Kings of Leon met de Counting Crows vergelijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dat vreselijke nummer van Kings of Leon dat als de Counting Crows klinkt en dat vreselijke nummer van beady Eye die wanhopig Lennon probeert te imiteren.
Of arrow wat dat betreft... Prima muziek meestal, maar het moeten altijd de hits van grotere bands zijn. Mij lijkt een classic rock zender die ook eens wat obscuurdere klassiekers of een B kantje opgraaft juist zo tof.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:25 schreef Disorder het volgende:
Iedereen die zeurt over de herhaling bij 3fm heeft nog nooit 538, q music of veronica gehoord. Jezus tyfus.
Veronica is echt een ongelooflijke bouten-zenderquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:25 schreef Disorder het volgende:
Iedereen die zeurt over de herhaling bij 3fm heeft nog nooit 538, q music of veronica gehoord. Jezus tyfus.
KX Radio vind ik beter.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:47 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Veronica is echt een ongelooflijke bouten-zender![]()
Dat die zender nog bestaat...![]()
3FM is wel okè, op Giel Beelen na, over het paard getild zeikertje
Maar radio2 heeft wel mijn voorkeur, muziek in alle soorten en uit alle jaren
8fm is zeker goed.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:55 schreef female81 het volgende:
Er valt het nodige op 3fm aan te merken. Met name het ophemelen van niet bijster spannende poprock/indiepop (zeker als het uit Nederland komt), en de eeuwige herhalingsoefening van Giel Beelen, in feite stukken minder rebels dan dat 'ie zich voor probeert te doen.
Maar als je bedenkt hoe de meeste fm-zenders klinken, mag je eigenlijk nog blij zijn dat 'ie dáár op staat. Het kan erger.
Hier hebben we ook nog 8fm Brabant, maar ja, da's híer en niet elders in het land. Ik weet niet wat de alternatieven in andere provincies zijn qua regionale zenders met afwisselende muziek van vroeger tot nu.
Het is maar dat ik nog geen Internetradiowekker heb, anders kon ik met StuBru slapen en opstaan. Ik woon te ver van de Belgische grens...quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:55 schreef female81 het volgende:
Maar als je bedenkt hoe de meeste fm-zenders klinken, mag je eigenlijk nog blij zijn dat 'ie dáár op staat. Het kan erger.
Zeker. Knap hoe ze een playlist weten te maken met enkel commerciële muziek, zonder dat het eentonig, bloedeloos of plat wordt. En als geheel klinkt het ook gewoon gezellig, alsof de mensen daar oprecht plezier hebben in hun werk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |