okquote:
hahaha vet man.. np broquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:00 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
okIk ben een mobtrap aan het maken op SSP en maak een ruimte er bij van 30 lang zodat ze daar ook overdag spawnen, maar wist niet of ik de grond moest veranderen
dank!
quote:
je kan een ondergrondse gang graven en onderin een deur plaatsen en vervolgens met een ladder of trap, wat je maar net zelf wilt, naar boven gaan. Een ladder is wel veiliger. Voordat er een creeper op je hoofd valt xDquote:
Het is juist om af te sluiten van een ruimte waar mobs moeten komen, ik maak een mobtrap, met een ruimte van 30 diep waar ze kunnen spawnen. Daar naar buiten loopt een rivier naar de mobtrap, dus ik kan er zelf niet naar binnen, maar wil dus een deur plaatsten om naar binnen te komen. Helaas moet ik daar dus ook al een gang voor gravenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:21 schreef TheMightyRecom het volgende:
[..]
je kan een ondergrondse gang graven en onderin een deur plaatsen en vervolgens met een ladder of trap, wat je maar net zelf wilt, naar boven gaan. Een ladder is wel veiliger. Voordat er een creeper op je hoofd valt xD
Hij is ff opnieuw aan het opstartenquote:
Start mc opnieuw op.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:32 schreef Tilboy het volgende:
''Failed to verify username''
Wat moet ik doen?
ALs ik het goed begrijp ben jij een dwaas die het topic niet leest.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:08 schreef PeterDeVorstOfWat het volgende:
Dus, zoals ik het goed begrijp, zijn er 2 officiele fok servers, en andere servers mogen hier niet eventjes zeggen dat ze bestaan?
Stop aub, de rust is terug en er is geen geruzie meer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:08 schreef PeterDeVorstOfWat het volgende:
Dus, zoals ik het goed begrijp, zijn er 2 officiele fok servers, en andere servers mogen hier niet eventjes zeggen dat ze bestaan?
Ik ben geen officele FOK server. Ga gerust een server posten, dat maakt niet uit meerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:08 schreef PeterDeVorstOfWat het volgende:
Dostya's server bedoel jequote:Op woensdag 18 mei 2011 00:06 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Eventjens snel gemaakt voor de WoW kenners. Dit is wat ik maak op de Fok server.
Ah leuk. Maar waarom gebruik je geen smooth lighting? Nu zag je nog die stairs bug. En het ziet er gewoon veel mooier uit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:06 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Eventjens snel gemaakt voor de WoW kenners. Dit is wat ik maak op de Fok server.
Ik heb geen glowstone gebruikt. Ik denk dat je de gouden blokken bedoelt, die zien in de Misa texture pack mooi uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:01 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Oeh, mooie sfeer dankzij dat glowstone.
Oh, heb ik dat uitstaan? Niet gemerkt eigenlijk. Stom van me.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:30 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah leuk. Maar waarom gebruik je geen smooth lighting? Nu zag je nog die stairs bug. En het ziet er gewoon veel mooier uit.
Hahaquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:21 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Oh, heb ik dat uitstaan? Niet gemerkt eigenlijk. Stom van me.
Edit: Nu aangezet. Flink verschil inderdaad. Hoe kan ik dat gemist hebben?
Nou omdat smooth lightning donkerder overkomt dan normaal. Sommige ruimtes hebben wel 1000 torchers nodig om een beetje fatsoenlijk licht te creëren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:30 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah leuk. Maar waarom gebruik je geen smooth lighting? Nu zag je nog die stairs bug. En het ziet er gewoon veel mooier uit.
Tja, dan zet je de helderheid maar hoger.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:42 schreef Samael het volgende:
[..]
Nou omdat smooth lightning donkerder overkomt dan normaal. Sommige ruimtes hebben wel 1000 torchers nodig om een beetje fatsoenlijk licht te creëren.
zelfde maker dus kan wel hehequote:Op woensdag 18 mei 2011 11:58 schreef zerokil het volgende:
Craftbook en World Edit kunnen niet samen dacht ik.
Neequote:Op woensdag 18 mei 2011 12:50 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Tja, dan zet je de helderheid maar hoger.
Die plek van mij moet juist een beetje donker zijn. Dus komt perfect uit voor mij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:42 schreef Samael het volgende:
[..]
Nou omdat smooth lightning donkerder overkomt dan normaal. Sommige ruimtes hebben wel 1000 torchers nodig om een beetje fatsoenlijk licht te creëren.
heb momenteel even andere dingen aan m'n hoofdquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:41 schreef maurisioo het volgende:
Wow, volgens mij is het nog nooit zó rustig hier geweest.
Ah natuurlijk. Iedereen zit zeker met examens.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:07 schreef mschol het volgende:
[..]
heb momenteel even andere dingen aan m'n hoofd
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:45 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah natuurlijk. Iedereen zit zeker met examens.
Succes dan!
Haha okequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef mschol het volgende:
[..]geen examens gelukkig, die heb ik jaren terug al gehad
Dit heb ik ook een keer gehad, komt omdat er een ruimte onder de spawn zit..quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:58 schreef vogelkooi het volgende:
Admins van toothless server: zojuist ben ik slachtoffer geworden van een bug in de server, hierdoor ben ik me items kwijt geraakt. Ik ging dood door een /spawn command. ik lande niet in het huisje maar onder de grond waardoor mijn popetje(remlof) is overleden.
