Lange leve het grensgebied. Ik luister regelmatig naar Q-music (Be) en natuurlijk HUNDERKOMMAFÜNF DAS HITRADIO DAS BESTE DIE ACHTZIGER DIE NEUNZIGER UND DAS BESTE VON HEUTE.. VERDAMTTTt!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:53 schreef Barcaconia het volgende:
Ik hoor je klacht. Sinds ik inLimburg
werk kan ik alleen nog maar 3FM luisteren aangezien dat het enige station is dat mijn hele woon-werk verkeer werkt ipv 3x van zender te moeten wisselen (
Limburg
).
Dus die hoerige Beelen in de ochtend, wat dus verschrikkelijk is. Coen en Sander zijn nog wel enigszins vermakelijk maar ook niet geweldig.
Dat was toch het deuntje van die Rob Stenders? Niet van Paul Rabbering?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:55 schreef Prullenbak6 het volgende:
Bij mij op het werk word ook de hele dag 3FM gedraaid. Hele dag die stomme klote muziek aanhoren, dat stomme gejank van die RnB lui en rappers en dan soms komt er weer zon liedje waar de stem vervormt is met een computer. Maar soms zitten er wel een liedje tussen die goed is
En morgen is het weer vrijdagmiddag. Met dat oh zo vervelende deuntje die een surinamer zingt.
Het is weer vrijdagmiddag met rabradio.
Niet op maandag
Niet op woensdag
en ook niet dinsdag
Niet op donderdag
en helemaal niet op zaterdag of zondag
Maar gewoon op vrijdag middag met rabradio.
doet me denken aan (2.05)
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |