abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97049777
Onterechte klacht. Bij mij op mijn werk hebben ze continu die autotune-shit op de radio :') . Flikker dan voor de verandering een keer Kink FM ( _O_ ) aan ofzo!
Ich hab keine Lust
pi_97050454
Giel Beelen is dan ook niet altijd even interessant, maar het is een stuk beter aan te horen dan Edwin "HAHAHAHAHAHAHAHA" Evers...
Hier stond een kutsig.
Hier staat nu wederom een kutsig.
pi_97051005

*O* *O*
A man's got to do what a man's got to do.
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:53:10 #104
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_97051339
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:53 schreef Barcaconia het volgende:
Ik hoor je klacht. Sinds ik in :r Limburg :r werk kan ik alleen nog maar 3FM luisteren aangezien dat het enige station is dat mijn hele woon-werk verkeer werkt ipv 3x van zender te moeten wisselen ( :') Limburg :') ).

Dus die hoerige Beelen in de ochtend, wat dus verschrikkelijk is. Coen en Sander zijn nog wel enigszins vermakelijk maar ook niet geweldig.
Lange leve het grensgebied. Ik luister regelmatig naar Q-music (Be) en natuurlijk HUNDERKOMMAFÜNF DAS HITRADIO DAS BESTE DIE ACHTZIGER DIE NEUNZIGER UND DAS BESTE VON HEUTE.. VERDAMTTTt!!
I spoke proper England since I was a children.
pi_97051500
Bij mij op het werk word ook de hele dag 3FM gedraaid. Hele dag die stomme klote muziek aanhoren, dat stomme gejank van die RnB lui en rappers en dan soms komt er weer zon liedje waar de stem vervormt is met een computer. Maar soms zitten er wel een liedje tussen die goed is

En morgen is het weer vrijdagmiddag. Met dat oh zo vervelende deuntje die een surinamer zingt.

Het is weer vrijdagmiddag met rabradio.
Niet op maandag
Niet op woensdag
en ook niet dinsdag
Niet op donderdag
en helemaal niet op zaterdag of zondag
Maar gewoon op vrijdag middag met rabradio.

doet me denken aan (2.05)

Putin for President _O_
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:40:32 #106
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_97054438
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:55 schreef Prullenbak6 het volgende:
Bij mij op het werk word ook de hele dag 3FM gedraaid. Hele dag die stomme klote muziek aanhoren, dat stomme gejank van die RnB lui en rappers en dan soms komt er weer zon liedje waar de stem vervormt is met een computer. Maar soms zitten er wel een liedje tussen die goed is

En morgen is het weer vrijdagmiddag. Met dat oh zo vervelende deuntje die een surinamer zingt.

Het is weer vrijdagmiddag met rabradio.
Niet op maandag
Niet op woensdag
en ook niet dinsdag
Niet op donderdag
en helemaal niet op zaterdag of zondag
Maar gewoon op vrijdag middag met rabradio.

doet me denken aan (2.05)

[ afbeelding ]
Dat was toch het deuntje van die Rob Stenders? Niet van Paul Rabbering?
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_97055727
Het is wel van Rob Stenders, of ik hoorde het verkeerd maar het zal dan wel Rob Radio zijn.
Putin for President _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')