Dit is niet te wijten aan mij maar aan de sever, ik verwacht dan ook dat ik me items terug kan krijgen, ik weet dat het een survival server is maar deze fout is niet door mij zelf veroorzaakt en ik hoop ten minste een deel terug te ontvangen.
Inhoud : 10 stacks houten planken
1 diamond pickaxe, 1 diamond shovel 1 diamond sword, een hoop sappelings en en stack coal.
Ik hoop u genoeg te hebben geïnformeerd en hoop dat het terug komt.
No offence maar hier plaatsen heeft geen zin meer. Toothless is naar een ander forumquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:58 schreef vogelkooi het volgende:
Admins van toothless server: zojuist ben ik slachtoffer geworden van een bug in de server, hierdoor ben ik me items kwijt geraakt. Ik ging dood door een /spawn command. ik lande niet in het huisje maar in de grond waardoor mijn popetje(remlof) is overleden door stuck.
Dit is niet te wijten aan mij maar aan de sever, ik verwacht dan ook dat ik me items terug kan krijgen, ik weet dat het een survival server is maar deze fout is niet door mij zelf veroorzaakt en ik hoop ten minste een deel terug te ontvangen.
Inhoud : 10 stacks houten planken
1 diamond pickaxe, 1 diamond shovel 1 diamond sword, een hoop sappelings en en stack coal.
Ik hoop u genoeg te hebben geïnformeerd en hoop dat het terug komt.
Wooah, rustig man zo bedoelde ik het niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:15 schreef vogelkooi het volgende:
Als jij je nou met je eigen server bezig hield.
Zijn admins zijn nog wel op fok.
Wow hij probeert je gewoon te helpen hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:15 schreef vogelkooi het volgende:
Als jij je nou met je eigen server bezig hield.
Zijn admins zijn nog wel op fok.
Ze zagen geen toekomst meer op Fok vanwege de vele meningsverschillen dus richten ze zich liever op andere fora.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef mschol het volgende:
thoothless is vertrokken naar een ander forum?...........
Drumpie is back, dus je hebt gelukquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef mschol het volgende:
thoothless is vertrokken naar een ander forum?...........
*mompelt iets met "had ik toch (deels) gelijk"quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze zagen geen toekomst meer op Fok vanwege de vele meningsverschillen dus richten ze zich liever op andere fora.
Zou ik dan maar even voor jezelf houden. Gelukkig dat je het nog mompelt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
*mompelt iets met "had ik toch (deels) gelijk"
Als ik iets bouw dan komt er steeds te staan 'you dont have permission' oid. ??quote:
Is bug, wordt nog gefixt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik iets bouw dan komt er steeds te staan 'you dont have permission' oid. ??
Ik vind het wel mooi hoor. Alleen misschien is die texture pack wat te rommelig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:19 schreef Hippe_Student het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van mijn nederige ding![]()
Dat kan niet, want in minecraft kan je alles aanpassen....quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:24 schreef Hippe_Student het volgende:
godverdomme 10 dagen aan gewerkt![]()
nee tis echt kut.
Ik wou er iets schitterends van maken maar heb gewoon alles vertieft
Tot die tijd blijf ik nog ff in die van toothlessquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is bug, wordt nog gefixt.
En Mau sorry was Fifa aan het doen..
quote:notch Markus Persson
Some pics of the sky dimension thing I was working on last night: http://imgur.com/a/cvsYW
53 minutes ago
Het zal vast wel mooier worden hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:51 schreef zerokil het volgende:
Nee alsjeblieft niet, het ziet er niet uit.![]()
geinig, maar vrij nutteloos imhoquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:36 schreef maurisioo het volgende:
Ah, notch werkt aan floating islands!
[..]
Dat maakt het spel ''nep''quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:57 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Het zal vast wel mooier worden hoor.
Spelen mensen dit nog.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:58 schreef FreezePop het volgende:
Spelen mensen dit nog? Zo ja, wat zijn de ip's/whitelist?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:03 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Spelen mensen dit nog.
Welkom terug.
En je moet anders even vragen aan toothless of drumpie
Toothless is hier gebanned maar zijn IP is iig: toothless.nl
niks fout aan toch :pquote:
Ja, daar komen ze nu meequote:Op donderdag 19 mei 2011 14:11 schreef JaimyLee het volgende:
Iedereen die minecraft wil kopen maar geen paypal heeft:
Er zijn nieuwe betaal mogelijkheden toegevoegd, dus je kan kijken of jou perfecte manier er ook tussen zit
http://mojang.com/2011/05/19/support-and-new-payment-options/
Het kan ook met iDeal, de grootste uitkomst voor de meeste hier denk ik
Ik hoop nieuwe Minecrafters te kunnen verwelkomen!
xxx groetjes thuis
Toegevoegd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:32 schreef zerokil het volgende:
Overzicht:
[ afbeelding ]
Misschien handig voor OP?
iDealquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:32 schreef zerokil het volgende:
Overzicht:
[ afbeelding ]
Misschien handig voor OP?
Toothless is gestopt op FOK. Drumpie is nu hier de hoster. Ik maak gewoon wat reclame voor de mensen die interesse hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:37 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik dacht ik kijk weer even in dit topic, zijn er op eens weer 2 servers wat is dat nu?
Groentetaartquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:37 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik dacht ik kijk weer even in dit topic, zijn er op eens weer 2 servers wat is dat nu?
Volgend topic zal alles duidelijk in de op staan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:37 schreef Hatsekiedee het volgende:
Hij zit op die van drumpie..quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:46 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
TomVNL![]()
Dus op welk van de 2 zit jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |