar dat ik nog geen Internetradiowekker heb, anders kon ik met StuBru slapen en opstaan. Ik woon te ver van de Belgische grens...quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:55 schreef female81 het volgende:
Maar als je bedenkt hoe de meeste fm-zenders klinken, mag je eigenlijk nog blij zijn dat 'ie dáár op staat. Het kan erger.
Zeker. Knap hoe ze een playlist weten te maken met enkel commerciële muziek, zonder dat het eentonig, bloedeloos of plat wordt. En als geheel klinkt het ook gewoon gezellig, alsof de mensen daar oprecht plezier hebben in hun werk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |